Uffe Østergård er ikke helt uden
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-10 03:17

Det er efterhånden ved at dæmre i bredere kredse at uhæmmet
masseindvandring ikke formindsker den økonomiske krise, som vi er i
starten af:

“… Det er ikke rart at sætte ord på, og det er ikke med begejstring, jeg
siger det. Men vi skal have et sorteringssamfund, for ellers kommer den
store danske mellemklasse til at betale for en ikke-gennemtænkt praksis
over skatten,” siger Uffe Østergaard.

Uffe Østergård er rød professor i multietniske studier.

Mvh
Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-11-10 03:39

Martin Larsen wrote:

> [...]
> over skatten,” siger Uffe Østergaard.
>
> Uffe Østergård er rød professor i multietniske studier.

Sådan sagde de også i et af vores sydlige nabolande for ca 80 år siden.

Sorteringssamfund? Jeg skal brække mig.

--
Jesper Lund

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 08:11

On 20 Nov 2010 02:38:32 GMT, Jesper Lund wrote:

> Sådan sagde de også i et af vores sydlige nabolande for ca 80 år siden.

Den sammenligning er helt hen i vejret.

> Sorteringssamfund? Jeg skal brække mig.

Du vil altså hellere ødelægge landet i den politiske korrektheds navn.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-10 09:39

On 20 Nov 2010 02:38:32 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Sådan sagde de også i et af vores sydlige nabolande for ca 80 år siden.
>
>Sorteringssamfund? Jeg skal brække mig.

Udbud og efterspørgsel skaber al den - individuelle - sortering vi
behøver. Glem korporativ stats planøkonomi som sammen med Stalins
inspirerede Hitler, som har fået dårlig presse fordi han tabte krig og
hersede snævertsynet med sine jøder
- og især sine erobrede polske og russiske jøder hvoriblandt det var
mange russerloyale kommunistiske kommmisærer - det var krig.

Fra : /Peter

Dato : 20-11-10 10:31

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Sådan sagde de også i et af vores sydlige nabolande for ca 80 år
> siden.
>
> Sorteringssamfund? Jeg skal brække mig.

Du er da et typisk eksemple en der intet har forstået- skal Danmark bare
tage imod, og forsørge resten af verden?

Fra : Ralph

Dato : 20-11-10 17:09

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Du er da et typisk eksemple en der intet har forstået- skal Danmark bare
> tage imod, og forsørge resten af verden?

Hvorfor er jeg bare SÅ træt af at bistandsklienter skal forsørge "resten af
verden", sidst jeg så efter boede der altså ikke 6 milliarder i DK, og mon
ikke de fleste af "resten af verden" der faktisk bor i DK er i arbejde og
betaler sin skat, så DF-vælgere kan få sin kontanthjælp.

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-10 14:06

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
>og mon ikke de fleste af "resten af verden" der
> faktisk bor i DK er i arbejde og betaler sin skat

Hvis det er den opfattelse du baserer dine indlæg på, så giver dit vrøvl
pludselig meget mere mening, fakta er dog en helt anden, men det vil du
sikkert ikke vide af.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ralph

Dato : 21-11-10 15:18

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er den opfattelse du baserer dine indlæg på, så giver dit vrøvl
> pludselig meget mere mening, fakta er dog en helt anden, men det vil du
> sikkert ikke vide af.

De ræverøde lejesvende ved Ministereiet for flygtninge, invandrere og
integration harde samme opfattelse som jeg, 12 % arbejdsløse blandt 16-64
årige fra ikke-vestlige lande, de sidste tal jeg lige kunne finde er fra
2006, men kurven er nedadgående fra 27% i 1997 til 12% i 2006, så mon ikke
den er længere nede nu

--
Ralph

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-11-10 15:48

On Sun, 21 Nov 2010 15:18:04 +0100, Ralph wrote:

> [...]
> 2006, men kurven er nedadgående fra 27% i 1997 til 12% i 2006, så mon ikke

Hmmmmmm.

http://www.nyidanmark.dk/da-dk/spoergsmaal_og_svar/indvandrere_og_efterkommere/indvandrere_og_efterkommere.htm

citat:

"62,9 pct. af de 16-29-årige efterkommere med ikke-vestlig oprindelse var
beskæftiget i 2009".

