EU skeptikerne får deres mikrofoner afbrud~
Fra : Lyrik

Dato : 25-11-10 13:30

EU-skeptikere bliver forskelsbehandlet

- Vi bliver forskelsbehandlet gang på gang. Vi får lukket mikrofoner,
mens vi holder tale, og vi kunne ikke få en afstemning om Schultz,
sådan som der var om Bloom, siger Messerschmidt.

Socialdemokraterne styrer i Parlamentet og får positiv særbehandling.
Da en parlamentariker fra Holland forlangte åbne rejseregnskaber råbte
socialdemokraten Martin Schulz fra Tyskland fascist efter ham uden
konsekvenser!
Da samme Martin Schulz blev udsat for samme tilråb af en engelsk
parlamentariker blev denne udvist af parlamentet!

Euroen er på sammenbruddets rand. EU-skeptikernes mikrofoner afbrydes!
Hvor fint!!

I dag optrådte vores hjemlige socialdemokratiske leder i en debat med
Pia Kjærsgaard. En populistisk socialdemokratisk robot mod et menneske
af kød og blod!
Hun teede sig med personangreb imod Pia og kiggede sig triumferende om
efter sin særstilling som førstefødt parti! "Vi støtter Folkeskolen!",
løj hun der har sit eget barn i privatskole. Massive milliardbeløb er
overført til regionerne, men pengene forsvinder sporløst i de 4
socialdemokratisk ledede regioner! I stedet for at bruge penge på
sundhed, ansætter de akademikere i bundter og it-konsulenter!
Thorning så sig triumferende kredsen rundt og smilede spotsk og
trodsigt!

Vi skal have valg næste år.......

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-11-10 22:36

On 11/25/2010 09:29 PM, Lyrik wrote:
> [...]
> sundhed, ansætter de akademikere i bundter og it-konsulenter!
> Thorning så sig triumferende kredsen rundt og smilede spotsk og

Ja i DK
Jeg plejer som de fleste europæere at sofastemme på EU-kleptokraternes
elefantkirkegård, og jeg bliver skizo af at tænke på om jeg skal stemme
eller om man ikke bedst viser sin foragt for EU's korrupte pampere ved
at hjælpe med at sætte ny rekord i lav vælgerdeltagelse...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-10 01:14

On Thu, 25 Nov 2010 22:36:03 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>eller om man ikke bedst viser sin foragt for EU's korrupte pampere ved
>at hjælpe med at sætte ny rekord i lav vælgerdeltagelse...

Stem på DF - Messer-geniets udvandring var effektiv reaktion på
mafia-sammenholdet hos EU-velmenerne