Så kan de s'gu lære det - mus
Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 11:25

Fra : \"@'

Dato : 15-11-10 11:43

On Mon, 15 Nov 2010 11:24:39 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

Mange muhamedanere er jo netop rejst FRA den mødding som de selv via
deres forskruede totalitære religion har skabt, fordi der er blevet
uudholdeligt -

og hvad forsøger disse forskruede tilhængere af så når de kommer til
et nyt sted som de netop har vlagt fordi det er et eftertragtet sted
at rejse til

de begynder straks at kræve at man laver det nye sted om til en
mødding magen til den de flygtede/flyttede fra - -

og en helv.... masse "nyttige" IDIOTER vil ikke erkende at det er et
problem når disse forskruede tilhængere af totalitær religion rejser
ind, næh IDIOTERNE tror i ramme alvor at import af mordere og
kvindeundertrykkere er lig med kulturberigelse

så i alle tilhængere af frihed og mangfoldigheds interesse er det
bedst at tilhængere af totalitær religion, kvindeundertrykkelse og
religiøs "racisme" samt alle deres IDIOTISKE venner forsvinder ud af
Danmark - og det kan ikke går hurtigt nok

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-11-10 12:16

On Mon, 15 Nov 2010 11:24:39 +0100, Vidal wrote:

> http://multimedia.pol.dk/archive/00496/DagensTegning-iEgen_496502z.jpg

Elendigt tegnet.

Hvem skal de 2 yderste forestille.?

Jeg formoder den midterste skal forestille P.K.

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 18:50

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> [...]

>Elendigt tegnet.

>Hvem skal de 2 yderste forestille.?

>Jeg formoder den midterste skal forestille P.K.

Skide godt tegnet faktisk; Jeg vurderer at du enten spiller dum og uvidende,
eller at du vitterligt er begge dele.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-11-10 19:13

On Mon, 15 Nov 2010 18:50:12 +0100, Thomas M wrote:

> "S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

> Skide godt tegnet faktisk;

Jeg synes det er meget ringe kvalitet (og det uanset hvem tegningen skulle
forestille).

>Jeg vurderer at du enten spiller dum og uvidende,
> eller at du vitterligt er begge dele.

Kan du ikke engang svare på et simpelt spørgsmål uden at kaste med mudder.?

Fra : Musen Iggy-Mouse

Dato : 15-11-10 05:01

?

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 19:37

"Vidal"
> http://multimedia.pol.dk/archive/00496/DagensTegning-iEgen_496502z.jpg

Øh, hva' mener du selv?
Hvad er formålet med tegningerne?
Mener du at de skal lære muslimerne noget?
Og hvis ja, hvad?
Og hvis nej, hvem så?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 20:57

Den 15-11-2010 19:36, Eyvind Dk skrev:

> [...]
>
> Øh, hva' mener du selv?
> Hvad er formålet med tegningerne?
> Mener du at de skal lære muslimerne noget?

Det er en satirisk tegning, Eyvind, der gør sig lystig over
tankegangen, DF har luftet.

Hvis muslimerne skal skræmmes væk fra Danmark, ville *de*
tre nøgne df'ere være ganske fremragende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 21:15

"Vidal"
> Det er en satirisk tegning, Eyvind, der gør sig lystig over
> tankegangen, DF har luftet.

Hvad er satiren i dem?
Det at de er nøgne?
Skal det forstås som "De har jo ikke noget tøj på"
Altså tegneren er den lille dreng i Kejserens nye klæ'r?
Hvis det er tilfældet så er det en helt ualmindelig barnlig
tegning?
Hvem er tegneren? Dig?

> Hvis muslimerne skal skræmmes væk fra Danmark, ville *de*
> tre nøgne df'ere være ganske fremragende.

Hvordan det?
Hvordan kommer du frem til den slutning?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 21:24

Den 15-11-2010 21:14, Eyvind Dk skrev:

> [...]
> Altså tegneren er den lille dreng i Kejserens nye klæ'r?
> Hvis det er tilfældet så er det en helt ualmindelig barnlig

Nej, nej, nej.

Dansk Folkepartis Peter Skaarup ville gerne have haft bare bryster
med i den danmarksfilm, der skal indgå i ny indvandringsprøve.

Tegneren er Philip Ytournel.

> Hvordan det?
> Hvordan kommer du frem til den slutning?

Du kan prøve at læse her:

http://politiken.dk/politik/ECE1107823/df-og-k-kaemper-om-bare-bryster/

Det er så deprimerende at forklare vitser, måske kan det hjælpe
dig på vej.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 21:43

"Vidal"
> Du kan prøve at læse her:
> http://politiken.dk/politik/ECE1107823/df-og-k-kaemper-om-bare-bryster/
> Det er så deprimerende at forklare vitser, måske kan det hjælpe
> dig på vej.

Aha, tegningen er altså et foreslag til Danmarksfilmen, hvor der er
folk - dig selv inklusiv? - der vil have censureret bare bryster ud af
Danmarksfilmen!
Det kunne du bare have skrevet i første omgang!
Så kan jeg godt se ideen med tegningen, selv om jeg vil
fastholde at den er ualmindelig barnlig!

Selvfølgelig skal vi ikke ændre vores kultur og skammes over bare
bryster.
Synes du da det, Villy?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 22:25

Den 15-11-2010 21:42, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> Aha, tegningen er altså et foreslag til Danmarksfilmen, hvor der er
> folk - dig selv inklusiv? - der vil have censureret bare bryster ud af
> Danmarksfilmen!

Jeg var ikke klar over, jeg ønskede det. Jeg sætter skam
stor pris på bryster. Det latterlige er, at man vil skræmme
muslimer væk med dem.

> Det kunne du bare have skrevet i første omgang!

Jeg må sige, jeg troede de politisk, bevidste mennesker
her i gruppen kendte sammenhængen. Men du har selvfølgeligt
ret.

> Så kan jeg godt se ideen med tegningen, selv om jeg vil
> fastholde at den er ualmindelig barnlig!

Ikke i forhold til det den udspringer af. Naser Khader mener
jo vi i stedet skal vise nogle svin. Måske er tegningen et
godt kompromis.

> Selvfølgelig skal vi ikke ændre vores kultur og skammes over bare
> bryster.
> Synes du da det, Villy?

Hvordan får du den tanke?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-11-10 23:03

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4ce1a538$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg var ikke klar over, jeg ønskede det. Jeg sætter skam
> stor pris på bryster. Det latterlige er, at man vil skræmme
> muslimer væk med dem.

Jeg synes, det er mere latterligt, at der rent faktisk findes mennesker
derude, der lader sig skræmme af bryster. Men sådan er vi jo så forskellige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 23:05

Den 15-11-2010 23:02, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4ce1a538$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes, det er mere latterligt, at der rent faktisk findes mennesker
> derude, der lader sig skræmme af bryster.

Jamen er der det? Khader siger det ikke virker. Han mener
svin er mere skræmmende.

> Men sådan er vi jo så forskellige.

Ja, heldigvis, ellers blev der ikke megen diskussion.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-11-10 23:17

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4ce1aea1$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jamen er der det?

Taler du mod bedre vidende? Jeg synes, du skal tage en tur rundt på
kommuneskolerne i dit nærmiljø og se, hvad der er sket i baderummene. Og så
kan du bagefter tage en tur rundt på de danske strande. Du er vel for pokker
ikke blevet SÅ senil, at du ikke længere kan huske, hvordan det var for bare
få år siden?

Danmark er under voldsom forandring, og det er tilbage til "gode, gamle
dages" seksualforskrækkelse og manglende frisind. Og så kan vi jo gisne
over, hvad dét skyldes...

> Khader siger det ikke virker. Han mener
> svin er mere skræmmende.

Khader er en gennemført opportunistisk idiot på mange planer. Og dertil
luddoven, talentløs og uvederhæftig. Jeg tror ikke, vi skal tillægge hans
ord alt for stor betydning.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-10 00:40

"Jens Bruun"
> Khader er en gennemført opportunistisk idiot på mange planer.

Ikke i forhold til de fleste af hans kolleger i Folketinget.
Hvad opportunisme angår hører Khader til i den bedste ende.
Han har taget standpunkter, hvor han havde næsten HELE
det etablerede parnas mod sig. Og det har "folket" takket
ham for!

>..................................................................Og dertil
>luddoven, talentløs og uvederhæftig.

Han er ikke den dybeste ske i skuffen, men taler dog med
kun en tunge!

Må jeg anbefale dig at læse hans bog "Ære og skam", det
var en af de bøger der åbnede mine øjne for islams sande ansigt.

>Jeg tror ikke, vi skal tillægge hans ord alt for stor betydning.

Skyldes din foragt for Khader, at han var ved at køre NA - og
dermed Anders Samuelsen - af banen!

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 16-11-10 10:53

Den 15-11-2010 23:17, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Taler du mod bedre vidende? Jeg synes, du skal tage en tur rundt på
> kommuneskolerne i dit nærmiljø og se, hvad der er sket i baderummene.

Det er nok lige ekstremt nok, har du været det?

> [...]
> ikke blevet SÅ senil, at du ikke længere kan huske, hvordan det var for bare

Hvis pigerne ikke er så barbrystede mere, er det ikke muslimernes
skyld, vel?

> Danmark er under voldsom forandring, og det er tilbage til "gode, gamle
> dages" seksualforskrækkelse og manglende frisind. Og så kan vi jo gisne
> over, hvad dét skyldes...

Den slags reguleres af mekanismer, der ikke er umiddelbart
gennemskuelige.

> Khader er en gennemført opportunistisk idiot på mange planer. Og dertil
> luddoven, talentløs og uvederhæftig. Jeg tror ikke, vi skal tillægge hans
> ord alt for stor betydning.

Du er langt ude. Khader anses jo ikke længere for at være
den mellemøstlige wonderboy i dansk politik, men derfor kan
han vel ikke bedømmes til at være uden indsigt i disse
forhold.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : \"@'

Dato : 15-11-10 23:38

http://1.bp.blogspot.com/_UMZa3lC2Wco/SwH7SvU7bNI/AAAAAAAAHnM/S7ffm5uNn2E/s1600/big_boobs_softpedia.jpg

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 22:00

On Mon, 15 Nov 2010 21:23:39 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>http://politiken.dk/politik/ECE1107823/df-og-k-kaemper-om-bare-bryster/
>
>Det er så deprimerende at forklare vitser, måske kan det hjælpe

At jeg går til grænsen af det lovlige mht afklædthed er dels af
dovenskab og bekvemmelighed, dels for at lære muslimer at vi er et
frigjort land og de får aldrig mulighed for sharia, vor modpol

Politiken har mange fine tegnere og dette er af en af de berømte og
det illustrerer fint at TØJ DER IKKE SKAL BESKYTTE MOD VEJR, er udtryk
for forfængelighedspjat og det er sunde DF hævet over.

Intet barnligt her. Folkeoplysning af fineste ty pe

Fra : Vidal

Dato : 15-11-10 22:27

Den 15-11-2010 22:00, Bo Warming skrev:

> At jeg går til grænsen af det lovlige mht afklædthed er dels af
> dovenskab og bekvemmelighed, dels for at lære muslimer at vi er et
> frigjort land og de får aldrig mulighed for sharia, vor modpol

Hehe, jo, kan vi ikke sende dig ud i gaderne og skræmme
muslimerne. Det kræver dog, du ændrer dresskode i forhold
til din optræden på tv, vil jeg tro.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-10 06:43

On Mon, 15 Nov 2010 22:27:22 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hehe, jo, kan vi ikke sende dig ud i gaderne og skræmme
>muslimerne. Det kræver dog, du ændrer dresskode i forhold
>til din optræden på tv, vil jeg tro.

