port-forwarding
Fra : Kasper Weng

Dato : 08-08-01 13:02

Hej Gruppe, er der virkelig ingen der har noget forstand på dette?

Ja, jeg hører så til en af dem der har købt sin egen router, så jeg kan
bruge min pro@ccess forbindelse som jeg har lyst til.
Min nabo har hulpet mig med at få sat TDC standard opsætning på den.
Jeg er så i det dilemma at jeg har en Debian GNU/Linux webserver på
192.168.1.3, hvor jeg gerne vil køre nogle forskellige ting. F.eks en
CS-server og en IRC-server. Problemet er nu bare det at min portforwarding
tilsyneladende ikke fungerer. webserveren vil på ingen måde assigne de
nødvendige porte, lige meget om det er Counter-Strike serveren eller
irc-serveren jeg prøver med. Når jeg er inde i konfigurationen og chekker
system list, står der klart og tydeligt at port 27015 & 6660-6669 er
forwarded til min webserver, men stadigvæk virker det ikke. Hvad kan være
problemet her? Er det noget med et filter der skal fjernes, eller?
Det er sku lidt surt at give 5450,- for en router, og så kan man ikke få det
til at virke.

På forhånd tak, Kasper Weng