Og

http://www.dst.dk/pukora/epub/upload/13434/indv.pdf (fra 2008)

Se på tabel 5.5 på side 119

"Blandt mandlige ikkevestlige indvandrere er der 74 pct., som har
lønindkomst mv. som hovedindkomstkilde, mens 14 pct. har dagpenge,
kontanthjælp eller lignende som hovedindkomstkilden"

Så det er IKKE lavere end 12%

"Blandt ikke-vestlige indvandrere er der henholdsvis 25 pct. af mændene og
38 pct. af kvinderne, der har dagpenge, kontanthjælp eller lignende som
hovedindkomstkilde."

Se endvidere tabel 5.6 på side 122 osv. osv. osv. osv........

Fra : \"@'

Dato : 21-11-10 16:05

On Sun, 21 Nov 2010 15:48:10 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>hovedindkomstkilde."
>
>Se endvidere tabel 5.6 på side 122 osv. osv. osv. osv........

man placerer alle fra ikke-vestlige lande i samme kasse,

gad vide om det er for at skjule at asiater indvirker positivt på
beskæftigelsfrekvensen mens folk af mellemøstlig/arabisk herkomst
indvirker negativtæftigelsfrekvensen?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-11-10 17:08

On Sun, 21 Nov 2010 16:05:09 +0100, "@' wrote:

> [...]
>
> gad vide om det er for at skjule at asiater indvirker positivt på
> beskæftigelsfrekvensen mens folk af mellemøstlig/arabisk herkomst

Helt sikkert, men selvom man har gjort det, er problemerne stadig meget
tydelige.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-10 17:26

> [...]
> finde er fra 2006, men kurven er nedadgående fra 27% i 1997 til 12% i
> 2006, så mon ikke den er længere nede nu

Det næste bliver vel du påstår at 100% er i arbejde, og det er indvandrere
fra afrika og mellemøsten der forsørger alle etniske danskere.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ralph

Dato : 21-11-10 17:54

> Det næste bliver vel du påstår at 100% er i arbejde, og det er indvandrere
> fra afrika og mellemøsten der forsørger alle etniske danskere.

Hvorfor skulle jeg det?
Vi kan vel forsørge os selv?
Jeg tjener selv min løn og betaler skat og moms, hvad med dig?
Jeg bidrager også positivt til bruttonationalproduktet da det meste (70-80%)
af min omsætning på knap 10 mill. bliver solgt til østen.
Og så bruger jeg et par millioner på løn, som mine ansatte betaler skat af,
hvad bidrager du med?
Hvis du gerne vil blive personlig, så kom glad med DIT bidrag til Danmarks
økonomi, ellers synes jeg du burde flette næbbet.

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-10 19:35

> [...]
> Hvis du gerne vil blive personlig, så kom glad med DIT bidrag til
> Danmarks økonomi, ellers synes jeg du burde flette næbbet.

Hvad du tjener er jeg rablende ligeglad med, og hvad jeg tjener er ligeledes
rablende ligegyldigt, det har INTET at gøre med din løgnagtige påstand om
indvandrer beskæftigelsen at gøre.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Tony

Dato : 21-11-10 20:55

"N_B_DK" skrev i meddelelsen

"Ralph" gnækkede lystigt
> [...]

rablende ligegyldigt, det har INTET at gøre med din løgnagtige påstand om

Det var hurtigt at pelsjægeren Ralf fik flettet næbbet, da han så de
faktiske tal blive lagt frem.

Staklen må jo ha' ædt for meget minkfoder.