Engang på vej hjem fra Silvan kom jeg forbi en klinik,hvorom jeg netop
i EB havde læst at en flot og ung domina var til salg.
Selvom jeg kom fra havearbejde og var jordet op til knæene og i
shorts, stoppede jeg og ringede på og hun levede op til
forventningerne - men bad mig tage bad først.
No big deal, men siden har jeg tilstræbt maskerade som på TV.
Men ikke de 7 gange denne sommer hvor autonomfjolser i kvarteret har
tilkaldt politi forgæves - og næsten lige så mange gange har
selvtillidsstærk muslimungdom bl.a. med firmavarebil,lovet mig bank
men jeg ku se at de ikke gad risikere at miste deres job, så jeg sagde
noget til hovedet af dem, og de fortrak kampråbskrigende.
- og måske oplært i anti-sharia. Dagens gode gerning.

Men som, sagt - TV-maskeraden var til luderbrug, ellers er jeg i
patriotkostume dog ikke helt så extremt som på den fine 3df-tegning

Dress *code* ævler du om - for du er jo så fremmedordssnobbende som
Martin Larsen - nej, jeg er til spontane indskydelser og ingen
SohnsTesfayesk-stalinistisk planøkonomi

Fra : Vidal

Dato : 16-11-10 10:47

Den 16-11-2010 06:42, Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Men som, sagt - TV-maskeraden var til luderbrug, ellers er jeg i
> patriotkostume dog ikke helt så extremt som på den fine 3df-tegning

Patriotkostume? Er det nederdel og bare bryster? (!gys!)

> Dress *code* ævler du om - for du er jo så fremmedordssnobbende som
> Martin Larsen - nej, jeg er til spontane indskydelser og ingen
> SohnsTesfayesk-stalinistisk planøkonomi

Hvilket ord, synes du jeg skal bruge i stedet for dresskode?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : \"@'

Dato : 16-11-10 11:15

On Tue, 16 Nov 2010 10:47:07 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvilket ord, synes du jeg skal bruge i stedet for dresskode?

påklædningsregler måske ?

http://da.wikipedia.org/wiki/Dresscode

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Vidal

Dato : 16-11-10 11:29

Den 16-11-2010 11:14, "@' skrev:

> påklædningsregler måske ?
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Dresscode

Ja, det er da et elegant ord. Selv ikke wiki foreslår brugen
af det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 06:24

On Tue, 16 Nov 2010 11:29:08 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Ja, det er da et elegant ord. Selv ikke wiki foreslår brugen
>af det.

Dress code har firmaer og restauranter, hvor skrankepaver har tid at
udtænke magtpjat

Spontanitet er bedre og noget helt andet - anti-påklædningsregler

Det der udformer mine nederdele er sgu GUDDOMMELIG INSPIRATION ,
og Hotel d'Angleterre skrevne og uskrevne regler tager ikke højde for
det

"Det er bedre at livet tager livet af loven end at loven tager livet
af livet," skrev KK Steincke, dengang S ministre havde talent
(han tvangskastrerede voldtægtsforbrydere - rigtige mænd er ikke til
snak)

Fra : Vidal

Dato : 17-11-10 10:50

Den 17-11-2010 06:24, Bo Warming skrev:

> Dress code har firmaer og restauranter, hvor skrankepaver har tid at
> udtænke magtpjat

Jojo, fint nok. Men jeg bruger netop ordet om dine påklædningsvaner.
Her gik jeg og glædede mig til en anarkistisk klædt mandsperson,
bar mave, nederdel, bare tæer i sandalerne ved vintertide og så kommer
du klædt mere konservativ end en pastor emeritus.

> Spontanitet er bedre og noget helt andet - anti-påklædningsregler

Talk is cheap.

> Det der udformer mine nederdele er sgu GUDDOMMELIG INSPIRATION ,
> og Hotel d'Angleterre skrevne og uskrevne regler tager ikke højde for
> det

Men ingen får dem at se?

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-11-10 16:34

On 11/17/2010 10:50 AM, Vidal wrote:

> [...]
> bar mave, nederdel, bare tæer i sandalerne ved vintertide og så kommer
> du klædt mere konservativ end en pastor emeritus.

