Nye præcisions-raketter peger mod Israel
Fra : /John

Dato : 22-11-10 22:01

Tusindvis af nye og spændende præcisions-raketter er rettet mod Israel.

"Syria and Hizballah now possess thousands of surface missiles from Iran
with enhanced ranges of up to 300 kilometers and they are being outfitted by
Iranian engineers with guidance systems"

"All of Syria's chemical Scud C and D warheads have been converted into
guided missiles, and so have the 1,000 Scud Ds kept in Syrian bases"

"During the three-week war of 2006, Hizballah launched 500 rockets a day"

"A dozen a day of the guided, long-range weapons would do far more damage"

http://www.debka.com/article/9164/

Nå, men så langt har syrerne og iranerne nok ikke tænkt, men ayatollah'erne
er s'gu' da smarte; de la'r andre ta' slævet!!

Først så de smilende til, mens Vesten fjernede deres gamle arvefjende
Saddam, dernæst la'r de deres proxy i Libanon, Hizbollah, gøre det beskidte
arbejde mod Israel, og Syrien vejrer morgenluft og hopper glad med på
vognen, mens dværgen i Teheran kagler sine forbandelser mod den jødiske
stat.

Lige nu er Syrien (sunni) og Iran (shia) slyngveninder mod den 'fælles
fjende' Israel, men skulle det virkelig lykkes dem at udslette Israel, hvad
er mon så næste punkt på ayatollahernes (shia) dagsorden, og hvad vil ikke
kun Vestens, men også og ikke mindst Saudia's og Egyptens (begge sunni)
reaktion mon være?

Muhammedaner-logikkens veje er uransagelige...

John

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-10 17:30

On Mon, 22 Nov 2010 22:01:16 +0100, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>reaktion mon være?
>
>Muhammedaner-logikkens veje er uransagelige...

Israel har preventivt bombet reaktor - mon ikke de bomber Scuds når de
har fået passende PR ud af den ny viden - som jeg gætter på at du har
fra Mossad eller noget USA-PET ? ? ?

Selv hvis det var nytårsraketter der pegede mod det ret fredelige
Israel, så er alibi for tæppebombning af araberbyer en tiltrængt
forebyggelse af farligere krig.