Tony

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-10 18:19

On 11/20/2010 05:08 PM, Ralph wrote:
> "/Peter"<nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er jeg bare SÅ træt

Måske skulle du tage dig en lur, så du har kræfter til at læse hvad
enhver nogenlunde velorienteret ved:
”Indvandreres og danskeres påvirkning af de offentlige finanser” (kilde:
Cepos, d. 1. maj 2009) ”Indvandreres og danskeres påvirkning af de
offentlige finanser” fastslår tænketanken:“For indvandrere fra mindre
udviklede lande er der tale om et negativt nettobidrag af
størrelsesordenen 29.600 kr. pr. år, at personen er i Danmark."

Og så har man givetvis ikke indregnet "overforbruget" på en række
områder (fx nedbrændte skoler og børnehaver)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-10 09:35

On Sat, 20 Nov 2010 03:17:11 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>over skatten,” siger Uffe Østergaard.
>
>Uffe Østergård er rød professor i multietniske studier.

Uffe Ø middelmådigheden kan da få sagt en banalitet på udsøgt
kunstfærdig vis

Men der er mer glæde i himlen over en omvendt synder end over den
fortabte søns selvhellige og gerningsretfærdige bror (hvilket også er
kunstfærdigt formuleret hvordan lyder originalen? )

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-10 17:02

On 11/20/2010 09:35 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> fortabte søns selvhellige og gerningsretfærdige bror (hvilket også er
> kunstfærdigt formuleret hvordan lyder originalen? )

Du blander
Hvilket Menneske af eder, som har hundrede Får og har mistet
eet af dem, forlader ikke de ni og halvfemsindstyve i Ørkenen og
går ud efter det, han har mistet, indtil han finder det?
Og når han har fundet det, lægger han det på sine Skuldre med
Glæde.
Og når han kommer hjem, sammenkalder han sine Venner og Naboer
og siger til dem: Glæder eder med mig; thi jeg har fundet mit
Får, som jeg havde mistet.

Lukas 15,7

og
Lukas 15, 32
Men man burde være lystig og glæde sig, fordi denne din Broder
var død og er bleven levende og var fortabt og er funden.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-10 17:33

On Sat, 20 Nov 2010 17:02:17 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> Men man burde være lystig og glæde sig, fordi denne din Broder
> var død og er bleven levende og var fortabt og er funden.

Tak for retledning vedr min sammenblanding af et par fine Jesuord i
start og slut af samme fine lignelse - blander man så overhovedet?
Men har jeg selv fundet på at "der er større glæde i himlen ved en
omvendt synder, end .....?
Her blander jeg måske en popularisering med original.

Buddhismen er sgu kedelig ved ikke at have lignelser som Det Ny
Testamentes (eller ordsprog som Det Gamle)

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-10 07:36

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> Men man burde være lystig og glæde sig, fordi denne din Broder
> var død og er bleven levende og var fortabt og er funden.

Sjovt at Jesus opreklamerer de selviscenesatte martyrier, længe før
hans eget.

Vær som den fortabte synder-søn og få opmærksomhed - det er opfordring
til hypokondri og falske selvmordsforsøg, - min datter sku har betalt
af sine lommepenge for udpumpningen, syns jeg!
Hun spiste en hundesovepille og skyllede ned med martini og var så
bevidstløs - som ved sin første drukfest hvor hun også sku til
udpumpning - dyr pige for dine skattepenge.

Hun sendtes til psy kolog efterfølgende og denne sagde at hun lærte
meget af min kvikke datter, som sejt sagde at det var jo den omvendte
verden så.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-11-10 18:32

On 11/21/2010 07:35 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> bevidstløs - som ved sin første drukfest hvor hun også sku til
> udpumpning - dyr pige for dine skattepenge.

Det er vanskeligt at forhindre empatiske mennesker at blande sig i
selvmordsforsøg. De mange pjatselvmordere udvisker grænsen mellem uheld
og bevidst selvmord.

> Hun sendtes til psy kolog efterfølgende og denne sagde at hun lærte
> meget af min kvikke datter, som sejt sagde at det var jo den omvendte
> verden så.

Så lærte hun at psykologer er overflødig godhedsindustri, og fik nok et
ekstra traume at bearbejde.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-10 08:54

On Sun, 21 Nov 2010 18:32:09 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>og bevidst selvmord.

