Nordkoreas nye atomanlæg
Fra : P.N.

Dato : 19-11-10 15:28

http://politiken.dk/udland/ECE1112799/amerikanske-eksperter-nordkorea-bygger-a-kraftvaerk/

Satellitbilleder afslører, at det kommunistiske diktatur i Nordkorea stadig
udvider sit atomprogram.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-11-10 15:38

"P.N." <la@hotmail.com> wrote in message
> http://politiken.dk/udland/ECE1112799/amerikanske-eksperter-nordkorea-bygger-a-kraftvaerk/
>
> Satellitbilleder afslører, at det kommunistiske diktatur i Nordkorea
> stadig udvider sit atomprogram.

Jeg har sq ondt af dig, alt hvad du kan er lidt trolleri, som du ikke engang
gør ret godt, skal jeg være ærlig, så var du nok bedre tjent med en human
aflivning, har set dyr med større nytteværdi end du besidder.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 19-11-10 16:22

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> engang gør ret godt, skal jeg være ærlig, så var du nok bedre tjent med en
> human aflivning, har set dyr med større nytteværdi end du besidder.

Okay så sagde No_brain_DK trolleri, who cares??

Fra : N_B_DK

Dato : 19-11-10 16:32

> Okay så sagde No_brain_DK trolleri, who cares??

Hvorfor rejser du ikke bare til dit elskede diktatur, måske de kan banke
noget fornuft ind i din betændte "hjerne"?

--
MVH. N_B_DK

Fra : kk

Dato : 19-11-10 17:15

Den 11/19/2010, skrev N_B_DK:
> [...]
> gør ret godt, skal jeg være ærlig, så var du nok bedre tjent med en human
> aflivning, har set dyr med større nytteværdi end du besidder.

Uanset, hvad du måtte mene om et indlæg og dets ophavsmand, så var dit
indlæg, efter min opfattelse, ikke i overenstemmelse med god tone.
mvh
kk

Fra : Patruljen

Dato : 19-11-10 11:40

On 19 Nov., 17:15, kk <k...@nospammail.dk> wrote:

> Uanset, hvad du måtte mene om et indlæg og dets ophavsmand, så var dit
> indlæg, efter min opfattelse, ikke i overenstemmelse med god tone.
> mvh
> kk

Sådan er det, når et højrerabiat tågehorn må trutte lidt.
Spørg SA manden. "Politisk korrekthed er at angribe den person som
bringer ubehagelige facts."

N_B_DK vil gerne have PN aflivet. Ærligt talt: Det kan ikke forbavse
mig overhovedet, at N_B_DK gør ind for at aflive sine
meningsmodstandere.

Fra : kk

Dato : 19-11-10 19:58

Patruljen har bragt dette til os:

> [...]
>
> N_B_DK vil gerne have PN aflivet. Ærligt talt: Det kan ikke forbavse
> mig overhovedet, at N_B_DK gør ind for at aflive sine

OK, men det gør jeg altså ikke - selvom jeg i denne NG, og i øvrigt
vedkender mig, at være et højrerabiat tågehorn, vi skal jo alle være
her.
mvh
kk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-11-10 21:53

On Fri, 19 Nov 2010 10:39:44 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Sådan er det, når et højrerabiat tågehorn må trutte lidt.
> Spørg SA manden. "Politisk korrekthed er at angribe den person som
> bringer ubehagelige facts."

LOL.

Hvis du havde fulgt linket, ville du have set at området med byggeaktivitet
er mindre end en fodboldbane.

> N_B_DK vil gerne have PN aflivet.

Dine læseevner er yderst begrænsede.

> Ærligt talt: Det kan ikke forbavse
> mig overhovedet, at N_B_DK gør ind for at aflive sine
> meningsmodstandere.

Hvorfor føler du det nødvendigt at lyve om dine modstandere.?

For øvrigt er P.N. bare en troll med psykiske problemer.

Fra : P.N.

Dato : 19-11-10 23:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 19 Nov 2010 10:39:44 -0800 (PST), Patruljen wrote:
>

> Dine læseevner er yderst begrænsede.

Du mener yderst begrænset ligesom din egen IQ

> Hvorfor føler du det nødvendigt at lyve om dine modstandere.?

Lyver??? kunne du ikke uddybe det lidt nærmere S.A. mand

> For øvrigt er P.N. bare en troll med psykiske problemer.

