lydcd ?
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 08-08-01 13:14

Er der nogen der ved hvor man får fat i en cd med fyrværkerilyde o.s.v. til
hunde for at forebygge angst til jul/nytår og er der forskel på cderne
?måske pris eller kvalitet ?

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-08-01 16:58

Nogle dyrlæger har den. Pris ca. 180,-

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 08-08-01 18:21

Den jeg bruger købte jeg hos dyrlægen. Den er fra Auritius og kostede 129
kr. Ved du, hvordan du skal bruge den?

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 08-08-01 19:49

nææ det ved jeg faktisk ikke !

Fra : angelfire.com

Dato : 08-08-01 20:46

Skal man ikke bare spille den engang imellem og så skrue lidt op jævnligt
?er der ikke brugsanvisning med når man køber den ?jeg tror ikke at han har
problem med lyde men man kan jo ligeså godt komme eventuelle problemer i
forkøbet !sidste nytårsaften snorkboblede han mens raketterne eksploderede
men der var han selvfølgelig heller ikke så gammel

Fra : Jonna & Gert Jensen

Dato : 09-08-01 00:20

Læs om cd'en på auritus@post6.tele.dk

Fra : Max Larsen

Dato : 09-08-01 07:17

Vi har brugt lyd CD'eren når vi havde hvalpe, det virkede nærmest som
en vaccinering mod at de kunne få nytårsaften problem.

Nej der er ikke nogen vejledning med CD'eren. CD'eren har forskellige
lyde, men det er nok skud eller fyrværkeridelen der for de fleste er
interessant. Start på lav styrke, samtidigt med at du laver nogle
sjove ting med din hund / aktiverer den. Splænge du kan få den til at
spise godbidder er den ikke for meget påvirket - hvis den først holder
op med at spise godbidder, så er du gået for hurtigt frem (ryk tre
felter tilbage).

Hvis du havde problem sidste år til nytår, er det nu ved at være et
fint tidspunkt at starte på træningen til nytår.

Kærlig hilsen

Max Larsen

Fra : Gert Jensen

Dato : 10-08-01 19:13

Max Larsen skriver at der ikke er nogen vejledning med til cd'en.
Det passer ikke, medmindre ML er i besiddelse af en kopi, da selve coveret
( indstikket med foto ) er en brugsvejledning, udarbejdet af Lise-Lotte
Christensen fra DKK.

Vejledningen kan også findes på www.auritus.dk
Venligst
Gert Jensen
Forhandler og udgiver af auritus lyd-cd

Fra : Max Larsen

Dato : 09-08-01 07:56

Prøv også at se siden http://www.biodyr.dk/Artikler/sandy.htm

Kærligst

Max Larsen

Fra : H.M.

Dato : 08-08-01 16:47

hej
dansk kennel klub har udgivet en cd, jeg tror at det er omkring 150,- kr.,
men hæng mig ikke op på det.

venligst H.M