ListBox med Add/remove muligheder!!
Fra : WidowMaker

Dato : 08-08-01 12:46

lidt langhåret spørgsmål, der nok går på tværs af forskellige
teknologier, men jeg prøver alligevel:

Jeg er ved at lave et grafisk WEB interface til vedligeholdelse
af filer, og foretrækker HTML fremfor ASP. Jeg kunne godt tænke
mig en ListBox med mulighed for at tilføje og fjerne filer fra en
liste. Jeg ønsker ikke fysisk at fjerne filerne, men kun flytte
dem visuelt, for så et benytte varablerne senere.

Så: Jeg vil scanne et DIR, displaye alle filer i en liste. Give
brugeren mulighed for at vælge hvilke filer vedkommende ønsker at
tilføje og/eller fjerne.

INACTIVE ACTIVE
1.txt ADD>> 3.txt
2.txt <<REMOVE 4.txt
5.txt
6.txt

\\WidowMaker

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Widowmaker

Dato : 08-08-01 14:40

WidowMaker wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Så: Jeg vil scanne et DIR, displaye alle filer i en liste. Give
> brugeren mulighed for at vælge hvilke filer vedkommende ønsker at

Jeg har fået løst mit problem.. :)

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-01 21:56

Widowmaker <widowmaker@hotmail.com> skrev

> Jeg har fået løst mit problem.. :)

Der var vist heller ingen der fattede hvad dit problem gik ud på.

--
Allan

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-08-01 00:10

Allan Vebel wrote:

> Widowmaker <widowmaker@hotmail.com> skrev

> Der var vist heller ingen der fattede hvad dit problem gik ud på.

jo jo, jeg tror nok jeg fattede det. Noget ala et web interface til en
ftp-site.

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-08-01 10:46

> Jeg er ved at lave et grafisk WEB interface til vedligeholdelse
> af filer, og foretrækker HTML fremfor ASP.

ASP er ikke et alternativ til HTML. Ej heller omvendt.

mvh
Kim Jensen