>Så lærte hun at psykologer er overflødig godhedsindustri, og fik nok et

Et traume oven i de tusind der skabes af at for og mor skilles
tidligt, gør intet fra eller til
Det første år efter at moderen tog hende til Grønland med
stedfarskolepsykologen domineredes Sidsels snak af sætningen "Og hvad
er der galt med det?", hvorefter hun tissede i sengen indtil stedfar
blev mobbet til at trodse al sin stud.pæd-psyk dogmatik og give hende
den endefuld som mor aldrig ku få mig til at give den sexede spæde
røv
Røvfuld virker, og intet andet virker mod sengevædning.

Men et marmeladeglas og hån mod at hun selvforskhyldt sku sove på
vådt lagen, havde været bedre.Men Mor er Gud, så mine
antiinkontinensselvhjælpstiltag ER OG BLIR SYMPTOMBEHANDLING.

Fra : DADK

Dato : 20-11-10 10:15

Martin Larsen wrote:
> [...]
> siger det. Men vi skal have et sorteringssamfund, for ellers kommer den
> store danske mellemklasse til at betale for en ikke-gennemtænkt praksis

Kilde?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-10 16:47

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/388885:Danmark--Eksperter--Selvfoelgelig-maa-vi-sortere-i-udlaendinge

Fra : DADK

Dato : 20-11-10 18:09

Martin Larsen wrote:

> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/388885:Danmark--Eksperter--Selvfoelgelig-maa-vi-sortere-i-udlaendinge

Tusind tak! Tænkte nok du ikke havde fundet på det selv Læser det i
aften, skal se "There will be blood" på Cinemateket nu her - har hørt
det er en god film.

Fra : Notion

Dato : 20-11-10 10:37

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

[...]

Vi skal bare lære DF'erne at de skal arbejde og ikke modtage Kontanthjælp,
så er vi på rette vej.
Seneste opgørelse viser jo at DF'erne ikke arbejder men modtager
socialhjælp, mens personer med anden etnisk baggrund langt hen af vejen
kommer ud af systemet.
Så ja lad os få et opdelt system, dem som gider at arbejde de har
rettigheder i landet, dem som sidder på deres fed røv, de kan modtage
almisser som skatteborgerne giver dem i det omfang de fortjener dem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 11:03

On Sat, 20 Nov 2010 10:37:09 +0100, Notion wrote:

> Vi skal bare lære DF'erne at de skal arbejde og ikke modtage Kontanthjælp,
> så er vi på rette vej.
> Seneste opgørelse viser jo at DF'erne ikke arbejder men modtager
> socialhjælp,

Dokumentation.?

> mens personer med anden etnisk baggrund langt hen af vejen
> kommer ud af systemet.

Dokumentation.?

> Så ja lad os få et opdelt system, dem som gider at arbejde de har
> rettigheder i landet, dem som sidder på deres fed røv,

Hvad med dem der "ikke kan" arbejde.?

> de kan modtage
> almisser som skatteborgerne giver dem i det omfang de fortjener dem.

Og HVEM skal bestemme hvem der "fortjener" hvad.?

Fra : Notion

Dato : 20-11-10 12:53

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> [...]

> så er vi på rette vej.
> Seneste opgørelse viser jo at DF'erne ikke arbejder men modtager

Dokumentation.?

Google hvor svært kan det være

> mens personer med anden etnisk baggrund langt hen af vejen
> kommer ud af systemet.

Dokumentation.?

Undersøg hvorfor, det er vejen til viden..

> Så ja lad os få et opdelt system, dem som gider at arbejde de har
> rettigheder i landet, dem som sidder på deres fed røv,

Hvad med dem der "ikke kan" arbejde.?

Kan er kun et ord du kan bruge ..Vil er ordet du skal bruge ..

> de kan modtage
> almisser som skatteborgerne giver dem i det omfang de fortjener dem.

Og HVEM skal bestemme hvem der "fortjener" hvad.?

