Muhammedaner-chikane nu også i statsfængse~
Fra : /John

Dato : 12-11-10 16:05

"Talsmandsgruppen for de indsatte i Statsfængslet i Ringe klager nu over, at
indvandrere forbyder danske fanger at spise svinekød.

"Religionsforskellene gør, at der ikke må tilberedes svinekød, hvilket er en
af de uskrevne regler på afsnittet", hedder det i brevet, der også
beskriver, hvordan fanger med dansk baggrund er blevet udsat for både
trusler og vold af fanger med indvandrerbaggrund, som ofte udgør flertallet
af afsnittets i alt 16 indsatte.

Ifølge brevet fra talsmandsgruppen vælger flere fanger at sidde frivilligt i
isolation for at undgå repressalier fra de medindsatte":

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34956345:fanger-forbyder-svinek%C3%B8d-i-statsf%C3%A6ngsel.html?nidk

Men bortset fra det, fru kammerherreinde, så går det godt så går det godt...

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-11-10 17:15

On 2010-11-12 16:05, /John wrote:
> [...]
>
> Men bortset fra det, fru kammerherreinde, så går det godt så går det godt...

Ja, den historie er rigtig pinlig for velmenerlandsforræderne. Og må
kunne køre lynhurtigt igennem ved menneskerettighedsdomstolen, så den
racistiske muhammedanerterror kan blive adresseret. De ansvarlige i
fængselsledelsen bør have kæmpespark i røven.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-10 19:58

/John <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
4cdd57a8$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> Ifølge brevet fra talsmandsgruppen vælger flere fanger at sidde
> frivilligt i isolation for at undgå repressalier fra de medindsatte":

Og hvad så? Skal vi nu til at have ondt af ikke-muslimer i danske fængsler,
fordi de ikke må få svinekød for deres muslimske medfanger?

Jeg har et godt råd til ikke-muslimer, der ønsker at bibeholde muligheden
for at spise svinekød: Undlad at bryde loven - så kommer man nemlig ikke i
fængsel.

I er eddermame for viderekommende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-10 00:07

On Fri, 12 Nov 2010 19:58:01 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>for at spise svinekød: Undlad at bryde loven - så kommer man nemlig ikke i

Muslimer i danske fængsler skal ikke have som frynsegode at føre
hellig krig mod forhåndenværende vantro fangenaboer og styre deres
diæt
Gør ALLE fanger til vegetarer - det var jeg i 9 år efter mit
ulandsophold fordi jeg havde fået smag for søjabønne og lægmad og
efter damesamliv hvor kød var aftensmadsfest - og idag fisk og
svinekød især, er jeg i stigende grad vendt tilbage til løg og brød
diæt samt havreryn - og slik og snacks
Ingen tager skade af nul kød og det er super-billigt og fanger skal
ikke luksusforplejes dyrt, selvom fængselskøkkenchefer kan lide kød og
frynsegode pr rester

Fra : JBH

Dato : 13-11-10 10:21

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> "Talsmandsgruppen for de indsatte i Statsfængslet i Ringe klager nu over,
> at indvandrere forbyder danske fanger at spise svinekød.

Svinekød er typisk en hovedingrediens i leverpostej, hamburgerryg,
spegepølse, rullepølse, frikadeller, pølser, flæskesteg osv osv.

> [...]
>
> Men bortset fra det, fru kammerherreinde, så går det godt så går det

Hvorfor skulle de uskrevne regler være anderledes i fængslerne, frem for
andre steder hvor muslimerne ind i mellem også er overrepræsenteret....Det
ses også i institutioner/børnehaver i indvandrertunge områder.

/JBH