Den Lille Havfrue
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-11-10 17:37

Er tilbage på den vante plads på Langeline efter den lange rejse til Kina.
Danmark har kun fortiden at vise frem, den Danske fremtid er "vild med dans"
og en gang middelmådig sports præstationer.

Fra : /Peter

Dato : 20-11-10 18:37

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4ce7f933$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Danmark har kun fortiden at vise frem, den Danske fremtid er "vild med
> dans" og en gang middelmådig sports præstationer.

Danmark fremtid ligner Gaza området, til den tid er ikke brug fro
billeder...

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-10 18:58

On Sat, 20 Nov 2010 18:36:42 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>meddelelse news:4ce7f933$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>

>Danmark fremtid ligner Gaza området, til den tid er ikke brug fro

'Kina og Japan ser lidt op til os og det bør vi udnytte - vi har pga
fjern fortid ry for nordisk kølig usentimental politik og Novo-erhverv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-11-10 22:14

> [...]
> Danmark har kun fortiden at vise frem, den Danske fremtid >er "vild med
> dans" og en gang middelmådig sports præstationer.

Den danske fremtid vil gerne have ikke fedende økologisk cacaomælk solgt som
fair trade men til en billig penge, der skal jo være til den nyeste mobil.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-10 06:53

On Sat, 20 Nov 2010 22:13:32 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>fair trade men til en billig penge, der skal jo være til den nyeste mobil.

Lad os bevare de kvaliteter vi endnu har mens u-muslimske - Tøger har
sjældent ret, men:

"   I større og større dele af omverdenen er danmark at
ligne ved et stykke wiener-brød. Godt oppustet, masser af
tomme kalorier, så godt, så sødt - men ikke særlig sundt. Men
hvad gør det? Bare vi selv kan li' det "      Tøger
Seidenfaden

Fra : /Peter

Dato : 21-11-10 11:23

> [...]
> tomme kalorier, så godt, så sødt - men ikke særlig sundt. Men
> hvad gør det? Bare vi selv kan li' det " Tøger

Det ligner jo en selvbiografi.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-11-10 11:31

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Det ligner jo en selvbiografi.

Der skal startes en stører oplysnings kampagne på den "Danske Befolkning"
DR TV skal jævnlig vise hvad muhamedanerne foretager sig i Mekka når de
tosser rundt om Kapbaen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-10 17:47

On 11/21/2010 11:31 AM, Kurt H. Nedergaard wrote:
> [...]
>>

> Der skal startes en stører oplysnings kampagne på den "Danske Befolkning"
> DR TV skal jævnlig vise hvad muhamedanerne foretager sig i Mekka når de

DR bruger jeg *ingen* tid på. Er der nogen der kan se det uden at tænke
på hvordan gåseleverpostej fremstilles? - Privatiser!

Al Jazeera har indimellem kritiske artikler om det kæmpe
korruptionscirkus, der er omkring over- og undermuhammedaner der skal
circumambulere (rundtosse) kabah'en

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-10 23:41

On Sun, 21 Nov 2010 17:47:27 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Al Jazeera har indimellem kritiske artikler om det kæmpe
>korruptionscirkus, der er omkring over- og undermuhammedaner der skal

Hvad skal Mekka-pilgrimmende - kysse en stor sort meteor eller gå
rundt om den?

Rundtosset er man når balanceorganet i øret pr bevægelser udsættes for
mildt, ikke-invasivt traume, der ikke er så alvorligt som ved søsyge.

Det har vist ingen relation til den isme-befalede eskursion til
profetens fødeby og de dertil hørende ritualer.

Min tjener i Kabul havde været pilgrim og beskrev rejsen som normal
turisme
Hvad ved du?

"Circumambulere" er for mig så nyt et ord at jeg ikke gider slå det
op.Tal dansk, sagde Holberg til Jean de France blærerøve som dig

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-10 01:44

On 11/22/2010 11:40 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> "Circumambulere" er for mig så nyt et ord at jeg ikke gider slå det
> op.Tal dansk, sagde Holberg til Jean de France blærerøve som dig

Du skulle spare din hate-speech til noget bedre...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 12:27

On Tue, 23 Nov 2010 01:43:49 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du skulle spare din hate-speech til noget bedre...

Det er første gang Holbergs milde ironiske budskaber om at være og ej
synes, beskyldes for at være hadetale - er du en sart mimose? var der
et dyb budskab med circum- fremmedordet, eller er du alkoholikeragtig
afhængig af at udspy unødvendige fremmedord?
Hvilke emner forsømmes og bør spares til?

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-10 16:16

On 11/23/2010 12:27 PM, Bo Warming wrote:

> Det er første gang Holbergs milde ironiske budskaber om at være og ej
> synes, beskyldes for at være hadetale

Holberg havde et ret stort ordforråd, og han ville have hadet BW's
ynkelige forsøg på sarkastisk uvedkommende fnidder.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 17:27

On Tue, 23 Nov 2010 16:15:51 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Holberg havde et ret stort ordforråd, og han ville have hadet BW's
>ynkelige forsøg på sarkastisk uvedkommende fnidder.

