OT Et pip
Fra : jopa

Dato : 21-11-10 12:45

Efter mange tanker skrev Birger Sørensen:
> scootergrisen forklarede:

> Du har ikke noget fornuftigt at foretage dig?
> Eller mener du bare en personlig hetz her er
> nødvendig.
Og så forstummer debatten om vinmandens side i
kævl.

Ovenstående er en af årsagerne til at jeg har
indtaget en mere tilbagelænet indstilling efter ca
10 års deltagelse i denne gruppe.

Hvis ens svar ikke regnes for optimalt kan man jo
nedgøre det, eller blot stille ? tegn til det.

Nogen kommenterer enda ens svar med udtryk som
sammenspist medløber efteraber osv.

Hvad er årsagen til den vigende interesse for disse
grupper ?

Kunne det tænkes at gruppens medlemmer ikke
bevæger sig, og kører i det samme spor, altså i
ring :')og ikke rigtigt følger udviklingen.

hvis man ser på hvad "nogen" af debatørene selv
producerer kunne jeg få den ide.

Det er som om man står stille, og intet nyt under
solen.
Den eneste forskel er at man er gået fra
tabeldesign til CSS.

Skal siges at jeg ikke bevæger mig så tit i denne
gruppe mere, og det kan være at det blot er mig der
er paranoid.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-11-10 00:52

jopa skrev:

> Ovenstående er en af årsagerne til at jeg har
> indtaget en mere tilbagelænet indstilling efter ca
> 10 års deltagelse i denne gruppe.

Forståeligt nok.

> Kunne det tænkes at gruppens medlemmer ikke
> bevæger sig, og kører i det samme spor, altså i
> ring :')og ikke rigtigt følger udviklingen.

Jeg følger da med i udviklingen, og er helt med på
html5 og css3.

> Det er som om man står stille, og intet nyt under
> solen.

Jeg er da kommet med et oplæg til Preben - noget
han kan tænke videre over.

> Den eneste forskel er at man er gået fra
> tabeldesign til CSS.

Det er nu langt mere nuanceret end det du antyder.

Ja, der kommer nogle spørgsmål - der kommer en
del svar - og så er der straks nogle enkelte der er
uenige i svaret.

Det skal der også være plads til, så må den enkelte
argumentere hvorfor og hvordan.

Der er givet mange forkerte svar i disse grupper, og
kommer der et forkert svar, er der straks en anden
der reagerer - det drejer sig om at have de bedste
argumentrer og korrekt måde at gøre det på - og
kunne dokumentere det, eller på anden vis være
fortaler for den måde at gøre det på.

Det gøres bedst med anerkendte artikler om
forskellige ting. Den status er meget vanskelig at
opnå - her skal man have udvist en stor akuratesse
gennem en lang årrække.

De få jeg kan nævne er Jørgen Farum Jensen, Kim
Ludvigsen og Erik Ginnerskov - det har alle bidraget
til fællesskabet med selvstændige hjemmesider om
webdesign.

Af debattatører kan jeg nævne Rune Jensen, Bertel
Lund Hansen, Karl Erik Kristensen og Birger Sørensen,
der alle har givet et væsentligt bidrag til det grupperne
er i dag.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Dennis Munding

Dato : 23-11-10 19:40

"jopa" skrev i meddelelsen...
> [...]
>
> Skal siges at jeg ikke bevæger mig så tit i denne gruppe mere, og det kan
> være at det blot er mig der er paranoid.

Du er ikke ene om at tænke sådan, John...
Jeg er også med i "klubben".

Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad
http://pgsquad.com/
"When you hear the wind - you're already dead..."

Fra : jopa

Dato : 23-11-10 20:42

Dennis Munding udtrykte præcist:

> Du er ikke ene om at tænke sådan, John...
> Jeg er også med i "klubben".

Det var som sagt blot et "pip".
Erkender da at de faste har deres kompetencer, og
enda at de er større end mine egne, men at nogen
tror at de alene har de vise sten og har hævd på de
rigtige svar er dårligt for klimaet, men som sagt
det var blot et lille pip fra min side, og havde
allerede glemt det igen

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-11-10 20:54

jopa wrote:

> [...]
> rigtige svar er dårligt for klimaet, men som sagt
> det var blot et lille pip fra min side, og havde

Du har vist lidt ondt i røven. Det kan et par velrettede spark i samme
legemsdel nemt kurere.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : jopa

Dato : 23-11-10 21:00

Erik Olsen tastede følgende:

> Du har vist lidt ondt i røven. Det kan et par
> velrettede spark i samme legemsdel nemt kurere.

Du skal være velkommen til at komme forbi B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk