90ernes største danske kok
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 23:14

er ifølge DR-TV Søren Gericke.!!!

Er Rembrandt en større maler end van Gogh?
Er kokkestorhed at sætte sig spor i indkøb?
Udlandsrejser ændrede madvaner og naboen der havde prøvet eksotisk og
var doven mht gammeldags omstændelighed, har var så den største kok
mht at blive kopieret

Der er ingen regler for smags kvalitet og Aldis fornyelser og forslag
kan kaldes større end TV-kokkes

TV skaber smag ved at bruge sendetid på kokkeuniformer og berømtheders
skamrosning af kokke.

At kvalitetsmad fylder mere i maven er ikke bevist ved
panelundersøgelse - mad mætter efter mængde af fedt osv

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-11-10 18:47

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
5v2re6luptirks7un8s16325q05avaa68u@4ax.com:

> er ifølge DR-TV Søren Gericke.!!!

Nej. Gericke blev udnævnt til 70'ernes mest betydningsfulde, danske kok. Der
er forskel, Bo Warming. Og dem, der udtalte det, har ganske ret.

Men nu er nydelse af mad jo ikke just én af dine spidskompetencer, så mon
ikke du bare skal holde dig til dine fækalier og din konserves fra Aldi?

> At kvalitetsmad fylder mere i maven er ikke bevist ved
> panelundersøgelse - mad mætter efter mængde af fedt osv

Det er rigtigt nok. Men du har - heller ikke i denne sammenhæng - fanget
pointen. Og som vi alle ved: Hvad Bo Warming ikke forstår, bør ingen forstå.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-10 01:50

On Thu, 25 Nov 2010 18:46:50 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>er forskel, Bo Warming. Og dem, der udtalte det, har ganske ret.
>
>Men nu er nydelse af mad jo ikke just én af dine spidskompetencer, så mon

Alle er uovertrufne verdensmestre mht at nyde mad - hvordan sku nogen
ku overgå andre
Nogen prioriterer at bruge penge på andet men smag og behag er
forskellig og kan ikke afgøres videnskabeligt og ihvertfald ikke af
videnskabshaderen Jens Bruun
Slå ordet "objektivitet" op og indse at indtil du og Gericke fatter
det, er i på det jævne på det jævne og det er alle - at betegne en
meddebatør som _gennemsnitlig_ er ikke mudderkast når man er hævet
over snobberi

>ikke du bare skal holde dig til dine fækalier og din konserves fra Aldi?

>Det er rigtigt nok. Men du har - heller ikke i denne sammenhæng - fanget
>pointen.

Forklar pointen kan veltillavet med fylde mere end fastfood hvis samme
mængde fedt og kulhydrat mm Har du sciencedokumentation eller som alle
snobber KUN LYRIK?

> som vi alle ved: Hvad Bo Warming ikke forstår, bør ingen forstå.

Mine indlæg i dk.kultur.mad+drikke dokumenterer et anti-snobberi der
savnes hos Jens Bruun - der går op i hvilke glas man drikker af tsk
tsk

Aldi-produkter som en gastronom bør holde sig fra , findes ikke - giv
eksempel

At kulturelitens kæledægge Gericke sku påvirke dansk madlavning er
DR-ønsketænkning men at få DR-sendetid - og derefter KAnal2-sendetid
er jo en reklamegave der er milliarder værd, for de
foodscienceinkompetente snobber som Jens Bruun kan da nok påvirkes en
smule af en vulgært rasmusmodsat-snakkechatol

Selvfølgelig er min samfundsgavlige forskning vdr
inkontinensproblemer, helt uden berøring med min gastronomi-forskning,
som netop har skabt løg-sandwich pr toaster og toast-ost og toastbrød
som kan gøre enhver til vegetar - hvis ikke man er så hooket på at
købe de dyrest tænkelige tigerrejer for at prale med det
Bruun er imod smagspaneler, objektivitet, videnskabelighed

Jens Bruun hader facts og saglighed bl.a. retfærdige
fodboldsdommer-afgørelser så han modsætter sig elektronik for hvis
Maradonna bokser bolden i mål så synes uretfærdighedselskende Jens
Bruun at det skal kaldes et mål Tsk tsk

Men blind høne kan også finde korn og det gjorde Jens Bruun da han
roste min optræden i Det her luderliv DR-programmet

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-11-10 12:00

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
ijvte61oofdvqur2382v7ksopuqqu0oohb@4ax.com:

