Stasi på Vestbredden
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 02:50

Ung mand har udsigt til *livsvarigt* fængsel for at fornærme profeten
ved at kalde ham /en primitiv beduin/.
Og: "en blind tro, der vokser og overtager folks sind, hvor der opstår
irrationalitet og ignorance".

Lalle-fjolser fra rød stue der kalder DK for stasi burde orientere sig
lidt her:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/388412:Udland--Faengslet-for-islam-kritik-paa-facebook

Mvh
Martin

Fra : Jesper

Dato : 16-11-10 03:00

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> overtager folks sind, hvor der opstår irrationalitet og ignorance".
>
> Lalle-fjolser fra rød stue der kalder DK for stasi burde orientere sig

Måske skulle han have kaldt Muhammed for en pædofil landevejsrøver, så
kunne han i al fald ikke dømmes for at lyve!
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Kert Rats

Dato : 16-11-10 04:02

> Måske skulle han have kaldt Muhammed for en pædofil landevejsrøver, så
> kunne han i al fald ikke dømmes for at lyve!

Uha da, nej! Så ville han jo fornærme den indre og så let antændelige
islam-hund, som lurer nok så vakt i mangen en dansk velmenersjæl og -hjerte.
Og ikke mindst i de mange tolerante, moderate og påfaldende tavse
islam-hjerter, der banker her og der.

Venligst

Kert Rats

Fra : \"@'

Dato : 16-11-10 08:14

On Tue, 16 Nov 2010 02:50:19 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>irrationalitet og ignorance".
>
>Lalle-fjolser fra rød stue der kalder DK for stasi burde orientere sig

læg mærke til at der ikke er nogen nedre grænse for tåbelighederne når
opmærksomhed skal afledes fra fakta og virkelighed,

rød stues medlemmer har alle stået i lære hos AHW -

så i rød stue er

ind - ud det sAAAAmme

stening til døde - 60 dages hæfte det aAAAAmme

stat baseret på koran sunna og sharia - Danmarks grundlov det sAAAAmme

o.s.v. o.s.v.

når det gælder om at bortforklare og bagatellisere alle muhamedanismen
og dens tilhængeres dåeligdomme er det slet ingen ende på våset.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 16-11-10 10:36

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> læg mærke til at der ikke er nogen nedre grænse for tåbelighederne når
> opmærksomhed skal afledes fra fakta og virkelighed,
>
> rød stues medlemmer har alle stået i lære hos AHW -

Hvis sort stues medlemmer har set sig sure på AHW så må de bare komme op med
nogle bedre argumenter og jeg ser intet odiøst i have Arne som læremester,
han er IMHO en god håndværker.

Fra : \"@'

Dato : 16-11-10 11:08

On Tue, 16 Nov 2010 10:35:49 +0100, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

>Hvis sort stues medlemmer har set sig sure på AHW så må de bare komme op med
>nogle bedre argumenter

mit indlæg handlede ikke om argumenter, dem har rød stue ingen af, men
om de tåbeligheder der kommer fra rød stue i deres permanente
argumentmangel

du fik eksempler på tåbelighederne , de må være blevet væk for dig

så du får dem lige igen

[...]

og dens tilhængeres dårligdomme er det slet ingen ende på våset.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-10 18:45

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen ibtjav$5jn$1@speranza.aioe.org:

> Hvis sort stues medlemmer har set sig sure på AHW så må de bare komme
> op med nogle bedre argumenter og jeg ser intet odiøst i have Arne som
> læremester, han er IMHO en god håndværker.

Hehe. Kan du huske, da du i din nazistiske periode truede med at møde op ude
foran stalinistens hus sammen med dine "klienter", så I sammen kunne
demonstrere mod ham, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-11-10 20:08

> Hehe. Kan du huske, da du i din nazistiske periode truede >med at møde op
> ude foran stalinistens hus sammen med dine "klienter", så I >sammen kunne
> demonstrere mod ham, Flemse?

Ja man kan sige meget om dk.politik kedeligt er det ikke.

Jeg tror PN har haft små 300 nicks i den tid jeg har fulgt med.

Her er den herlige tråd, der er stof til en hel roman LOL

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/9fb3e3af5697035c/55ffb729f2fb36df?q=wilstrup+poul+nielsen+trusler+group%3Adk.politik&lnk=ol&

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 21:07

On 2010-11-16 20:07, Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg tror PN har haft små 300 nicks i den tid jeg har fulgt med.
>
> Her er den herlige tråd, der er stof til en hel roman LOL

Den faste kerne i PN er rygende galskab.

Jeg hæfter mig ved at Per Rønne dengang mente at det ikke er smart at
nævne at muhammedanernes tørklæde er en politisk klud.

Godt at ingen fornuftige længere dyrker den form for diskretion.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 09:08

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ung mand har udsigt til *livsvarigt* fængsel for at fornærme profeten
>ved at kalde ham /en primitiv beduin/.
>Og: "en blind tro, der vokser og overtager folks sind, hvor der opstår
>irrationalitet og ignorance".

En god EU-sag for DF ku være at alle skal boycotte vedr alt erhverv
ethvert land der indespærrer for ytringer.
Kina ville da straks løslade de få Falun Gong indespærrede der har
kritiseret ungdomshusrydnigen på den himmelske freds plads 1989
De ville få bøder og elektronisk fodlænke.

Men vil østrigsk og tysk godhedsindustri løslade de snese af
Nobelprisegnede forskere der sidder i fængsel for
holocaustminimalisme?

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 16:23

On 2010-11-16 09:07, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Men vil østrigsk og tysk godhedsindustri løslade de snese af
> Nobelprisegnede forskere der sidder i fængsel for

Irwing er da vist sluppet ud af det Østrigske tankeforbrydelsesfængsel i
2006 og udvist af Østrig for evigt.
(Hvorfor kan holocaust-elskende muhammedanere iøvrigt forblive i EU?)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 17:16

On Tue, 16 Nov 2010 16:22:58 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Irwing er da vist sluppet ud af det Østrigske tankeforbrydelsesfængsel i
>2006 og udvist af Østrig for evigt.
>(Hvorfor kan holocaust-elskende muhammedanere iøvrigt forblive i EU?)

Ja, oplysningstiden skabte halvateistisk "kulturkristendom" der var åh
så tolerant og gav RELIGION ÆREN FOR AT FATTIGFOLK IKKE SNUPPEDE DE
RIGES GODS OG GULD OG MAGT,
Således formulerede Napoleon det i respekt for religionen og dens
kærlighedsbudskab.
DEt budskab findes også i jødedom og buddhisme ....
.... så dovent har universiteterne valgt at tro på muhamedanismens løgn
om at de har samme kærlighedsbudskab.At sværdets bog om erobring af
verdensrige og løgn, tortur, vold og tyveri mod vantro er vigtigst
blir fortiet.
Derfor er Islam fredet og har lov at elske holocaust som var det et
uskyldigt skriftsted i koranen.
At holocaustning af jøder opfandets af profeten, forties