Den barmhjertige samaritan opfinder væddem~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 20:26

Fordi Martin Larsens postulat om at bandeord-stammen sku være både
sammenkædet med DNA og med basal-ganglier lød helt absurd, foreslog
jeg et væddemål på et antal tusser

Han sender et Wikipedie-google-link TIL SNESE AF ARTIKLER OM
BANDEORDSSTAMMEN og siger han har vundet men er barmhjertig samaritan
for han tror jeg er fattigere end ham og han vil eftergive
væddemålsgæld og nøjes med æren

MEn ingen af links giver søgeresltat på "ganglier" eller "DNA" så han
har intet vundet, selv hvis en aftale havde været formuleret

Kan nogen dechifrere Martins absurd-adfærd for mig?

Martin kender vist nogle hundrede fine ord og tror at brug af dem er
trumf, selvom nul logik , eller ?

Hans gåen efter manden vedrTesfaye virker sær - ofte kan han jo skrive
logisk
Har han verbal berøringsangst vedr mulatter?

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 21:05

Den 15-11-2010 20:26, Bo Warming skrev:
> [...]
> logisk
> Har han verbal berøringsangst vedr mulatter?

Jeg tror, Martin Larsen ser dig som en faderfigur og du kender
vel den freudske rutine desangående.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 22:07

On Mon, 15 Nov 2010 21:04:41 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror, Martin Larsen ser dig som en faderfigur og du kender
>vel den freudske rutine desangående.

Den man elsker , tugter man

Barn foruden ris, bliver aldrig viis.

Skal debat give respekt og gi udvisning af muslimer, skal vi være
stringent sandhedssøgende og ikke opdigte om links

Uenighed gør stærk - og underholder.

BW 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 07:01

>Jeg tror, Martin Larsen ser dig som en faderfigur og du kender
>vel den freudske rutine desangående.

Ja ham Ødipus kan takke østrigerjøden for lidt mere end 15min
berømmelse

Alle folkeslags myter, ikke blot grækernes, vrimler af beretninger om
kærlighedsforhold mellem far og datter, ja endog mor og søn.
Kosmologien så vel som de kongelige familiers genealogi har sit
fundament i incestforhold. I hvilken hensigt ... er disse digtninge
blevet frembragt? For at brændemærke guder og konger som forbrydere og
vende menneskehedens afsky imod dem? Nej, naturligvis fordi
incest-ønskerne er urgammelt menneskeligt arvegods og aldrig helt er
blevet overvundet, så man endnu undte guderne og deres afkom at få
disse ønsker opfyldt, efter at flertallet allerede havde måttet give
afkald derpå.Sigmund Freud

Man's judgements of value follow directly his wishes for
happiness--they are an attempt to support his illusions with
arguments.      Sigmund Freud

"Gud er en illusion skabt af mennesket, for at trøste dem vedr deres
hjælpeløshed, når de er vokset fra forældrene". Freud
"Den lykkelige fantaserer aldrig, det gør kun den utilfredsstillede"
Sigmund Freud
With the insane, the exterman world is, after all, a copy of his
internal world. Sigmund Freud
Fra fejl til fejl opdager man hele sandheden Sigmund Freud

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 16:23

On 2010-11-16 07:01, Bo Warming wrote:

> Ja ham Ødipus kan takke østrigerjøden for lidt mere end 15min
> berømmelse

Desværre tror BW vist lidt at jeg er hans mors ånd på nettet, som han
stadig er hard-wired til i et had-kærlighedsforhold, mest had. Men jeg
har hverken klumphånd eller tryllestav til at indtage den rolle.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 06:11

On Tue, 16 Nov 2010 16:23:11 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Desværre tror BW vist lidt at jeg er hans mors ånd på nettet, som han
>stadig er hard-wired til i et had-kærlighedsforhold, mest had. Men jeg
>har hverken klumphånd eller tryllestav til at indtage den rolle.

Din klæbehjerne bekræfter Vidals teori.

Du mener at social arv om had-kærligned (ret ugenetisk) er
HARD-wiring.?
Myelinisering skete længe før jeg programmeredes til at stamme

Da Stammen forsvandt for mig og mine søskende, så må efter dit
univers noget DNA være til intetgjort . Kræver det parasit altså
miljø?
Der er mange selvmodsigeler i dit social-darwinistiske DNA-univers.

Jeg forsøger som da jeg var læreransat at drive Sokratisk pædagogik
VAr han også styret af sin afdøde mors tryllestav, altså social arv?

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-11-10 16:28

On 11/17/2010 06:10 AM, Bo Warming wrote:

> Din klæbehjerne bekræfter Vidals teori.
>
> Du mener at social arv om had-kærligned (ret ugenetisk) er
> HARD-wiring.?

Ja, det er nok DNA-arvs relation, mest. Hard-wiring skal her mere
opfattes som et fastlåst adfærdsmønster, hvor nøgle-stimuli er
fraværende, mens mønstret fastholdes som en senil mimen.

> Jeg forsøger som da jeg var læreransat at drive Sokratisk pædagogik

Ja, du virker lidt forvirret mht hvem der sidder på skolebænken.

> VAr han også styret af sin afdøde mors tryllestav, altså social arv?

Nej, ikke i særlig høj grad - for så havde han nok ikke været filosof.

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 01:29

On 2010-11-15 20:26, Bo Warming wrote:

> Han sender et Wikipedie-google-link TIL SNESE AF ARTIKLER OM
> BANDEORDSSTAMMEN og siger han har vundet

Dine løgnekampagner har vist kun den virkning at den røde skinhellige
Vidal-Jesusskænder får lidt pletter i brudekjolen.
Turde man bare tro at du er ubevidst om dette. Men her rækker 70000
favne ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 06:50

On Tue, 16 Nov 2010 01:28:53 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Vidal-Jesusskænder får lidt pletter i brudekjolen.
>Turde man bare tro at du er ubevidst om dette. Men her rækker 70000

Så bring dog link sammen med copypast om Tourette-etiologi

Hvor svært kan det være, når du sir at du har gjort det før???
Relevans af dine Vidal og Kierkegaard-omsvøb er N-U-L

Husk at se DR2 kl 2000 idag men find forinden en erstatningslivsløgn
for:

"      Fjerner du livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, tager
du samtidig hans lykke fra ham.Henrik Ibsen(Vildanden)