Kvantekoersel!!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-11-10 06:25

Grunden til at mit kontonummer staar i min
signatur, det saadan i fantasere om at i har sat
Penge ind inden det var for sent,hvilket det er
nu!!!!!

Jeg elsker det faktum, at her, finder I ud af at det
er migm der har ret! Og det Kvante mekaniske mareridt!
Er fuldstaendig aegte!

Og I kan aldrig komme ud eller slippe vaek!

Der er ingen vej ud, I syntes im er uskyldige og har
har ingenting gjort!

Grunden til at jeg elsker det er fordi at jeg endelig fik ram
paa roevhullet Bjoernholt, den evige tortur!!!!!
Til alt og alle!!!

Jeg kunne have brudt det programmering paa en anden
maade, men det her goer det ogsa!

Bjoernholt gaar snart igangm med sin undskyldning!
At det bare er, noget programmering der forklare mig
At jeg ikke er en foedt taber, og at jeg ikke behoever at
slaa mig selv ihjel!!

men han sidder stadigvaek og hyler og skriger i Helvede,
som alle andre!

(alle de indlaeg jeg har skrevet om kvante koersel osv.
i de sidste par aar)

Sidder og beviser det for ham I alle nyhedsgruppe arkiver
I hele verden!!

Gad vide om dert dumme svin af Sadist, nu sidder
Og vil beskylde mig noget andet der loegn,
som han selv fejler!

For slet ikke at tale om DJ Aevl!
Som ogsaa sidder og hyler og skriger i det
kvante mekaniske Mareridt!

--
Sane
Peter