Indtil nu har VKO ... men hvem tror du så skal bestemme, hvem som fortjener
almisser ??

Fordi du spiller syg, betyder det ikke du har ret til penge .. hvis du
"dumper" i testen om fuld "forplejning krævende", så kender du vejen ..
Hvorfor skal jeg betale for at du kan dovne den af der hjemme, frem for at
yde din del.
Hvilken hindring er der i, at du giver 15 timer om ugen til Dansk røde kors
eller anden "god gerning arbejde" i offentligt tjeneste, er det fordi du
mener du er et bedre menneske end dem som løber rundt med aviser kl. 4 om
morgen ??

Nej du .. kom du bare i gang med lidt godheds arbejde, så kan du tjene din
kontanthjælp fuld ud ..

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 14:55

On Sat, 20 Nov 2010 12:52:39 +0100, Notion wrote:

> Dokumentation.?
>
> Google hvor svært kan det være

DIN påstand, DIN opgave at dokumentere.

> Dokumentation.?
>
> Undersøg hvorfor, det er vejen til viden..

DIN påstand, DIN opgave at dokumentere.

> Hvad med dem der "ikke kan" arbejde.?
>
> Kan er kun et ord du kan bruge ..Vil er ordet du skal bruge ..

Mener du da, at ALLE der ikke arbejder ikke gør det fordi de ikke gider.?

> Og HVEM skal bestemme hvem der "fortjener" hvad.?
>
> Indtil nu har VKO ... men hvem tror du så skal bestemme, hvem som fortjener
> almisser ??

Din sætning er meningsløs.

> Fordi du spiller syg, betyder det ikke du har ret til penge ..

Din krystalkugle er defekt.

> [...]
> Hvorfor skal jeg betale for at du kan dovne den af der hjemme, frem for at

"dovne den af".??? Hvad i alverden vrøvler du om.?

> Hvilken hindring er der i, at du giver 15 timer om ugen til Dansk røde kors
> eller anden "god gerning arbejde" i offentligt tjeneste,

Mit helbred kan ikke klare det.

>er det fordi du
> mener du er et bedre menneske end dem som løber rundt med aviser kl. 4 om
> morgen ??

Dit vrøvl giver overhovedet ingen mening.

For øvrigt HAR jeg "løbet rundt med aviser kl 4 om morgenen" før i tiden (i
over 3 år).

> Nej du .. kom du bare i gang med lidt godheds arbejde, så kan du tjene din
> kontanthjælp fuld ud ..

HVIS jeg havde helbred til at passe et arbejde, tror du så ikke at jeg
ville vælge et, der giver rigtig løn.?

Fra : Notion

Dato : 20-11-10 16:51

> [...]

DIN påstand, DIN opgave at dokumentere.

> Dokumentation.?
>
> Undersøg hvorfor, det er vejen til viden..

At du ikke er særlig veludstyrer kognitiv, gør du opmærksom på, gang på
gang, men lidt hjælp skal du da have

> Hvad med dem der "ikke kan" arbejde.?
>
> Kan er kun et ord du kan bruge ..Vil er ordet du skal bruge ..

Mener du da, at ALLE der ikke arbejder ikke gør det fordi de ikke gider.?

Fordi du KAN få kontanthjælp, er det ikke et krav for dig, hvis du derimod
ville vise at du besidder en smule selvhjælp, kan du supplerer op.
Det er et krav for personer på starthjælp, de samme regler SKAL gælde for
dem som ikke står og kan få førtidspension, idet de skønnes at have en
arbejdsevne som kan bruges, også gerne til sociale formål, som at hjælp
Kirkens korshær eller Rød kors hjælpe programmer.

Du bruger vel 15 timer om ugen på DK.politik, denne samme tid kunne du bruge
på at opbygge en WEB-shop og være delvis selvforsørgende.
At du ikke kan arbejde er ren dovenskab, du VIL ikke .. det er det ord du
skal bruge oprigtigt.

