Ny udsendelse om Nordkorea Horisont mandag~
Fra : P.N.

Dato : 22-11-10 19:08

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-11-10 19:58

On Mon, 22 Nov 2010 19:08:28 +0100, P.N. wrote:

> http://tvtid.tv2.dk/tvligenu/
> http://www.facebook.com/video/video.php?v=1732528952162
>
> Endnu en usand propaganda udsendelse om Nordkorea.

Sandheden om det kommunistiske diktatur gør ondt, kan jeg se.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-11-10 22:00

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen icebjv$ioj$1@speranza.aioe.org:

> http://tvtid.tv2.dk/tvligenu/
> http://www.facebook.com/video/video.php?v=1732528952162
>
> Endnu en usand propaganda udsendelse om Nordkorea.

For helvede, Flemse. Du er en hardcore troll, og bør om nogen kende
spillereglerne for ordentligt trolleri. På'en igen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 22-11-10 22:55

P.N. <la@hotmail.com> wrote:

> http://tvtid.tv2.dk/tvligenu/
> http://www.facebook.com/video/video.php?v=1732528952162
>
> Endnu en usand propaganda udsendelse om Nordkorea.

Var det ikke på tide at du befriede dig selv fra KAP retorikken flemse?
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.