Indenrigspolitik i DF Danmark!(kvantekoers~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 05:31

Der har vaeret folk inde mens jeg sov!

Slaa paa doeren stod aaben var ikke
slaaet for da jeg vaagnede!

Programmering koerte da jeg vaagnede
Beregnet paa at holde mig laast naar jeg sover!

Men ekstra laas pa Hoveddoeren var sat paa!

I det mindste er der ikke nogen smaa boern i min bolig,
Ellers ville jeg baere vaere endu en af Bjoernholts og DJ Aevls
Ofre der staar og synger klappe klappe kage mens 4 aarige
Bliver mishandlet paa koekkengulvet foran(Jeg tror nogen er irriteret
over at der ikke er nogle smaa boern, efter 12aar!

Det eneste der skal til er at man er lidt deprimeret!

Desuden var der programmering, der var beregnet paa
At faa mig til at gaa og raabe naar jeg vaagner og sige ting
Der kan faa folk til at tro jeg er en bindegal vanvittig!!!!

Det der jordaskaelv der blev sat op uden for Jylland!

Hvor meget tror i selv der skal til???

Udover at vaagne op med programmering koerende,
Hvilket betyder ingen soevn, og dermed ingen melatonin
produceret i koglekirtlen!

Min brainstem er begyndt at overveje et 2000 kilometer
Sikkerhedszone mellem mig og saa jer (aberne)

Efter 12aars tortur (og det er tortur) pga. en depression!

Og programmering de sender signaler ind til min brainstem!
Gjort fordi det viste sig umuligt at programmere mig til at stemme
paa et bedstemt politisk parti!

Gad vide om jeg er blevet voldtaget igen?

Jeg har ellers vaeret coelibat siden jeg var 19aar gammel!

Nu er jeg 37, det mest torterede vaesen der nogensinde kommer til at
eksistere i Universet (og jeg ved!)

--
Sane
Peter