> Og HVEM skal bestemme hvem der "fortjener" hvad.?
>
> Indtil nu har VKO ... men hvem tror du så skal bestemme, hvem som
> fortjener
> almisser ??

Din sætning er meningsløs.

Troede du gik ind for demokrati, men kan godt se du er mere til opretholde
dette diktatur vi er ved at indføre.

> Fordi du spiller syg, betyder det ikke du har ret til penge ..

Din krystalkugle er defekt.

Hvis en "fremmede" ikke står og kan modtage en førtidspension, så er han
bare doven, men det gælder ikke, for sådan en som dig, bare fordi du er hvid
???? Det har ikke noget at gøre med en krystalkugle, men ene og alene det
menneskesyn du har. Misundelse er en byrde, som kan afhjælpes med viden.

> [...]

> kors
> eller anden "god gerning arbejde" i offentligt tjeneste,

Pjat med dig du, hvis du var Syg, havde du ikke bøvl i systemet. Det er VKO
som har vedtaget de nye beslutningsparameter, så du er ikke syg men doven og
efter disse paramenter kan vi kalde sig doven.

>er det fordi du
> mener du er et bedre menneske end dem som løber rundt med aviser kl. 4 om
> morgen ??

Dit vrøvl giver overhovedet ingen mening.

UPS der kom jeg tæt på hva'

For øvrigt HAR jeg "løbet rundt med aviser kl 4 om morgenen" før i tiden (i
over 3 år).
OG ????

> [...]
> kontanthjælp fuld ud ..

HVIS jeg havde helbred til at passe et arbejde, tror du så ikke at jeg

NEJ ...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 17:23

On Sat, 20 Nov 2010 16:50:56 +0100, Notion wrote:

> [...]
>
> DIN påstand, DIN opgave at dokumentere.
>

> At du ikke er særlig veludstyrer kognitiv, gør du opmærksom på, gang på

Det var din sammenligning mellem DF'ere og "fremmede" jeg bad dig
dokumentere.

citat fra dit link:
"I dag lever 33 procent af alle indvandrere mellem 18 og 64 år af penge fra
det offentlige".

Det er IKKE imponerende.

> Mener du da, at ALLE der ikke arbejder ikke gør det fordi de ikke gider.?
>
> Fordi du KAN få kontanthjælp, er det ikke et krav for dig, hvis du derimod
> ville vise at du besidder en smule selvhjælp, kan du supplerer op.

Du vrøvler videre med dit personfnidder.

Der er MANGE personer der ikke KAN arbejde pga. dårligt helbred.

> Det er et krav for personer på starthjælp,

Hvilket krav.?

> [...]
> arbejdsevne som kan bruges, også gerne til sociale formål, som at hjælp
> Kirkens korshær eller Rød kors hjælpe programmer.

Tror du virkelig at folks helbred bliver bedre, når kommunerne fastholder
dem på kontanthjælp, fordi det giver større reffussion fra staten.?

> Du bruger vel 15 timer om ugen på DK.politik,

IGEN gætter du fuldstændig forkert.

Sammenlagt bruger jeg vel ca. 30-60 min om dagen, fordelt på 5-10 min
"sessions".

At jeg måske skriver et indlæg kl 7 om morgenen og et mere kl 10 om
aftenen, betyder sgu da ikke at jeg bruger 15 timer på det.

> denne samme tid kunne du bruge
> på at opbygge en WEB-shop og være delvis selvforsørgende.

Er du totalt blæst i låget.? Tror du virkelig at ALLE bare kan åbne en
WEB-shop og tjene en masse penge.?

> At du ikke kan arbejde er ren dovenskab, du VIL ikke .. det er det ord du
> skal bruge oprigtigt.

Du ER komplet idiot når du bliver ved med at lyve, selvom du er blevet
informeret om hvordan virkeligheden ser ud.

Tror du virkelig at kommunen lader folk gå rundt i over 7 år, uden at sætte
dem til at lave noget, hvis de bare er "dovne".?

> Din sætning er meningsløs.
>
> Troede du gik ind for demokrati, men kan godt se du er mere til opretholde
> dette diktatur vi er ved at indføre.

