De der bruger indvandringen som politisk l~
Fra : Lyrik

Dato : 13-11-10 09:46

For lige nu er kun 7% af danskerne interesserede i det emne! Der
bliver ikke nogen gratis omgang på det felt! Hvis DF bruger "The same
procedure as last year!" Så får de så stor en røvfuld at de kommer til
at dele Fremskridtspartiets skæbne!

Der skal nye boller på suppen! Det handler om arbejde! Danmarks
konkurrenceevne! Uddannelse! Forskning! Velfærdsstatens fornyelse/
fortsatte eksistens. Fællesskabet om service og velstand! Krig! Fred!
Målsætning! Indvandringen er blevet et nødvendigt tandhjul i en
aftagende dansk arbejdsaktiv befolkning.

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-10 18:04

On 2010-11-13 17:45, Lyrik wrote:

> Indvandringen er blevet et nødvendigt tandhjul i en
> aftagende dansk arbejdsaktiv befolkning.

Du har ikke fulgt med i debatten i DK i de sidste 20 år...

Velfærdskommissionen, nåede frem til, at indvandrerne fra ikke-vestlige
lande er godt tre gange så dyre i forhold til den offentlige sektor i
sammenligning med danskerne, og at en total opbremsning i indvandringen
fra mindre udviklede lande vil spare statsfinanserne for 50 mia. kr. om
året i 2040 (refereret i Børsen den 1. dec. 2005).

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-10 23:16

pPoint er ikke om ægtefællesammenføring, men om at mindske
folkevandring, der bedragerisk bruger familiesammenførings-kattelemmen
som ladeport
Det skjuler medierne enigt, og skaber Nyrop (S) og Norsk(K) rablerier
og får SF-tumper til ikke at adlyde Søvndal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-11-10 20:21

On Sat, 13 Nov 2010 08:45:42 -0800 (PST), Lyrik wrote:

> For lige nu er kun 7% af danskerne interesserede i det emne!

Hvor i alverden har du fundet den vanvittige påstand fra.?

Mon ikke nærmere det (kun) er 7% der mener det er det VIGTIGSTE emne.?

Fra : DADK

Dato : 14-11-10 01:00

Lyrik wrote:
> For lige nu er kun 7% af danskerne interesserede i det emne!

Det handler vist om, at "kun" 7% mener det er det vigtigste emne, sådan
1 ud af 15.

>Der
> bliver ikke nogen gratis omgang på det felt! Hvis DF bruger "The same
> procedure as last year!" Så får de så stor en røvfuld at de kommer til
> at dele Fremskridtspartiets skæbne!

Det ville jeg ikke satse penge på. S-SF har jo ikke kopieret DF's
politik blot for at tabe stemmer.

Derudover er det jo ret ligegyldigt hvor mange procent der mener at
given emne er det allervæsentligste. Det bliver jo hverken mere eller
mindre vigtigt af at kun nogle få pt har det som førsteprioritet.
Indvandring er STADIG et væsentligt politikområde. Det vil det være lige
indtil der er kommet styr på indvandringen og integrationen. Der er nok
heller ikke mange der har dyrevelfærd som deres førsteprioritet -
alligevel er det et vigtigt emne som kræver nogle politiske
beslutninger, og hvor der er ideologisk uenighed partierne imellem.

> Der skal nye boller på suppen! Det handler om arbejde! Danmarks
> konkurrenceevne! Uddannelse! Forskning! Velfærdsstatens fornyelse/
> fortsatte eksistens.

Og konkurrenceevne og velfærdsstatens overlevelse (ikke fornyelse)
afhænger af bla indvandringspolitikken. Vi kan afmontere velfærdsstaten
og indføre fri indvandring, eller vi kan bevare velfærdsstaten og
opretholde en selektiv indvandringspolitik.

Selv i Sverige er man ved at opdage, at man ikke kan opretholde en
velfærdsstat og så samtidig bevidstløst importere arbejdsløshed.

>Fællesskabet om service og velstand! Krig! Fred!
> Målsætning! Indvandringen er blevet et nødvendigt tandhjul i en
> aftagende dansk arbejdsaktiv befolkning.

Ikke hvis dem der indvandrer blot suger penge ud af kasserne - det
forværrer blot problemet. Så f.eks en hulkehistorie med en ældre herre
der havde importeret en yngre thailandsk kone. Det ville der jo ikke
være nogen problemer i - fraset hun havde gået 2-3 år på kontanthjælp,
og nu skulle starte på en SUSO-uddannelse, der jo også koster penge.
Blot en enkelt kan koste samfundet det hvide ud af øjene, før der blot
er minimal chance for "gevinst" - og nogen skal jo betale gildet i
mellemtiden. Og når hun så får arbejde, så er det jo alligevel staten
der betaler lønnen - altså ikke noget der bidrager til
samfundsøkonomien, skaber arbeejdspladser osv - vi kan ikke leve af at
klippe hinandens hår. Det er når man ser på denne og utrolig mange andre
indvandringsprofiler ift familiesammenføring at man slet og ret må
begynde at sortere lidt mere.

Ja - der er en faldende ARBEJDSAKTIV befolkning - det problem løses jo
ikke ved at importere endnu flere arbejds-inaktive, og det gælder rigtig
mange af de familiesammenførte. Hvis man er på den grønne gren og scorer
kassen i sit hjemland, eller kan tjene det 5-dobbelte i Tyskland eller
England, så tager man da til Tyskland eller England. Eller flytter til
kærestens hjemland.