Bøsser overdriver overfald
Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 00:31

Bøsser overdriver overfald

Jo flere muslimer, jo oftere vil usikre svaghedsudstrålende bøsser
blive overfaldet når de søger trækkerdrenge
Men da anmeldelser af sådanne overfald er sjældne, er problemet næppe
stort - og de kan jo bare søge partner på nettet og ikke i
HCØstedsparken mm

Bøsser er opmærksomhedsssøgende:
    Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre.
Simon Spies(sexglad, rejsebureau-konge)
x2    Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by
sterilizing them. F.Scott Fitzgerald
x2   Alle har en forskellig ide om kærlighed. En pige jeg kender
sade "Jeg vidste han elskede mig, da han ikke ville komme i munden på
mig" Andy Warhol
x2    Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has
bred them, but they have failed to return the compliment. Desmond
Morris
X2   Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge
ved at sterilisere dem.    Scott Fitzgerald
X2   Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg
udsender ikke de rigtige dufte.    Kenneth Branagh
X2   Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har
mod til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive
kunstner.   Kurt Vonnegut
X2   Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre,
undlade at sutte en fyr.     Nonn MacDonald
x2"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at
klynge sig til deres eget køn, fordi det er mindre skræmmende Clara
Thompson"
X22   De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod
naturen, og nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich
Buchanan
X22   Gud forbyde, at en heteroseksuel mand skal anerkende, at der
kan være nydelse forbundet med hans anus.    Phil Hartman
X22   Hvis alle mennnesker med det mindste spor af homoseksuelle
træk, sammen med dem som først og fremmest er homoseksuelle, blev
elimineret fra befolkningen i dag, er der ingen i dag, er der ingen
grund til at tro, at fordelingen af homoseksuelle i den næste
generation ville blive væsentligt reduceret. Det homoseksuelle har
været en signifkant del af menneskelig seksuel aktivitet lige siden
tidernes morgen, først og fremmest fordi det er et udtryk for evner,
der er basale i det menneskelige dyr. Fra "Dr. Kinsey og the
Institute for Sex Research" af Wardell B. Pomeroy
X22   Hvis du er seksuelt grænsesøgende, så tror jeg ikke, at
heteroseksualitet vil udelukke dig fra at prøve alt det, der er
derude. Hugh Hefner (Playboys stifter og chef i 50 år)
X22   Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen,
som ikke ved, hvornår den skal holde kæft.    Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that
cannot speak its name")
X22   Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu
blevet hæs af at skrige.    Robert Brustein
X22   Postumus, vil du virkelig tage dig en kone?.....Er det ikke
bedre at sove med en smuk dreng? Drenge skændes ikke med dig hele
natten, eller plager dig om små gaver, mens du er på arbejde, eller
beklager sig over, at du ikke lever op til deres forventninger, eller
forlanger mere smægtende passion. Juvenal
x22   Problemet i dette land (USA) ,at folk tror, at homoseksuelle
knepper og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgen.
Boy George
X22   The world dictates that heteros make love, while gays have
sex. Boy George
x2Bø   Der er tre køn i denne verden: mænd, kvinder og præster.
Sydney Smith
x2bø   Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz
X2fangenskabsting   Biseksualitet er ikke så meget en
tilbagetrækning som et frygtsomt kompromis.    Jill Johnston
xa   Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det,
som er smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint.   Susan Sontag
Xa   Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt
af at se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr.    Paul
Rudnik
Xa   Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet,
og hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse.    Gerard
Depardieu
Xafveksling   Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at
indtil videre har jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt
forhold, så det ser ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener,
livet er fuldt af overraskelser.    Kenneth Branagh
Xan   På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have
sex med én, hvis man er en mand.   Boy George
xanimus   Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres mødre,
og kvinder, der er lige så meget mænd som deres fædre, for sjælen har
intet køn.    Kristina af Sverige
xanimus   The finest people marry the two sexes in their own person.
Emerson
Xhsignal   Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er
fantastisk! Du skulle få brystimplanter, John, så ville jeg være
sammen med dig. Vi ville endelig være sammen.    Howard Stern til John
Stamos
xk   "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde
Xk   Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med
at du er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din
karriere" Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min
karriere".   Armistead Maupin
xk   Her i Hollywood er der lutter magre, skallede skabsbøsser, der
har store problemer med fede, rapkæftede kvinder. Roseanne
Arnold
Xk   Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle
af dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem. Kenneth
Anger
Xk   Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det!
Emma Thompson
Xk   Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet.    Peter
de Vries
Xk   Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt
med et kys fra en anden fyr.    Pastor Troy Perry
Xk   Når en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde. Scott
Valentine
xk"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive
afsløret som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE
homosexuel, kan du lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev
Diaghilev)
xkk   Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det
sixtinske kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle. Rita Mae
Brown
Xkk   Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden. Madonna
xkk   På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede
for KGB. Clive James
xkk"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender
ikke de rette dufte"(Kenneth Branagh)
xkkk    Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl).
xkkk   Lisa Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
Xkkk   Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for
homo-er-bedst vognen og siger fx "Mennesker som har en lav
selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge sig til deres eget
køn, fordi det er mindre skræmmende (Clara Thompson)"
xkkk"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn
og ønsket om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"
Xkontrol   De fleste af mine mandlige venner er bøsser, og det
virker fuldstændigt naturligt på mig. Jeg mener, hvem kan ikke lide
pik?    Valerie Perrine
Xkult    [Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de
mest vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle
heteroseksuelle, de er fantastiske, de vil gøre alt, og de koster
$50". Jeg sagde: "Gore [Vidal] siger de koster $25." Han svarede "Det
er, fordi han køber dem før kl. 6."   Arthur Laurents
Xkæ   Problemet i dette land er, at folk tror, at homoseksuelle
knepper og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgn.
Boy George