Sarah Palin i folkelig-rollen
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 17:45

Sarah Palin i folkelig-rollen
Den børnerige smukke mor, med Alaska-guvernørjobbet var et scoop som
hockey mom, altså en pitbul men med læbestift
Efter Teapartyvalgsejren gentager hun at markedsføre sig som folkelig.
Hun er med familien i naturen og ser hunbjørne passe deres unger, og
hun er ikke den gucci diva, som man søgte at gøre hende og søge at
gøre danske Helle.
Tefayes skurvognsbog er også selviscenesættelse og en såkaldt neger -
no pun intended - har nok skrevet bogen og dens grundige noteapparat,
som dog er sobert og værd at lære af for Martin Larsen.
Martin selviscenesætter sig som empatisk , barmhjertig samaritan, der
ynker BW fattigdom som dog kun eksisterer i hans fantasi
Kommunen slog på på skat-databasen og fandt formue som jeg før har
oplyst om og derfor fået nej til tandlægekort, så jeg er rig.
Men Martin der også løj om Tourette og ganglier, tror jeg er så
foragtet at han kan blive troet.

Tesfayes empati med underbetalte murere minder om den rolle Martin
kopierer - men ved at lyve.
Tesfaye har folk til at undgå skandaler for han vil være minister -
eller støtte for en minister Sohn.
Mona Sahlin har netop brækket halsen på at skuespille folkelighed.
Min plankeværkskunst udfra genbrug er ægte Silvan-folkelighed og
derfor undgår medierne omtale. Og lyver at alt på det er
DF-propaganda, Det er under 10% . Tsk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-10 20:07

On 2010-11-14 17:44, Bo Warming wrote:
> [...]
> Hun er med familien i naturen og ser hunbjørne passe deres unger, og
> hun er ikke den gucci diva, som man søgte at gøre hende og søge at

Helle /gøres/ da ikke - hun /er/ gucci-diva, men det er vist en temmelig
gammel model jeg sidst så på et billede med rustikt snusket tovværk på
som hank - er det et kluntet forsøg på arbejder-solidaritet at lade som
om hun og Kinnock ikke har skattetænkt rigeligt til at kunne anskaffe en
ny model pr måned?

Og kom nu ud over dit klynk, nid og nag...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 20:55

On Sun, 14 Nov 2010 20:06:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ny model pr måned?
>
>Og kom nu ud over dit klynk, nid og nag...

Jeg er sgu sur over at ikke andre medier end Politikens bagside har
fotograferet min plankeværkskunst som nok ikke tåler helt vild
nytårsstorm, men hærværk, brand og kuling p.t. har kun givet halve
timers pause.
Hvad er de bange for? - at mit Silvan-paradis indses at overgå
Bonderøvens?
At folk indser at privatiseret byforskønnelse er eneste
byforskønnelse?

forbipasserendes begejsrede optagelser gir jo ikke
anti-muslimpropaganda spin off

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-10 21:20

On 2010-11-14 20:55, Bo Warming wrote:

> [...]
> fotograferet min plankeværkskunst som nok ikke tåler helt vild
> nytårsstorm, men hærværk, brand og kuling p.t. har kun givet halve

Hvis du lagde fotos ud vil jeg gerne give karakter. Brug de moderne medier.