Pillerne S.A. mand Pillerne S.A. mand, du tager for mange morfinpiller, du
kan ikke tænke klart, det er der ingen der tager morfinpræparater der kan.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 01:04

On Fri, 19 Nov 2010 23:48:12 +0100, P.N. wrote:

> Du mener yderst begrænset ligesom din egen IQ

Nix.

> Lyver??? kunne du ikke uddybe det lidt nærmere S.A. mand

Løgnen at N_B_DK skulle gå ind for at aflive sine meningsmodstandere.

> Pillerne S.A. mand Pillerne S.A. mand, du tager for mange morfinpiller,

Siden hvornår er INGEN for mange.???

>du
> kan ikke tænke klart, det er der ingen der tager morfinpræparater der kan.

Det ved jeg ikke noget om, da jeg IKKE tager morfinpræparater.

Fra : P.N.

Dato : 20-11-10 10:16

> Nix.

Ja du er jo et rent geni når du nu selv skal sige det.

> Løgnen at N_B_DK skulle gå ind for at aflive sine meningsmodstandere.

Undskyld men skrev du ikke at Niels læseevner var begrænsede LOL, jamen hvis
no_brain ikke vil aflive nogen! så kunne du måske oplyse os om hvad det er
han i virkeligheden mener!.

> Siden hvornår er INGEN for mange.???
>
> Det ved jeg ikke noget om, da jeg IKKE tager morfinpræparater.

Nu skal du høre her du har selv fortalt os om din smertende ryg og om de
piller du tager for holde smerterne nede.
Vores medicinske ekspert Arne Wilstrup har oplyst os om at der i det mærke
du bruger er morfin i!! og så er den ged barberet. Fjols!!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 11:19

On Sat, 20 Nov 2010 10:16:10 +0100, P.N. wrote:

> Ja du er jo et rent geni når du nu selv skal sige det.

Nej, det er jeg ikke, men jeg er ikke en af dem der sænker niveauet
herinde.

> Undskyld men skrev du ikke at Niels læseevner var begrænsede LOL, jamen hvis
> no_brain ikke vil aflive nogen! så kunne du måske oplyse os om hvad det er
> han i virkeligheden mener!.

Spørg N_B_DK om hvad han mener.

Der er intet i hans indlæg der viser, at N_B_DK gerne vil have dig aflivet.
Han skriver bare at det vil være det mest humane.

> Nu skal du høre her du har selv fortalt os om din smertende ryg og om de
> piller du tager for holde smerterne nede.

Ikke "tager", men "tog" (i datid). Smerter lærer man at leve med.

> Vores medicinske ekspert Arne Wilstrup har oplyst os om at der i det mærke
> du bruger er morfin i!!

Der er IKKE morfin i de piller jeg tog og for øvrigt er Wilstrup ikke
ekspert i andet end persontilsvining.

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=1986

>og så er den ged barberet. Fjols!!

LOL. Du skød dig selv i foden..... IGEN...

Fra : P.N.

Dato : 20-11-10 12:59

> Nej, det er jeg ikke, men jeg er ikke en af dem der sænker niveauet
> herinde.

Sænker du ikke niveauet her!!!! undskyld men hvornår har du sidst
skrevet et indlæg der bare tilnærmesvis handlede om politik, jeg mener dine
indlæg har jo nærmest karakter af at være mental forurening. Men på den
anden side så er dit konservative parti snart fortid.

> Spørg N_B_DK om hvad han mener.

Okay så dit svar er at du nu er så mentalt debil af dit stofmisbrug at du
end ikke kan læse mere .
..

Stofmisbrugere er mennesker der ligesom dig selv er ekstremt negative
tænkere.

> Ikke "tager", men "tog" (i datid). Smerter lærer man at leve med.

Jamen hvad laver du så om dagen???, du har jo et dejligt job som du kan
vende tilbage til og smerterne er fortid. Jeg tror at læserne her i gruppen
kan se en fed løgner, du ligger ikke på sofaen hele dagen uden at der er en
grund.

En simpel søgning på dolol viser at dolol er et semisyntetisk opioid. Vores
medicinske ekspert Arne Wilstrup havde ret.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-11-10 15:06

On Sat, 20 Nov 2010 12:58:58 +0100, P.N. wrote:

> Sænker du ikke niveauet her!!!! undskyld men hvornår har du sidst
> skrevet et indlæg der bare tilnærmesvis handlede om politik,

På det punkt er der ikke mange der kan spille hellige.

>jeg mener dine
> indlæg har jo nærmest karakter af at være mental forurening. Men på den
> anden side så er dit konservative parti snart fortid.