> [...]
> det, er i på det jævne på det jævne og det er alle - at betegne en
> meddebatør som _gennemsnitlig_ er ikke mudderkast når man er hævet

Men Bo Warming, du har stadig ikke fanget pointen. Dit første indlæg var en
100% fejlbehæftet stråmand. Gericke blev ikke kaldt "90'ernes største danske
kok". Han blev kaldt 70'ernes mest betydningsfulde, danske kok. Du ramte
hele to dekader ved siden af, og har tydeligvis svært ved at forstå, at en
betegnelse som "betydningsfuld" INTET siger om Gerickes kulinariske
frembringelsers smagskvaliteter.

Det er UOMTVISTELIGT, at Gericke var 70'ernes mest betydningsfulde kok. Det
kan du så synes om eller lade være med at synes om - det rokker ikke en
tøddel ved faktum.

> Forklar pointen kan veltillavet med fylde mere end fastfood hvis samme
> mængde fedt og kulhydrat mm Har du sciencedokumentation eller som alle
> snobber KUN LYRIK?

Skal vi nu til at blande science ind? Du fatter jo heller ikke
relativitetsteorien, og påstår derfor hårdnakket, at den ingen praktisk
betydning har. Det er det sædvanlige med dig: Hvad du ikke forstår, kan - i
dit indskrænkede sind - heller ikke forstås af andre.

Men her er en nyhed til dig: Hvad du ikke kan forstå, men som forstås af de
fleste andre mennesker, kan der skrives tykke bøger om.

Du lever i din egen verden, og har altid gjort det. Du lever som et
primitivt dyr, og kan ikke forstå, at stanken i dit hjem er SÅ generende for
andre mennesker, at kommunen nægter at sende medarbejdere ind til dig. Du
kan ikke forstå, at du stinker, fordi du ikke vasker dig, fordi du skider i
syltetøjsglas, og fordi du render rundt uden underbukser og dermed afsætter
urin- og lortespor overalt, hvor du opholder dig. Du tror, det drejer sig
om, at du er genetisk disponeret for at udskille en særligt lugtende sved.

Du tror, at madindtag alene er et spørgsmål om overlevelse. At man kun
spiser for at tilføre kroppen de nødvendige kalorier. Kunne du få tilhørt
dine kalorier intravenøst, ville du foretrække det. Du fatter simpelthen
ikke, at madlavning og -indtag kan have andre formål og give andre
fornøjelser end blot dyrisk tilfredstillelse af kroppens behov for
energitilførsel.

Du tror, fodbold er et spørgsmål om logik og retfærdighed, og har ikke
fanget, at der er tale om en leg eller et spil, hvis grundforudsætning er,
at det udføres (og dømmes) af fejlbehæftede mennesker, og det er lige netop
dét, der er spillets/legens berettigelse (og fornøjelse). Din optimale form
for fodbold ville være en version, hvor dommere var gjort overflødige på
grund af computerteknologi, der ville sikre et 100% "retfærdigt" udfald. En
sådan version ville dog ikke have nogle udøvere eller tilskuere, men det
passer jo fint ind i dit verdensbillede, hvor den slags aktivitet er
ligegyldigt tidsspilde.

Du tror, du er en "frihedskæmper", der gør samfundsgavn ved at modtage
overførselsindkomst, men er blind for, at du i alle andres øjne fremstår som
en klynkende, stinkende, kugleskør stakkel, der totalt mangler evnen til at
se sig selv lidt udefra. Du ejer simpelthen ikke skyggen af selvindsigt, Bo
Warming, og det er - i mine øjne - noget af det værste, et menneske kan
mangle.

> Mine indlæg i dk.kultur.mad+drikke dokumenterer et anti-snobberi der
> savnes hos Jens Bruun - der går op i hvilke glas man drikker af tsk
> tsk

Det, du antager for snobberi, er ikke nødvendigvis snobberi for andre. Det
er igen det sædvanlige med dig: Hvis du har besluttet, at det er snobberi er
foretrække at drikke sin øl fra et særligt udformet glas, så ER det pr.
definition snobberi. Du er totalt blind for, at der findes noget derude, der
kan give mennesker glæde, du ikke selv er i stand til at føle.