Nej, der har BW indført billedforbud...

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 22:48

On Wed, 17 Nov 2010 16:34:05 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej, der har BW indført billedforbud...

Siden jeg i Kabul sendte fi

lm til fremkaldelse , har jeg ikke ejet et kamera
Min nabo Søren Sørensen i nr 44 siger truende at han har fotograferet
mig skovlende sne nøgen en kold vintermorgen - dvs gaden har været ret
øde
Hermed er give tilladelse til at rundsende hans foto og siger du at
det kan få mig buret ind, vil han være glad for at hjælpe sig

Så forbud mod billede - NEJ

De billedhungrende kan også komme og knipse og jegifører mig en typisk
nederdel

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-11-10 00:09

On 11/17/2010 10:47 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Så forbud mod billede - NEJ
>
> De billedhungrende kan også komme og knipse og jegifører mig en typisk

Jeg troede din yndlingsnabo hed Selmanovsky.
Men det lyder ærlig talt ikke sandsynligt at linselusen BW ikke skulle
eje et billede af sig selv i et sine meget omtalte inkontinenskostymer
mens han inspicerer haven for urinlugt.

Og den renskurede BW i nydeligste pensionisttøj VAR skuffende
Din crediblity er faldet meget her.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-10 05:41

On Thu, 18 Nov 2010 00:09:09 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>mens han inspicerer haven for urinlugt.
>
>Og den renskurede BW i nydeligste pensionisttøj VAR skuffende

Selmanovsky borHusumgade 45 2th og kan se ned i min baggård når der
ikke er blade på træerne
Jeg har jo på computeren adgang til samme overflødighedsorn af
billeder af mig som medierne, der er jobskabende for fotografer og
altid viser hvad de har lyst til
Pensionisttøjet på DR var meget beskidt og brandskadet men det tænker
man ikke over på TV

Hvis jeg som ML skrev "renskuret" så var credibility ridset
Hvis jeg sendte link og påstår bevis om ganglier og ordet ikke er i
link, så var ridserne et vitalt skudhul

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-10 06:17

>Patriotkostume? Er det nederdel og bare bryster? (!gys!)

Ja i nuværende muslimkrig gælder alle kneb mht at få folk til at tænke
over Sharia-urimeligheder og DF-film er genialt og gør Politiken til
frigørelses-fremmende avis som på Hørups tid
At Politiken overskrifter " Skræmmebillede" om pia-pat og tue-pik er
så fjoget som når de kalder mit plankeværk for "Boligudskejelser">

>Hvilket ord, synes du jeg skal bruge i stedet for dresskode?

Påklædning
Hvorfor tale plastik-dansk? Se Bonderøven på DR2 og lær af ham, siden
du ikke vil lære af Glistrup og mig mm

Fra : Vidal

Dato : 17-11-10 10:54

Den 17-11-2010 06:17, Bo Warming skrev:

> Påklædning
> Hvorfor tale plastik-dansk? Se Bonderøven på DR2 og lær af ham, siden
> du ikke vil lære af Glistrup og mig mm

Fra hvilket årstal synes du, vi skal sætte sprogudviklingen i
stå? 1965?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-10 06:05

On Wed, 17 Nov 2010 10:54:15 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Fra hvilket årstal synes du, vi skal sætte sprogudviklingen i
>stå? 1965?

Fint at vi importerer engesk men code var fejl,for jeg er uden
regelstyring..
Sprognævn bør bortspares, Jørn Lund er unyttig
Hvem har søgt at hæmme sprogudvikling siden nordmænd i 1820erne?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 22:02

On Mon, 15 Nov 2010 20:57:29 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er en satirisk tegning, Eyvind, der gør sig lystig over
>tankegangen, DF har luftet.
>
>Hvis muslimerne skal skræmmes væk fra Danmark, ville *de*
>tre nøgne df'ere være ganske fremragende.

Og et godt supplement er hvis du tør nøgenhed offentligt mest muligt,
især om sommeren - eller nederdel