Endnu en totalt forvrøvlet og meningsløs sætning.

> [...]
> bare doven, men det gælder ikke, for sådan en som dig, bare fordi du er hvid

Du digter jo en løgnehistorie, for at kunne "argumentere" imod den.

> Det har ikke noget at gøre med en krystalkugle, men ene og alene det
> menneskesyn du har.

Du har tydeligvis IKKE begreb om hvilket menneskesyn jeg har. Hvis du
havde, så ville du ikke skrive så meget vrøvl.

> Misundelse er en byrde, som kan afhjælpes med viden.

Jeg er da IKKE misundelig, men det er der helt tydeligt andre der er.

> "dovne den af".??? Hvad i alverden vrøvler du om.?

> Mit helbred kan ikke klare det.
>
> Pjat med dig du, hvis du var Syg, havde du ikke bøvl i systemet.

Din stupiditet slår nye rekorder.

Tror du virkelig at folk bliver raske, hvis "systemet" siger at det SKAL de
være.?

> Det er VKO
> som har vedtaget de nye beslutningsparameter, så du er ikke syg men doven og
> efter disse paramenter kan vi kalde sig doven.

Endnu en komplet meningsløs sætning.

> Dit vrøvl giver overhovedet ingen mening.
>
> UPS der kom jeg tæt på hva'

Nej, tværtimod.

> For øvrigt HAR jeg "løbet rundt med aviser kl 4 om morgenen" før i tiden (i
> over 3 år).
> OG ????

Økseskaft.???

> HVIS jeg havde helbred til at passe et arbejde, tror du så ikke at jeg
> ville vælge et, der giver rigtig løn.?
>
> NEJ ...

Tak for kaffe. Du må da være mentalt underfrankeret, for at skrive SÅ meget
nonsens.

Hvis en person der bare var doven, blev jaget ud i "beskæftigelsesterapi"
for kontanthjælpen, ville denne person da hurtigt skifte denne "terapi" ud
med et job der gav en rigtig løn (der ville være væsentlig højere).

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-10 01:35

"Notion" <No_post@to_me.dk> wrote in message
> [...]
> Seneste opgørelse viser jo at DF'erne ikke arbejder men modtager
> socialhjælp, mens personer med anden etnisk baggrund langt hen af

Bliver du aldrig træt af dine løgne?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-11-10 13:40

> "Notion" <No_post@to_me.dk> wrote in message
>
> Bliver du aldrig træt af dine løgne?

Han skal jo lige starte på en løgn før han kan blive træt af den...

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-11-10 15:21

Notion wrote:

> Vi skal bare lære DF'erne at de skal arbejde og ikke modtage
> Kontanthjælp, så er vi på rette vej.

Kunne man forestille sig et pointsystem for danskere der ønskede at
flytte fra Vestjylland til København, eventuelt for at blive
familiesammenført, og at personerne skulle bevise at de aldrig ville
komme til at ligge de københavnske skatteydere til last? Den slags
forslag er bestemt ikke min kop te, men når man kan sortere på den ene
måde, kan man også sortere på den anden. Der er ikke nogen grund til at
alle skal bo i København, og slet ikke hvis personerne ikke er selv-
forsørgende.

--
Jesper Lund

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 15:26

On 20 Nov 2010 14:20:57 GMT, Jesper Lund wrote:

> [...]
> måde, kan man også sortere på den anden. Der er ikke nogen grund til at
> alle skal bo i København, og slet ikke hvis personerne ikke er selv-

Der er bare den forskel, at jyder OGSÅ betaler skat til den fælles
pengekasse.

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-11-10 15:33

S.A.Thomsen wrote:

> Der er bare den forskel, at jyder OGSÅ betaler skat til den fælles
> pengekasse.

Men væsentligt mindre, og udkantsdanmark overlever kun i kraft af tilskud
fra staten og den kommunale udligningsordning. En stor del af
kommuneskatten i Frederiksberg kommune går til udkantsdanmark.

--
Jesper Lund