> At kulturelitens kæledægge Gericke sku påvirke dansk madlavning er
> DR-ønsketænkning

Nej. Det er et veletableret faktum. Du fangede (heller) ikke, at der taltes
om Gerickes betydning for den branche, han repræsenterer - ikke om Gerickes
betydning for Fru Hansens eller Bo Warmings madlavning. At den almindelige
forbrugere så over tid har ladet sig inspirere af de strømninger, der findes
i restaurationsbranchen, er du også blind for.

> men at få DR-sendetid - og derefter KAnal2-sendetid
> er jo en reklamegave der er milliarder værd, for de
> foodscienceinkompetente snobber som Jens Bruun kan da nok påvirkes en
> smule af en vulgært rasmusmodsat-snakkechatol

Gericke ER et (gudsbenådet) snakkechatol, men så langt fra rasmusmodsat.
Tværtimod. Og vulgær kan du selv være. Gericke har SINE dæmoner at slås med,
men dem står han ved - i modsætning til dig, der kan se splinten i din
broders øje, men ikke bjælken i dit eget.

> Selvfølgelig er min samfundsgavlige forskning vdr
> inkontinensproblemer, helt uden berøring med min gastronomi-forskning,

Du udfører INGEN samfundsgavnlig forskning. Hverken vedr. inkontinens eller
vedr. gastonomi. Det er noget, du bilder dig ind. Du gør en dyd af
nødvendigheden og har levet SÅ mange år på dine mange livsløgne, at du nu
selv tror på dem.

> som netop har skabt løg-sandwich pr toaster og toast-ost og toastbrød
> som kan gøre enhver til vegetar - hvis ikke man er så hooket på at
> købe de dyrest tænkelige tigerrejer for at prale med det

Der er ingen grund til at prale med dyre tigerrejer. Tværtimod. Tigerrejer
er et smagløst skodprodukt, der produceres under de mest uhumske
betingelser, man kan forestille sig. Så også hér udtaler du dig om noget, du
ikke aner en fløjtende fis om.

> Bruun er imod smagspaneler, objektivitet, videnskabelighed

Ja, i nogle af livets sammenhænge. Men ikke i alle. Og det er en anden
forskel på dig og mig: Jeg kan godt kapere begge dele i mit liv. Både det
objektive og det subjektive.

> [...]
> fodboldsdommer-afgørelser så han modsætter sig elektronik for hvis
> Maradonna bokser bolden i mål så synes uretfærdighedselskende Jens

Ja. Det er - pr. definition - et mål, hvis bolden passerer mållinien inden
for rammen, og hvis dommeren efterfølgende SKØNNER, at der er mål. Det er
sådan set fodbold i sin nøddeskal.

> Men blind høne kan også finde korn og det gjorde Jens Bruun da han
> roste min optræden i Det her luderliv DR-programmet

Jeg kunne sige det samme om dig. I netop dén sammenhæng fandt DU korn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-10 15:22

> [...]
>vedr. gastonomi. Det er noget, du bilder dig ind. Du gør en dyd af
>nødvendigheden og har levet SÅ mange år på dine mange livsløgne, at du nu

At gamle presses til at bruge ble , er ondskabsfuldt snobbepjat, og
hvis jeg ku få skabt debat om alternativer ville jeg gøre noget
samfundsgavnlig forskning

En stor praktisk-videnskabelig gåde er at gøre vegetarmad så
velsmagende som kød og sygdom i ulande ku afhjælpes hvis det
lykkedes.

Når jeg i min bagemaskine lægger lag af toastbrød
og på det brunede løg, og på det osteskive og på osten igen et
femmilimeterlag løg og så igen en brødskive og gentager det et par
gange og så tung jernvægt der maser som en toaster gør, så kan jeg med
minimalt tidsforbrug lave flere dages forbrug af langtidsholdbare
sandwiches der smager bedre end kødsandwich

Med lidt tomatpure er det billig pizza og tyskerne tabte WW1 fordi de
ikke ku finde ud af at blive vegetarer som Hindhede anbefalede
Kødsnobberi har jeg her fundet god løsning imod, for fattigrøve og
dovne især

Gavn bevises bedst på det fri marked, men jeg har ofte fået feedback
fra folk der var så glade for mine mad-ideer som du for mit
luderTV-indslag

Selvbedrag har vi alle og jeg vil af med mine.
så gid du ringede 35861000 - men under alle omstændigheder så tak for
kritik

Sygdom i ulande ku også afhjælpes hvis lort blev til ufarlig gødning
så øget høstudbytte fx af køkkenhaver og min lort-management er som
skabt til fattige indere, helt som jeg i AFghanistan lærte skoler uden
batterier at bruge dynamocykellygte til at give strøm til
skoleradiolytning

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-11-10 18:02

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
speve61skuq0fr6og6ivodc4rlhecrnevn@4ax.com:

> At gamle presses til at bruge ble , er ondskabsfuldt snobbepjat,

Nej. Det har intet med snobberi at gøre. Det har med hygiejne og praktiske
forhold at gøre.

