Uskyldig dømt???
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-10 19:06

http://jp.dk/udland/usa/article2244877.ece
JP som ellers normalt er et af de få troværdige medier i DK skriver at
Claude Howard Jones var uskyldig. Og det samme skriver fanatikere på en
masse andre sites.

Men men men. Alt tyder på at han var skyldig, men at der /måske/ ikke
var bevis nok til dødsdom. Frygteligt af JP kører med på røde
jubeltossers spin.

The other primary evidence against Jones came from one of two alleged
accomplices: Timothy Jordan, who did not enter the liquor store but was
believed to have planned the robbery and provided the gun. Jordan
testified that Jones told him he was the triggerman.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-10 22:48

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4cded373$0$23758$14726298@news.sunsite.dk:

> JP som ellers normalt er et af de få troværdige medier i DK skriver at
> Claude Howard Jones var uskyldig. Og det samme skriver fanatikere på
> en masse andre sites.

So what?

> Men men men. Alt tyder på at han var skyldig, men at der /måske/ ikke
> var bevis nok til dødsdom. Frygteligt af JP kører med på røde
> jubeltossers spin.

Og relevansen for dk.politik er?

> [...]
> was believed to have planned the robbery and provided the gun. Jordan
> testified that Jones told him he was the triggerman.

Er vi ikke ligeglade med, om han var uskyldig eller ej? Man kan - som
bekendt - ikke lave omelet uden at slå æg ud.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 13-11-10 23:24

> [...]
>
> Er vi ikke ligeglade med, om han var uskyldig eller ej? Man kan - som
> bekendt - ikke lave omelet uden at slå æg ud.

Jamen det her viser jo endnu engang at USAs retsvæsen er en parodi på
retfærdighed og tænk på alle de højreorienterede psykopater der vil ha et
samfund ala USA!!

http://www.korea-dpr.com/

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-11-10 23:30

On Sat, 13 Nov 2010 23:24:11 +0100, P.N. wrote:

> Jamen det her viser jo endnu engang at USAs retsvæsen er en parodi på
> retfærdighed og tænk på alle de højreorienterede psykopater der vil ha et
> samfund ala USA!!
>
> http://www.korea-dpr.com/

Er der ikke dødsstraf i NordKorea for at forsøge at flygte ud af landet.?

Fra : P.N.

Dato : 14-11-10 08:43

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er der ikke dødsstraf i NordKorea for at forsøge at flygte ud af landet.?

Det kan jeg slet ikke forestille mig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-11-10 11:10

On Sun, 14 Nov 2010 08:42:51 +0100, P.N. wrote:

> Det kan jeg slet ikke forestille mig.

NordKorea HAR dødsstraf for at forsøge at flygte fra landet (lidt som DDR,
bare meget værre). Måske er det ikke "officielt", men dem der bliver
fanget, og sendt tilbage til NordKorea, forsvinder for aldrig at blive set
igen.

At DU ikke kan forestile dig det, er DIT problem.

NordKorea er et rødfascistisk kommunistisk diktatur af værste skuffe.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 14:26

On Sun, 14 Nov 2010 11:10:19 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>At DU ikke kan forestile dig det, er DIT problem.
>
>NordKorea er et rødfascistisk kommunistisk diktatur af værste skuffe.

USA fik en Koreakrig igang og fik den afsluttet uden fred og har skyld
i landets ulykke

Konfuzianere flygter ikke fra landsfaderlig autoritet

Og der er intetsteds at flygte hen , som der var da flugt fra Stasi
gav heltestatus i Vest-medier

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-11-10 22:23

Du gætter helt vildt som sædvanlig. Faktuelle oplysninger om tingene har du
ikke nogen af, men hva' - du kan jo bare lege Goebbels efterfølger og komme
med usande påstande, blot de er "saftige" nok, ikke sandt?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-11-10 22:37

On Sun, 14 Nov 2010 22:23:05 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Du gætter helt vildt som sædvanlig. Faktuelle oplysninger om tingene har du
> ikke nogen af, men hva' - du kan jo bare lege Goebbels efterfølger og komme
> med usande påstande, blot de er "saftige" nok, ikke sandt?

Har du ikke andet at byde ind med, end personfnidder.?

Du er velkommen til at tilbagevise min påstand, hvis du kan.

At NordKorea har dødsstraf er et faktum.
At NordKorea er et kommunistisk diktatur, er et faktum.
At folk der forsøger at flygte, eller bliver sendt retur efter de er
flygtet, aldrig bliver hørt fra igen, er et faktum.

Fra : DADK

Dato : 14-11-10 23:32

S.A.Thomsen wrote:

> Har du ikke andet at byde ind med, end personfnidder.?

Jeg er beæret - anede ikke jeg diskuterede med Goebbels efterfølger. Der
kan man bare se.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-11-10 00:02

On Sun, 14 Nov 2010 23:31:31 +0100, DADK wrote:

> Jeg er beæret - anede ikke jeg diskuterede med Goebbels efterfølger. Der
> kan man bare se.

Du kunne så heller ikke lade være med at lave en Godwin.

EOD

Fra : N_B_DK

Dato : 15-11-10 10:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Du kunne så heller ikke lade være med at lave en Godwin.
>
> EOD

Vågn lige op, det er da tydeligt for enhver at DADK kommer med en ikke ret
godt skjult provokation til Wilstrup.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-11-10 10:52

On Mon, 15 Nov 2010 10:26:10 +0100, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Vågn lige op, det er da tydeligt for enhver at DADK kommer med en ikke ret
> godt skjult provokation til Wilstrup.

Ok. Jeg var åbenbart for træt til at læse ordentligt. Klokken var også
næsten 2 om natten.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-10 23:29

On Sat, 13 Nov 2010 22:48:20 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]

>Er vi ikke ligeglade med, om han var uskyldig eller ej? Man kan - som
>bekendt - ikke lave omelet uden at slå æg ud.

Hvis du er ligeglad med justitsmord så er du måske også ligeglad med
selv at blive buret ind for noget naboen begik

Det er nok den rigitige Amager-bandit de fælder. men vi bør fastholde
at hellere ti skyldige går fri end een uskyldig blir dømt
Det glemte man med 3000 kr bøden mod mig, som har affødt at jeg 7
gange denne sommer har kunne udskælde og latterliggøre betjenttosser
der kostedes til min matrikel hvor jeg næsten spyttede dem i ansigtet
før de skamfuldt førte retur
Nederdel er hvad kronprinskones har havde på til brylluppet - hvorfor
ikke mig på hjemmebane?