Hingsten Woblere
Fra : Brian Møllerskov

Dato : 08-08-01 13:14

Hej NG

Jeg har med held fisket med hingsten woblere, men disse er imedlertid udgået
og erstattet af ???? men de nye er ikke helt magen til. Er der nogen i
gruppen der ved om man stadig kan købe de "gamle"?
Jeg tænker specielt på grønne/grå , Lilla/grå og orange/gul kombinationer

BM

Fra : Johnny M. Lawcock

Dato : 08-08-01 17:30

Prøv i Bjælkehytten, Vejle. Tlf: 75826625
De har stadig en del hængende, såvidt jeg husker.

<3b711fac$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : KAHA

Dato : 08-08-01 20:55

Så vidt jeg ved, blev Hingsten woblere omdøbt til Rappen!
men jeg kan huske forkert!
Ved ikke om korsholm i Skjern stadig har nogle!
M.v.h
Karsten