> og
> hvis jeg ku få skabt debat om alternativer ville jeg gøre noget
> samfundsgavnlig forskning

Det eneste, du skaber debat om, er personen Bo Warming. Og det er jo dybest
set også dit eneste formål. Så på dét område har du da succes.

> En stor praktisk-videnskabelig gåde er at gøre vegetarmad så
> velsmagende som kød og sygdom i ulande ku afhjælpes hvis det
> lykkedes.

Nej. Det er meget svært at få de nødvendige proteiner uden at indtage kød.
Vi mennesker er skabt til at spise kød. Vi mistede uskylden, da vi kravlede
ned fra træerne, og i stedet begyndte at gå på savannen samtidig med, at vi
begyndte at spise kød. Det medførte desuden, at vores hjerne begyndte at
vokse uforholdsmæssigt meget i forhold til andre hominider.

Så velsmag - eller mangel på samme - har intet med sagen at gøre i vore
dage.

> Når jeg i min bagemaskine lægger lag af toastbrød

Toastbrød? En gang industrifremstillet, lynhurtige kulhydrater uden smag og
blivende næringsværdi.

> og på det brunede løg,

Brunede løg - proppet med hærdet, vegetabilsk fedt. Velbekomme.

> [...]
> minimalt tidsforbrug lave flere dages forbrug af langtidsholdbare
> sandwiches der smager bedre end kødsandwich

Men Bo Warming, for helvede. Det gælder IKKE om at spare tid. Madlavning kan
være hyggeligt, rart, afslappende, udviklende, romantisk og alt muligt andet
godt. Og dertil med et velsmagende og nærende resultat.Du er en stakkel, der
går glip af stort set alle livets positive elementer.

> Med lidt tomatpure er det billig pizza

Nej, det er ikke pizza.

> og tyskerne tabte WW1 fordi de
> ikke ku finde ud af at blive vegetarer som Hindhede anbefalede

Nej, det var ikke derfor, tyskerne tabte WW1.

> Kødsnobberi har jeg her fundet god løsning imod, for fattigrøve og
> dovne især

Du har som sædvanligt ikke fundet løsning på noget som helst. Du kan ikke
engang finde ud af at benytte et almindeligt toilet og tørre dig selv i
røven.

> Gavn bevises bedst på det fri marked, men jeg har ofte fået feedback
> fra folk der var så glade for mine mad-ideer som du for mit
> luderTV-indslag

Det er vist dét, man kalder en gratis påstand. Det værste er, du selv tror
på alt det vrøvl, du stedse lukker ud.

> Selvbedrag har vi alle og jeg vil af med mine.
> så gid du ringede 35861000

Nej. Jeg gider ikke ringe. Dit ubændige kontaktbehov må du få dækket på
anden måde. Personligt sørger jeg for, jeg ikke stinker af pis og lort og at
jeg kan finde ud af at benytte et toilet i stedet for at skide i
syltetøjsglas, og så vil andre mennesker godt være sammen med mig. Jeg får
endda fjams uden at skulle betale for det.

> - men under alle omstændigheder så tak for
> kritik

Velbekomme. Til enhver tid. Desværre bider intet på dig.

> Sygdom i ulande ku også afhjælpes hvis lort blev til ufarlig gødning
> så øget høstudbytte fx af køkkenhaver

Ja, det er gammel, veletableret viden.

> og min lort-management er som
> skabt til fattige indere,

Nej. Din lortmanagement er alene skabt til at generere opmærksomhed om Bo
Warming og sikre, at du bliver betragtet som skingrende skør af omverdenen -
herunder af din egen og allernærmeste familie.

