Diskrimination mod de uparfumerede rammer ~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 10:12

   Diskrimination mod de uparfumerede rammer mig hårdt
Når jeg besøgte den ældre del af min fars familie efter jeg var
flyttet hjemmefra, tænkte jeg altid "Her lugter som juledag", der
altid var i farmors professorlejlighed på Blekingegade. Hun var enke
og holdt skøn juledag for os børnebørn.
Vi har en genetisk feromon-udskillelse som også min ex-kone kan
diagnosticere hos mig, selv lige efter jeg har været i bad.
Men at lugte sig selv er svært.
Når hjemmehjælperne som er SFer trådte ind i mit hjem der har
DF-propaganda overalt på ydersiden var de negativt forudindtagne og
deres chefer ville skabe arbejde til rengøringsfirmaer ejet af
kommunalchefernes venner(fupprivatisering) og derfor satte man et
firma på at rengøre mig køkken, uden at det fik hjemmehjælperne til
igen at gå indendørs.
MAN DISKRIMINERER MIG PGA MIN GENETISKE UFORSKYLDTE KEMI, og det er
aldrig sandsynliggjort at en mere normal hjem-vedligeholdelse kunne få
hjemmehjælperne til at tolerere indeklima, som min praktiserende læge
finder "såre normalt" for enlige mænd på Nørrebro.
Når jeg har vigtige besøg , sprayer jeg med nåletræsduft ,men det
gider jeg ikke ugentligt. Syntetisk duft a la parfume er
allergifremkaldende. Hjemmehjælpere der skal være her få minutter,
bør opøve tolerance.
Jeg har betalt ISS for ozon-behandling, uden gavn.
Jeg har for nylig forsøgt gulvmaling med særlige Hempel-kemikalier -
uden gavn og for egen regning.
Min klage over hjemmehjælpernes abrupte sære arbejdsnedlæggelse,som
ikke kan undskyldes af Arbejdsmiljølov, førte til at øverste
ankeinstans forlangte kommunalt betalt rengøring udført af mine
venner
Men de skal til ansættelsesinterview hos kommunen, og der rakkes jeg
ned af visitator, så de bakker ud. Engang da jeg fik privatiseret
hjemmehjælp lod hun dem læse psykiatri-resume der er misforståeligt ,
men det droppede hun sidenhen.
Ét halvår brugte jeg på at rigge tilbud til fra mine venner, som
dengang skulle være momsregistrerede for at kommunen ville lønne dem.
Det har de nu frafaldet.
Men lige da vi sku i gang så fandt en extremt hadefuld og udskældende
boligkonsulent på at undersøge skattevæsenets data om min formue.
De var alt, alt for stor til, at de kunne betale.
Så nu er det til 11o kr i timen og det er svært at få det på plads
Visitator nægtede at give mig sin mailadresse, da hun var her sidst,
så alt forsinkes og igen har en ven bakket ud pga visitators
bagtalelse af mig.
Jeg er udstødt og paria, og det er der mange topfolk, der
har det godt med. Diskrimination mod folk med min genetik er helt som
diskrimination mod mulatter (der jo også har særlige feromoner og
hades af den grund, ikke kun pga pigment).

Når ovenstående er læst, så ring 35861000 før der skrives svar.
Det har kommunen lovet , men sjældent holder de løfter.