Jeg boede under licentiatstudium på Borchs Kollegium sammen med
Margrethe Auken og hendes litteraturkyndige mand, der belærte mig at
Holberg i nabohuset skrev sine komedier og tyendet i naborummet hørte
ham le larmende af sine egne vitser efterhånden som de formuleredes.
Jeg tror Holberg var meget lidt hadende - og ville have været meget
enig med mig om bl.a. at fremmedord skal bruges kun når der ikke er
lige så korte danske ord med samme betydning

Han var så islamofob som du og jeg men brugte betegnelsen "muhamdaner"
og ville måske have bøjet sig for folkets spogbrug og være skiftet til
det kortere "muslim"

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-10 18:30

On 11/23/2010 05:27 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Han var så islamofob som du og jeg men brugte betegnelsen "muhamdaner"
> og ville måske have bøjet sig for folkets spogbrug og være skiftet til

Der er ingen grund til at blande Holberg ind i din mangel på dannelse.
Han ville formentlig ikke i samme grad som BW være røget på den politisk
korrekte limpind, eller beskylde folk for islamofobi.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 15:52

On Tue, 23 Nov 2010 18:29:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Der er ingen grund til at blande Holberg ind i din mangel på dannelse.
>Han ville formentlig ikke i samme grad som BW være røget på den politisk
>korrekte limpind, eller beskylde folk for islamofobi.

Logikken er enkel. HVis jeg beskyldte en meddebatør for islamofobi, ku
du tale om politisk korrekt limpind.
Men jeg beskylder dig og mig for begge at være således islam-kritiske

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-10 16:12

On 11/24/2010 03:51 PM, Bo Warming wrote:

> Logikken er enkel. HVis jeg beskyldte en meddebatør for islamofobi, ku
> du tale om politisk korrekt limpind.
> Men jeg beskylder dig og mig for begge at være således islam-kritiske

Vær venlig ikke at trække mig med i sølet når du slår dig for brystet og
bekender din bondeanger.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 22:16

On Wed, 24 Nov 2010 16:11:40 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Vær venlig ikke at trække mig med i sølet når du slår dig for brystet og
>bekender din bondeanger.

For den rene er alting rent og hvis du føler sig beskidt og sølet, så
dig om det

LÆs Politikens kronik om populisme iforgårs - islamofobi bør man være
stolt af for muslimelskerne har ikke ku bevise islam-ufarlighed

Projicer bare din evt bondeanger over på mig - jeg har aldrig haft
anger om ord - og især da ikke på et brainstorming-forum som
dk.politik. som jeg har fået hævet over dansk lov - denne ng er en
frizone og du behøver aldrig angre og det har jeg vasket ind i
anklagemyndighedens dumme hoveder

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-10 22:39

On 11/24/2010 10:16 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> dk.politik. som jeg har fået hævet over dansk lov - denne ng er en
> frizone og du behøver aldrig angre og det har jeg vasket ind i

Islamofobi er et velmener-agitprop-udtryk. Altså ligesom når du og Vidal
projicerer usagligt på mig vedr SF's AFA-mulat.
Håber det hjalp

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-10 02:05

On Wed, 24 Nov 2010 22:38:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Islamofobi er et velmener-agitprop-udtryk. Altså ligesom når du og Vidal
>projicerer usagligt på mig vedr SF's AFA-mulat.
>Håber det hjalp

Islam-fobisk og islam-kritisk er synonymer
især i den sammenhæng som du nu væger at fordreje

HAr mulatten vist voldslyst a la AFA,
eller digter du frit?

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-10 02:12

On 11/26/2010 02:04 AM, Bo Warming wrote:

> Islam-fobisk og islam-kritisk er synonymer
> især i den sammenhæng som du nu væger at fordreje

Hvad fordrejer retlinede jeg?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-10 08:37

On Fri, 26 Nov 2010 02:11:53 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvad fordrejer retlinede jeg?

Dit vulgære mudderkast fordrejer ordet islam-fobisk til noget
kritisabelt

Som nævnt i Politiken kronik der rosr DF-populisme så er det klogt at
være islamfobisk indtil islam-ufarlighed er bevist

Tænk på hvor mange børn er reddet fra drukning af sund naturlig
hydrofobi

Indtil du sætter forbindelse medllem science om genetik og science
omTourettesygdomsbilledet eller ganglie-science kan ingen opleve
Martin _Larsen som retlinet. Du løj lodret og blev grebet med bukserne
nede og hånden i kagekrukken

Retlinet er Mattias Tesfaye - omend om ligegyldigheder

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-10 16:33

On 11/26/2010 08:36 AM, Bo Warming wrote:

> Dit vulgære mudderkast fordrejer ordet islam-fobisk til noget
> kritisabelt

Du tænker meget uklart pga had til mig, håber jeg, for dine "synonymer"
er da helt ude i skoven.
Kald dig selv islamofob, men ikke mig. Det er forståeligt at du har fået
en angstneurose med al den vold og hærværk du har været udsat for - og
du burde have krav på megaerstatning som regeringen kan bogføre under
muhammedanerudgifter, men hold venligst mig udenfor indtil videre.

Mvh
Martin