> helt som jeg i AFghanistan lærte skoler uden
> batterier at bruge dynamocykellygte til at give strøm til
> skoleradiolytning

Wauw. Du må da være potentiel Nobelprismodtager.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-10 02:37

On Fri, 26 Nov 2010 18:02:02 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>speve61skuq0fr6og6ivodc4rlhecrnevn@4ax.com:

Jens Bruun og jeg har mødtes ved fest. Han har erkendt nul lugt, Han
har ikke mødt mig siden. Storlyvende gentager han at jeg sku lugte mer
end han for banaliteten
LET YOUR SENSES GUIDE YOU
er imod Jens Bruuns anti-videnskabelige snob-kultur, der er
bodega-våset og aldrig bygger på erfaringer og bondefornuft

>Nej. Det har intet med snobberi at gøre. Det har med hygiejne og praktiske
>forhold at gøre.

Hvilken sygdom ku skabes af mine metoder? Ingen. Lort skal i
drikkevand eller mad for at smitte og urin smitter ALDRIG
REspekter science. DRop snobfordomme

>Det eneste, du skaber debat om, er personen Bo Warming. Og det er jo dybest
>set også dit eneste formål. Så på dét område har du da succes.

*Tankelæseren* Jens Bruun frakender nok også at Newton havde andre
motiver end opmærksomhedssøgning

>Nej. Det er meget svært
Det er MEGET LET, MEGET UKOMPLICERET, ULTRA BILLIGT - men ikke blæret

at få de nødvendige proteiner uden at indtage kød.

>Vi mennesker er skabt til at spise kød.

Vi er skabt til at svømme og gå og aldrig cykle

> [...]
>begyndte at spise kød. Det medførte desuden, at vores hjerne begyndte at
>vokse uforholdsmæssigt meget i forhold til andre hominider.

Vitamin B12 er eneste risiko for mangel. Jeg lavede i Zambia
TV-programmer om at lidt bønner, græskarblade eller spinat sat til
majs-kosten kan sikre de altid vegetariske familier mod al
underernæring
FNs diæteksperter anser du for inkompetente.
Kød,fisk,mælk er overflødig luksus
>Så velsmag - eller mangel på samme - har intet med sagen at gøre i vore
>dage.

Velsmag og blær er ALT og folkeslag lever uden kød,fisk,mælk

>Toastbrød? En gang industrifremstillet, lynhurtige kulhydrater uden smag og
>blivende næringsværdi.

Fiberindhold i Aldis grovtoast er på højde med det fineste
Trianon-brød så igen misinformerer du lodret

Blivende næringsværdi er pjatord kun relevant vedr ustabile vitaminer
som ascorbinsyre som ingen pizza har noget af pga opvarmning

>Brunede løg - proppet med hærdet, vegetabilsk fedt. Velbekomme.

Varm løg i ovn og de bliver brune - vegetabilsk eller andet fedt er
for jer traditionalister
Hvis jeg brugte fedt, var de madolie altså UHÆRDET
Ved du ikke at kun margarine, smør og svinefedt er hærdet?

> [...]
>godt. Og dertil med et velsmagende og nærende resultat.Du er en stakkel, der
>går glip af stort set alle livets positive elementer.

Du er skingert intolerant overfor at nogle ikke har dine hobbyer og
behov for at slå tid ihjel

>Nej, det er ikke pizza.

Pizza er noget opvarmet melmad med tomat, ost og visse krydderier
Du har ingen bedre definition

>Nej, det var ikke derfor, tyskerne tabte WW1.

At britisk blokade skabte sult var så vigtig del-årsag som amerikanske
tropper

>Du har som sædvanligt ikke fundet løsning på noget som helst. Du kan ikke
>engang finde ud af at benytte et almindeligt toilet og tørre dig selv i
>røven.

Lyv mindre, please
Skriv hvad du har set eller har kilder om.

>Det er vist dét, man kalder en gratis påstand. Det værste er, du selv tror
>på alt det vrøvl, du stedse lukker ud.

Hvis du turde sætte et væddemålsbeløb på højkant, ku dokumentation
ske

>Nej. Jeg gider ikke ringe. Dit ubændige kontaktbehov må du få dækket på
>anden måde.

Dialog ku forstyrre dine livsløgne og selvbedrag

>Personligt sørger jeg for, jeg ikke stinker af pis og lort
Vi er altså ens
>og at
>jeg kan finde ud af at benytte et toilet i stedet for at skide i
>syltetøjsglas, og så vil andre mennesker godt være sammen med mig. Jeg får
>endda fjams uden at skulle betale for det.

Alle danskere, der ikke er på døgninstitution kan benytte toilet. Men
vi er nogen der ikke nedværdiger os til at gå over åen efter vand når
der er nemmere løsninger og disse bør udforskes til gavn for
samfundets svage

>Velbekomme. Til enhver tid. Desværre bider intet på dig.

Vås om lugt fra person, der lover møde men aldrig tør mødes, bider
ikke på nogen scientist

>Ja, det er gammel, veletableret viden.

Men meget underudnyttet vigtig viden

>Nej. Din lortmanagement er alene skabt til at generere opmærksomhed om Bo
>Warming og sikre, at du bliver betragtet som skingrende skør af omverdenen -
>herunder af din egen og allernærmeste familie.

HAr lige spist lækker mad fra min samleverske. Men du benægter at jeg
har en Tsk tsk. Min EL-borgmesternevø betragter alle med DF-sympati
som skøre og han og hans far blev fjendtlige overnight, da mor døde så
skuespil ikke havde formål

>Wauw. Du må da være potentiel Nobelprismodtager.

Du ved ikke at priser kun gives AF the establishment TIL the
establishment?

Du forstår intet om Einstein og ingen har kunne forklare praktisk gavn
- som han selv afviste men medierne lyver

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-10 23:46

Vegetarer dør tidligt sir Jens Bruun!!!
160000 danske vegetarer. pga sundhed ej klima

EB28.11 fortæller om en grundig undersøgelse af det danskermindretal
der skyr kød og fisk og evt også mælkemad og æg
Klimafjolserne har slået på al den ulandssult der ku afhjælpes ved
ikke at lade mad tage end rundtur gennem svine eller kvægmave før
menneskemaven.
DEt er folk ligeglade med
De 160 000 voksne danskere der er til plantemad, er derimod drevet af
sundhedslyst.
Selv har jeg i ugevis fornylig samt 1977-81 været vegetar af lyst og
dovenskab og eksperimenterelyst og at der blandt aktive velinformerede
usenetdebatører forekommer vilde misforståelser gør emnet interessant

BW

Jens Bruun svar i tråd jeg startede 24.11
> [...]
>begyndte at spise kød. Det medførte desuden, at vores hjerne begyndte at
>vokse uforholdsmæssigt meget i forhold til andre hominider.

Ifølge JEns Bruun skulle de titusinder af danskere altså være
selvmordstruede tsk tsk

Sandheden er at ingen mangelsygdomme er nogensinde påvist i Danmark
pga vegetardiæt hos folk der har lyst/råd til en smule afveksling i
maden - og det har alle normale mennesker.

Nogle få , fattige/nærige danske pensionister le   ver kun af
havregryn i deres sidste år fordi de er udstødt ikke gider lave mad ,
og de kan have vitamin mangel men ikke protein mangel

Før WW2 forekom sygdom pga D-vitamin-mangel men proteinmangel er
aldrig påvist hos vegetarer

Men det er udbredt i Zambia, hvor jeg lavede skoleTV om hvor let man
supplerer den dominerende industri-majs-mad med lidt lysinholdig
grønt, fx bønner, og derved gør fattigmandsvegetardiæt total sikker
mht ingen proteinmangel

Lyrik vil vist mene , at for os sukkersygetruede gamle er
fordel i vegetarmad, der jo er fedtfattig , men det tvivler jeg på.
Men min læge siger at næsten alle københavnere i min alder har
snertefulde kolondivertikler som jeg
DEm fik jeg da jeg pga ægteskab med fiskemad-dygtig kone droppede
vegetarlysterne
Fordi plantemad er fiberrig og derfor god mod tyktarmsirritationen er
jeg ved at gå tilbage til lækker løgrig, fedtfri vegetarpizza som jeg
laver med bagemaskine eller toaster i mit arbejdsrum, ikke i køkken
for traditionelt kokkeri keder mig.

Fra : pippo

Dato : 29-11-10 08:03

Hvis du tror på Ekstra Bladet, er du i hvert fald dummere end
gennemsnitsdanskeren.
Preben Møller Hansen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-10 18:15

On Mon, 29 Nov 2010 08:03:11 +0100, pippo <pippo@universalmail.com>
wrote:

>Hvis du tror på Ekstra Bladet, er du i hvert fald dummere end
>gennemsnitsdanskeren.
>Preben Møller Hansen

DEt er en professionel socialogisk interviewundersøgelse vor et par
hundred representative danskere er udspurgt og der er ingen oplagte
motiver for EB til at forbedre facts

Tal for citatet

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 00:23

Jens Bruuns ældre-skadelige hygiejne-vildfarelser

> [...]

