Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket skal jeg vælge?
Fra : Rollo Tomaso

Dato : 08-08-01 11:47

Hejsa!

Jeg har efterhånden fået snævret det ned til følgende:

Nikon F2 (fordi det, efter hvad jeg har hørt, skulle være fuldstændigt
manuelt).
Nikon F80 (det synes at være et godt begynderkamera).
Nikon F65 (fordi jeg har set et tilbud hvor der også følger en telelinse
med).

-hvis der ikke er angivet at det er huset alene følger der så et fast
objektiv med ellerhvordan er det med det.

På forhånd tak (for man får altid kompetente svar i denne gruppe).

Fra : The Webcat

Dato : 08-08-01 17:33

F80 er det bedste, jeg er sikker på at den forretning også vil give dig et
tilbud med en telezoom dertil

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 08-08-01 21:51

"Rollo Tomaso" <dsl28177@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nikon F2 (fordi det, efter hvad jeg har hørt, skulle være fuldstændigt
> manuelt).

Hej Rollo
Har selv en F2 godt kamera, men med Nikon kan du næste ikke gå galt i byen..

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm