DR2 kl20idag:Parasit jorder Martin Larsen
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 05:39

DR2 kl20idag:Parasit jorder Martin Larsen
En central fundament for MLs verdensbillede er at IQ og skitzo
nedarves pr DNA.
Men Viden om programmet i aften skær med et snuptag hjerte og hjerne
ud af ham.
*En parasit kan gøre skitzofren*.
Men du har DNA fordelt i billioner af celler og det kan parasitten jo
aldrig ændre på. Nej, mikroben der får ofre til at køre galt er som al
infektion og stresser og når dit immunforsvar ikke er på toppen så
ligner og er du en dum taber og får skitzo-outcast-status og det kan
mobning af mulatter ikke ændre på.
Morale: mob Islam, ikke hudfarve.
Forbyd deres paraboler. Nægt dem indrejse og gennemtving udrejse. Men
spild ikke krudt på Tesfaye ligegyldigheder, udover at valgkamp kræver
at man overgår hans charme og højvidenskabelige
dokumentationsstringens (som nok er en "neger"s altså journalists værk
- Dumas-romaner blev skrevet af "negre" som ikke var mørklødede)

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 16:32

On 2010-11-16 05:39, Bo Warming wrote:
> [...]
> nedarves pr DNA.
> Men Viden om programmet i aften skær med et snuptag hjerte og hjerne

Forklar nu lige uden dine evige selvmodsigelser og overspring, hvordan
du pludselig er blevet tilhænger af *at sindssyge eksisterer*

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 23:20

On Tue, 16 Nov 2010 16:32:03 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Forklar nu lige uden dine evige selvmodsigelser og overspring, hvordan
>du pludselig er blevet tilhænger af *at sindssyge eksisterer*

Nogle praktiserende læger jeg kender har overbevist mig om at
hypokondri er en lægesag - og det har fået mig til at bøje mig for at
5 nui danskeres brug af ordet sindsyg , dvs jeg må droppe min
puritanisme om at der skal være defekt væv for at sygdom foreligger

Min bogsamling er næsten kun opslagsbøger og omfatter lægestudiets
seneste psykiatrilærebøger og opslag i dem har givet mig fornemmelse
for det uskrevne definitioin som skitzofren og depressiv psykoserne
har.

Men at der er udvikling i min brug af det danske sprog , er ikke det
centrale her.

Du tror på sindsyge og hvis du af DR2 "Viden om ..." og den nuttede
Anja Philip kan overbevises om at mikrobe køn gøre skitxo, så ramler
jo dig DNA-verdensbillede og dit arrogange klasse-snobbede syn på IQ

Din pinlige basalgangliefadæse gider jeg næppe blive ved at trådstarte
om

"Man skal ikke kaste perler for svin" PEr Låle og Holberg
(ordsprog)

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 23:44

On 2010-11-16 23:20, Bo Warming wrote:
> [...]

--ooOoo--

> Men at der er udvikling i min brug af det danske sprog , er ikke det
> centrale her.

Det da ved Allah det er. Vi skal da helst være enige om hvad vi snakker
om! Og jeg tror at ALLE nu er lettede over at BW har flyttet sig den
første millimeter på sin Via Dolorosa.

> Din pinlige basalgangliefadæse gider jeg næppe blive ved at trådstarte
> om

Tusind tak.

> "Man skal ikke kaste perler for svin" PEr Låle og Holberg
> (ordsprog)

Så sandt - men nok af lidt ældre dato.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 05:56

On Tue, 16 Nov 2010 23:43:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> --ooOoo--

>Det da ved Allah det er. Vi skal da helst være enige om hvad vi snakker
>om! Og jeg tror at ALLE nu er lettede over at BW har flyttet sig den
>første millimeter på sin Via Dolorosa.
Det er ikke smertefuldt at hyle som de ulve man er iblandt, når man
inden kursskifte har gjort en god indsats for at få dem op på niveau
Men altså forgæves.
Du er manden der pure afviser at definere dine ord og kalder det
pedantisk, altså du er syret-rablende på en måde som selv Tesfaye på
stoffer ikke kunne nedværdige sig til.(han er i kort snor af Sohn og
journalist-neger)
Du mener at ALLE følger min konformitetsnedtur?
Mener du at sygdom omfatter 1.psykose 2. syndromer 3 hypokondriens
ikke-sygdom 4 PostTraumatisk Stress 5.Fuskesmæld-pensions-alibiet?
Nietzsche sagde at Wagner er en sygdom!

>Tusind tak.

Men det fritager dig ikke fra at copypaste det du har misforstået som
ganglige-Tourette-causalitet i din rodede wikipedia-linksamling
Det er aldrig for sent at tråde ind i de hæderliges rækker og nå op på
Tesfaye niveau>

>Så sandt - men nok af lidt ældre dato.

Om ordsprog som nævnte personer har holdt ved lige i hhv antologi og
drama er fra stenalder eller broncealder, finder vi aldrig ud af
"Når den politiske kandestøber siger Et er søkort at forstå, et andet
er skib at føre, så kan formuleringen være opståe længe før Nydambåd
og vikingetid

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-11-10 16:28

On 11/17/2010 05:56 AM, Bo Warming wrote:

> Det er ikke smertefuldt at hyle som de ulve man er iblandt, når man
> inden kursskifte har gjort en god indsats for at få dem op på niveau
> Men altså forgæves.

Er du i stor smerte?

> Du mener at ALLE følger min konformitetsnedtur?

Ja, ALLE der følger den, selvsagt.

> Mener du at sygdom omfatter 1.psykose 2. syndromer 3 hypokondriens
> ikke-sygdom 4 PostTraumatisk Stress 5.Fuskesmæld-pensions-alibiet?
> Nietzsche sagde at Wagner er en sygdom!

Nu blander du vist det formelle og det filosofiske sygdomsbegreb i en
pærevælling

> Men det fritager dig ikke fra at copypaste det du har misforstået som
> ganglige-Tourette-causalitet

Jo, for min tavshed bør du tolke, som den eftertænksomhed der kan gribe
en lærer, når han ser at eleven intet fatter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 22:58

On Wed, 17 Nov 2010 16:27:42 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jo, for min tavshed bør du tolke, som den eftertænksomhed der kan gribe
>en lærer, når han ser at eleven intet fatter.

Når du sender et link der skal bevise ganglie-Tourette sammenhæng og
søgerobot afgør at linket kun rummer Tourete og ikke ganglie eller
DNA, hvad er der så at fatte?

Stod budskabet MELLEM LINIERNE og jeg er umusikalsk?

Alle undrer sig over at du ikke genfremsender eller copypaster fra
link, hvis det er et fuldgyldigt vinderkriterie på et halvhjertet
formulet væddemål

Jeg har vundet en sag i byretten i bare tær - men du er som den
anklagede der dovent forlanger at den beskikkede forsvarer skal
klareALT uden samarbejde fra anklagede

For hår du er født med at have ret i alt, bør vi ikke forlange link,
ikke ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-11-10 00:21

On 11/17/2010 10:57 PM, Bo Warming wrote:

> For hår du er født med at have ret i alt, bør vi ikke forlange link,
> ikke ?

Jeg forstår til dels dine uhæmmede psykotiske link-løgne efter
indrømmelsen af **at sindssyge eksisterer**

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-10 13:43

On Thu, 18 Nov 2010 00:20:58 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg forstår til dels dine uhæmmede psykotiske link-løgne efter
>indrømmelsen af **at sindssyge eksisterer**

Der kan bevises løgn altså bevidst misinformation vedr din
wikipedielinksamling som ikke rummer ordet basalganglie

Men der er nul løgn ved at sindsyg-ordet bruges lidt misforståeligt

En løgn kan diagnosticeres ved
1 man citerer ordret
2. man angiver det korrekte
3. man pinpoiner foskel
Jeg har præciseret brug af gummiordet sindsyge som jeg finder legitim
Selvfølgelig er jeg imod brug af det som skældsord mellem normale
debatører som os o

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-11-10 16:38

On 11/18/2010 01:42 PM, Bo Warming wrote:

> En løgn kan diagnosticeres ved

Men en løgner vil aldrig erkende bevis.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-10 21:42

On Thu, 18 Nov 2010 16:38:26 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Men en løgner vil aldrig erkende bevis.

Spar skældsord

Lever data og logisk ræsonement

Selv hvis du finder en universitetsansat der har doceret den uhyrlige
teori om Tourette og basalganglier, skal du redegøre logisk for at en
årsag-virkning sammenhæng er sandsynlig.

Men ingen forsker vil gøre sig til grin på den måde
Jeg har været universitetsansat flere gange og ved at de har en vis
standard

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 23:51

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jo, for min tavshed bør du tolke, som den eftertænksomhed der kan gribe
>en lærer, når han ser at eleven intet fatter.

En så totalt uegnet lærer har jeg aldrig været
Som Kierkegaard skriver, skal man starte hvor eleven er dvs anerkende
at fattes intet, er to parter lige skyldige

Din arrogance om at al fejl er hos debatpartner gør dialog omsonst,
ret ofte

Forklar dit link, hvis du kan, og sker det ikke, er du afsløret med
bukserne ned