>speve61skuq0fr6og6ivodc4rlhecrnevn@4ax.com:

>Nej. Det har intet med snobberi at gøre. Det har med hygiejne og praktiske

Den værste sundhedsskadelighed kommer fra de autoritetstro
lægeforgudere
og bl.a. er det ondt at vi presser inkontinente pensionister til at
bruge ble på plejehjemmene

Rent vanvid er at lyve om hygiejne som var navnet på den græske
sundhedsgudinde og nu betyder sundhedsgavnlig renlighed.

Men siden vi i Danmark holdt op at have koleraepidemier i 1853 har der
ikke været sygdom som ku tænkes forebygget ved ble-brug

Pis smitter aldrig og lort kun hvis det kommer i mad/drikke.

Bleer er ydmygende og smertefulde pga hudsvamprisiko

Alle sjatpissere ku med fordel bruge marmeladeglasløsningen
og at bruge nederdel er fordel og behøver ikke give afsmitning hvis
anusaftørring sker rationelt
Sengebundne ældre der får besøg af ven/behandler en gang i døgnet kan
få vedkomende til at tømme potte med låg i toilet, så mine forsøg med
at gøre lort lugtløs med diverse metoder(mel eller opvarmning)er kun
interessante hvor gødning er mangelvare

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-10 04:30

Når jeg foreslår at en person som Jens Bruun med særlig mange
misforståelser om mig ringer til mig, så er det ikke som han tror pga
kontaktbehov.

Man sku være masokist for at se glæde i kontakt med en person der ud
af den blå luft opdigter at jeg sku være mere "stinkende" end Jens
Bruun er

>Men Bo Warming, du har stadig ikke fanget pointen. Dit første indlæg var en
>100% fejlbehæftet stråmand. Gericke blev ikke kaldt "90'ernes største danske
>kok". Han blev kaldt 70'ernes mest betydningsfulde, danske kok.

Den mest betydningsfulde maler er den største maler - ingen stråmand
eller fejl i min terminologi

> [...]
>en klynkende, stinkende, kugleskør stakkel, der totalt mangler evnen til at

Man sku tro at Jens Bruun havde besøgt mig en af de mange gange hvor
han pralede af at have mod til det og ville det snart. Men at jeg ikke
er som folk digter, stjæler barnetroen fra mange besøgende
Og stjæler du livsløgnen, stjæler du livsindholdet, skrev Henrik Ibsen

>Det, du antager for snobberi, er ikke nødvendigvis snobberi for andre.

Snobberi er når du beundrer kejserklæder skønt nøgenhed
Snobberi er når Kaptajnen fra Köpenick kun har været menig men køber
maskaradeuniform og taler brysk og så får kommunen til at udlever hele
byens formue

Sådan er du og snobberi er når du ikke ER men blot SER UD SOM,
Det er snobberi for ALLE at man vil have Maradonnas håndmål godkendt
fordi han er berømt og ikke vil have elektronik til at skabe
retfærdighed.

Det er snobberi at påstå at øl smager bedst i særlige glas, men ikke
turde objektiv videnskabelig test

Statens velmenere skader pr medlidenhed men Jens Bruun har ikke
statens ærlighed - han lover at komme når voldsmand-angreb for han vil
sole sig i sin egen empati, men at holde løfte gør kun staten

Hvis Kejserens Ny Klær snobberi kan påstås om mig, så gør det.

Snobberi er snobberi og kritisabelt for alle , for det er en slags
løgn.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-10 03:02

> [...]

>5v2re6luptirks7un8s16325q05avaa68u@4ax.com:

>Nej. Gericke blev udnævnt til 70'ernes mest betydningsfulde, danske kok.

Den største kok er den mest betydningsfulde - hvis du ikke måler i
centimeter

>Det er rigtigt nok. Men du har - heller ikke i denne sammenhæng - fanget
>pointen.

Mad FYLDER ved at mætte og her er pointen at du holder op at spise og
kun det. Eller ?

Erkend at dit barnlige mudderkast om lugt fra mig er ikke baseret på
egne erfaringer men "DEt er ganske vist" - en fjer blir til fem høns
og du har NUL viden, nul egne erfaringer, nul troværdige kilder,

Sladder er dit ideal af sandhed