Fordi han legede, ej gal (om en Martin-svi~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 20:36

Fordi han legede, ej gal (om en Martin-svipser)
Van Gogh legede med sindsygen og siden oldtiden har eksperter
udelukket at man kan være sindssyg hvis man har selverkendelse om det
   "Jeg risikerer mit liv for mit arbejde, Jeg har af den grund
næsten tabt min forstand"Van Gogh 1853-90
Martin Larsens tese om øreafskæring så hans verdensbillede passer,
glemmer at piercende teenagere i titusindvis er mere selvmutilerende
end van Gogh var

I Radiserne får Thomas en liste over sine fejl af sin søster, og
svarer klogt at det er ikke fejl men egenskaber og karaktertræk.

Van Gogh var religiøs og hans malekunst ramte en guldåre og han
opdagede ny måder at gøre vor kunst mere og mere trivselsskabende - og
i den grænsesøgende proces måtte legebarnet brænde ud og havde
pludselig ikke ny højdepunktsoplevelser og det er nedtur og så er
selvmord og selvmutilation KLOGT og ikke sygt

   Kur mod bipolar depressio

      Lsd græsset gro - tiden læger alle sår og uden
bivirkninger

"   I den mørke vinter lærte jeg endelig, at jeg besad i mig en
usynlig sommer." Albert Camus

   Goethe: "Det er fordi jeg dengang var gal, at jeg idag er
fornuftig. Oh, filosof, som kun ser det momentane, hvor dit syn er
kort. Dit blik er ikke skabt til at følge lidenskabernes underjordiske
arbejde."
   Den, der lever uden dårskab, er ikke så vis, som han selv
tror. La Rochefoucauld

   Et liv uden fester er som en lang vej uden kroer. Demokrit

   Man can only endure a certain amount of unhappiness, what is
beyond that either annihilates him or passes him by and leave him
apathetic.    Goethe

Depression er mangel på evne til at skabe sig en fremtid. Rollo May
   Depression is rage spread thin.      Paul Tillich

One must have chaos in one to give birth to a dancing star. Nietzsche

In despair there are the most intense enjoyments, especially when one
is very acutely conscious of the hopelessness of one's position.
Dostoevsky    1821-81

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-10 21:12

On 2010-11-14 20:35, Bo Warming wrote:
> Fordi han legede, ej gal (om en Martin-svipser)
> Van Gogh legede med sindsygen og siden oldtiden har eksperter
> udelukket at man kan være sindssyg hvis man har selverkendelse om det

Det virker som om du længes efter at jeg diagnosticerer dig som sindssyg
uden hard evidence i form af kikkertundersøgelse af dine basalganglier
og fuldt DNA-genom.
Er dokument om overlødige tanker ikke nok?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 02:14

On Sun, 14 Nov 2010 21:11:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>og fuldt DNA-genom.
>Er dokument om overlødige tanker ikke nok?

Overlødig er et våseord som ingen bør bruge

Alt tyder på at du intet ved om - 1. ganglier 2.kikkertundersøgelser

Har du et link om de to ting?

Selvfølgelig kan du diagnosticere præcis lige så godt som de uduelige
overlæger - at bruge tid på sådant er altid uklogt, hvis ikke
undersøgeren har magt til at forhøje min fup-førtidspension

Hvis du mener at vide noget om van Gogh eller Tourette+ganglier så er
jeg vokset fra at åbne links fra dig. De har nul værdi. Skriv i egne
ord og copypaste fra linket. Voks op og blive Tesfaye jævnbyrdig

Dit link om briternes molbokameraer var sjovt men uintelligent.

Læs dine links først. Evt to gange.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-10 04:10

On 2010-11-15 02:13, Bo Warming wrote:

> Overlødig er et våseord som ingen bør bruge
>
> Alt tyder på at du intet ved om - 1. ganglier 2.kikkertundersøgelser
>
> Har du et link om de to ting?

Du mener et link som du kan skrive 50 trådstartere om, men ikke tør
klikke på?

> Dit link om briternes molbokameraer var sjovt men uintelligent.

Kan du fremføre din kritik uden intetsigende mudderord, tak.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 02:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>og fuldt DNA-genom.
>Er dokument om overlødige tanker ikke nok?

Skitzo tilskrives netværk i storhjernens ydre lag, hvor nervetråde
hverken kan ses med kikkert og mikroskopi er værdiløs men
kontraststof undersøgelser siger lidt.

Ganglier kan undertiden ses, fjernt fra hjernebarken, og er mig
bekendt aldrig sat i forbindelse med skitzofren psykose - eller
Tourette-stamme-uvanen med bandeords-festligheden som trætter hvis man
ikke er Mozart

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 02:55

>Det virker som om du længes efter at jeg diagnosticerer dig som sindssyg
>uden hard evidence i form af kikkertundersøgelse af dine basalganglier

Folk der truer med the hard way og invasiv kikkert-skadelighed kan
være så livsfarlige som læger

Så hvis Martin besøger mig bør han ringe forinden og så går vi over på
Stefanshus bodegaen tæt ved - der er god stemning altid

- at invitere ham ind, hvis jeg er alene, tør jeg ikke

Bo 35861000