Afrika-flygtninge strømmer til Israel
Fra : /John

Dato : 15-11-10 00:16

Ikke kun EU har problemer med illegal masse-invandring.

"Israel's Population and Immigration Authority reported last week that some
700 illegal migrants infiltrated through the Egypt-Israel border on a weekly
basis ... which put the total number of infiltrators from January to
November at 10,858 people"

11.000 ekstra munde at mætte, og flygtningestrømmen fortsætter.

Og derfor:

"Israel will begin constructing a barrier on its border with Egypt within
the next two weeks"

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/netanyahu-israel-to-begin-egypt-border-fence-within-two-weeks-1.324658

Hvorfor mon de ikke ønsker at blive i det egyptiske (eller et andet-)
muhammedaner-paradis, men foretrækker Israel...

John

Fra : Lyrik

Dato : 14-11-10 16:28

On 15 Nov., 00:16, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> [...]
>
> Og derfor:
>
> "Israel will begin constructing a barrier on its border with Egypt within
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nåh! Jøderne slap ud af koncentrationslejrene og så bygger de hele
landet om til én?

Mærkeligt!

Jens

Fra : TL

Dato : 15-11-10 02:58

On Sun, 14 Nov 2010 15:27:52 -0800 (PST), in dk.politik Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Nåh! Jøderne slap ud af koncentrationslejrene og så bygger de hele
>landet om til én?
>
>Mærkeligt!

Det mest mærkelige er, hvormange, der ikke forstår forskellen på at
spærre inde og lukke ude.

Fra : \"@'

Dato : 15-11-10 03:47

On Sun, 14 Nov 2010 15:27:52 -0800 (PST), Lyrik

er du gået i wilstrup-mode

og kan ikke kende forskel på ud og ind?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-11-10 14:50

Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nåh! Jøderne slap ud af koncentrationslejrene og så bygger de hele
> landet om til én?
>
> Mærkeligt!

Måske de skulle huske på, de selv satte pris på, at kunne flytte andre
steder hen - igen og igen og igen. Det skal blive interessant, når nogen
jøder for millionte gang brokker sig over, at det ikke var alle lande,
der ville have dem ind.

Fra : Nicky

Dato : 16-11-10 16:14

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> jøder for millionte gang brokker sig over, at det ikke var alle lande, der

12.000 årligt og stigende er jo immervæk en del for en lille nation som
Israel. Hvor mange flygninge er det nu DK modtager hvert år?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-11-10 17:59

Nicky wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> 12.000 årligt og stigende er jo immervæk en del for en lille nation
> som Israel. Hvor mange flygninge er det nu DK modtager hvert år?

Sverige modtager langt flere; men hvis du mener, det er i orden at
begrænse antallet af jøder, man ønsker at have i sit land, så udviser du
konsistens.

Fra : Nicky

Dato : 16-11-10 19:09

> Sverige modtager langt flere; men hvis du mener, det er i orden at
> begrænse antallet af jøder, man ønsker at have i sit land, så udviser du
> konsistens.

Så fordi udenlandske jøder har ret til at bo i Israel, så skal alverdens
flygtninge have samme ret?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-11-10 22:31

Nicky wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Så fordi udenlandske jøder har ret til at bo i Israel, så skal
> alverdens flygtninge have samme ret?

Det var på ingen måde, hvad jeg skrev; men din holdning åbenbart, at du
ikke mener, det er i orden, at begrænse antallet af jøder, man ønsker at
have i sit land. Samtidig med at du mener, det er i orden at Israel
begrænser antallet af ikke-jøder, de ønsker i deres land. I givet fald
forstår jeg godt, du helst vil snakke om noget andet.

Fra : /John

Dato : 16-11-10 21:15

"Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i en meddelelse

> 12.000 årligt og stigende er jo immervæk en del for en lille nation som
> Israel

Jeps, og der er langt bedre plads til dem i det muhammedanske paradis
Egypten, hvor de så ovenikøbet kan råbe allahu akbar samt kigge på spændende
pyramider og kameler og alting. Der er samtidig flere skatteydere i Egypten
til at betale regningen.

Hvorfor vil disse, hm, 'flygtninge', mon hellere til det 'umenneskelige'
jødiske Israel..?

John

Fra : Nicky

Dato : 16-11-10 15:58

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nåh! Jøderne slap ud af koncentrationslejrene og så bygger de hele
> landet om til én?
>
> Mærkeligt!

Gælder det også Danmark min lille engel? :)

Fra : Lyrik

Dato : 16-11-10 10:16

On 16 Nov., 15:58, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> G lder det ogs Danmark min lille engel? :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Er Dannevirke ved at blive genopbygget?

Vi snakker om at bygge en mur imod Ægypten. En "Berlinmur." Ærlig talt
så har den idé spillet fallit siden Reagan sagde:"Mr. Gorbatjov tear
down this wall!" De sidste der byggede forter imod muslimerne i det
område var korsfarerne. Hvor er de henne i dag?

MvH
Jens

Fra : \"@'

Dato : 16-11-10 18:37

On Tue, 16 Nov 2010 09:15:42 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Vi snakker om at bygge en mur imod Ægypten. En "Berlinmur."

nej netop IKKE en berlinmur

har du lige så vanskeligt som AHW ved at kende forskel på ind og ud?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Nicky

Dato : 16-11-10 20:38

> [...]
> down this wall!" De sidste der byggede forter imod muslimerne i det
> område var korsfarerne. Hvor er de henne i dag?

Vi snakker om et hegn imod Sinai. Grænsen er åben som en ladeport, der
foregår indsmugling af kvinder, våben, narko, hver sjette indbygger i Eilat
er nu illegal afrikansk flytning, et eller andet må der gøres.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-10 21:19

On 2010-11-16 20:37, Nicky wrote:
> [...]
> foregår indsmugling af kvinder, våben, narko, hver sjette indbygger i Eilat
> er nu illegal afrikansk flytning, et eller andet må der gøres.

Jpost skrev i forleden at Gaza-islamisterne har indsmuglet rakettet der
kan nå Tel Aviv...
http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=195307

Hvorfor cutter Israel ikke grænsen mellem Gazastriben og Ægypten?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-10 05:51

On Tue, 16 Nov 2010 21:18:57 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=195307
>
>Hvorfor cutter Israel ikke grænsen mellem Gazastriben og Ægypten?

Israel elsker krig - helt som pædagoger elsker problembørn
Elsker at moralisere mod dem,straffe dem, tilgive dem, stimulere deres
vold og føre del og hersk politik
som den hvormed min mor splittede mine 2 søskende fra mig, så vi kom
til at stamme på interessante forskellige måder, en art Tourette der
har nul DNA-påvirkning som al stammen og SctVejtsdans

Var 30års krigenopstået , hvis ikke jøder havde lånt penge til begge
sider i krigen?.
På rundetårn er der hebraisk skrift fordi Chr4 havde importeret en
långiver-jøde så han ku importere håndværkere til nordsjællandsk
krudtværk og berede sig til at kæmpe med eller mod svenskeGustav -
desvære mod