Dit vrøvl giver ingen mening.

> Okay så dit svar er at du nu er så mentalt debil af dit stofmisbrug at du
> end ikke kan læse mere .

Føler du dig bedre tilpas når du belyver andre, som du mentalt ikke kan
matche.?

At beskylde andre for "stofmisbrug", er et nyt lavpunkt i dine vrøvlerier.

> Stofmisbrugere er mennesker der ligesom dig selv er ekstremt negative
> tænkere.

Du lyver bare videre.

> Jamen hvad laver du så om dagen???, du har jo et dejligt job som du kan
> vende tilbage til og smerterne er fortid.

Dine læseevner er ekstremt dårlige. At man lærer at leve med smerter,
betyder IKKE at de er forsvundet.

Synet kommer sgu da heller ikke igen, bare fordi man lærer at leve med
blindhed.

>Jeg tror at læserne her i gruppen
> kan se en fed løgner, du ligger ikke på sofaen hele dagen uden at der er en
> grund.

Som sagt: Din krystalkugle er defekt.

> En simpel søgning på dolol viser at dolol er et semisyntetisk opioid. Vores
> medicinske ekspert Arne Wilstrup havde ret.

Hold kæft hvor er du faktaresistent.

Der er IKKE morfin i Dolol. !!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-10 12:34

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> [...]

> skal jeg være ærlig, så var du nok bedre tjent med en
> human aflivning, har set dyr med større nytteværdi end du besidder.

NB, Thomsen, PN, Patruljen og whatever - I troller godt allesammen; Bli' ved
med det, taget i betragtning at det egentligt er det I er bedst til.

I guder for en samling kværulanter I er; Aftal dog et møde, og få overstået
jeres aggresioner og småskænderier; Invitér Kim Larsen med.

Fra : kk

Dato : 20-11-10 13:00

Thomas M kom med følgende:
> [...]
>
> I guder for en samling kværulanter I er; Aftal dog et møde, og få overstået
> jeres aggresioner og småskænderier; Invitér Kim Larsen med.

DEet er da ganske morsomt at være tilskuer, når de landsbytosser, som
du nævner, ruller sig ud!
mvh
kk

Fra : /John

Dato : 21-11-10 17:10

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> området med byggeaktivitet
> er mindre end en fodboldbane.

Men:

"An American nuclear scientist says he was shown a vast new nuclear facility
when he visited North Korea last week.

Dr Siegfried Hecker said he had been shown "more than 1,000 centrifuges" for
enriching uranium, which can be used for making nuclear weapons.

The Stanford University scientist was stunned at how sophisticated the plant
was":

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11805111

N-Korea med A-våben er en uhyggelig tanke...

John

Fra : P.N.

Dato : 21-11-10 23:08

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> plant was":
>
> http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11805111
>
> N-Korea med A-våben er en uhyggelig tanke...

Tror du ikke lige at du sku ta og vågne lidt op makker, Nordkorea har været
en atom-magt siden 2006. Jeg troede at alle vidste det.

Fra : /John

Dato : 21-11-10 17:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> området med byggeaktivitet
> er mindre end en fodboldbane.

Åbenbart benyttes det dog ikke til fodbold.

"the facility had 2,000 completed centrifuges and it was already producing
low-enriched uranium destined for a new reactor":

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/North-Korea-US-Professor-Siegfried-Hecker-Stunned-At-Advanced-Nature-Of-Uranium-Enrichment-Plant/Article/201011315820911?f=rss

John

Fra : Patruljen

Dato : 19-11-10 14:12

On 19 Nov., 21:53, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> LOL.

Ja. Det er vildt morsomt -
"Politisk korrekthed er når man angriber modstanderen, der bringer
ubehagelige fakta frem i debatten."

> Hvis du havde fulgt linket, ville du have set at omr det med byggeaktivitet
> er mindre end en fodboldbane.

Nuvel. Og ?

> Dine l seevner er yderst begr nsede.

Husk nu dine signatur -

:(

:(

Og -- :(

> Hvorfor f ler du det n dvendigt at lyve om dine modstandere.?

N_B_DK er ikke min modstander. Det er muligt, at jeg er hans, det skal
jeg ikke kunne afgøre. Men noget tyder på det. N_B_DK er en person man
burde have ondt af.

> For vrigt er P.N. bare en troll med psykiske problemer.-

Og det er du naturligvis den rette til at afgøre. Der er måske noget
du mener at kunne genkende?