Villy er kynisk
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-10 17:05

http://www.berlingske.dk/politik/villy-soevndal-venstrefloejen-er-kynisk
Ville Snorketræ er tilsyneladende helt groggy pga indre opløsning og
*LØGN* i udlændingespørgsmål. Han er må have lært af BW, når han kalder
det /kynisk/, når hans parteigenossen ikke går ind for at lyve om at SF
ønsker at fastholde stramninger.

Villy:
"Jeg synes, der hersker en fatal del af kynisme på den del af
venstrefløjen, som synes, at regeringsspørgsmålet er underordnet."

Oversat: vi MÅ bedrage for at komme til fadet og ødelægge DK, så det kan
modnes til revolution.

Villy:
Det er "kynisme, hvis vi forærer Pia Kjærsgaard og Lars Løkke
regeringsmagten i endnu en periode"

Oversat: Vi MÅ bruge taqiyya - alle kneb gælder når DK skal ødelægges.

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 09:25

On 11 Nov., 17:04, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> det /kynisk/, n r hans parteigenossen ikke g r ind for at lyve om at SF
> nsker at fastholde stramninger.
>
> Villy:
> "Jeg synes, der hersker en fatal del af kynisme p den del af
> venstrefl jen, som synes, at regeringssp rgsm let er underordnet."
>
> Oversat: vi M bedrage for at komme til fadet og del gge DK, s det kan
> modnes til revolution.
>
> Villy:
> Det er "kynisme, hvis vi for rer Pia Kj rsgaard og Lars L kke
> regeringsmagten i endnu en periode"
>
> Oversat: Vi M bruge taqiyya - alle kneb g lder n r DK skal del gges.

Tja - Martin. Dine - oversættelser - fortæller mere om digselv end om
det oprindelige statement. Sad but true -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-11-10 18:54

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Tja - Martin. Dine - oversættelser - fortæller mere om >digselv end om
>det oprindelige statement. Sad but true -

Det er nu også for dårligt af Martin at han ikke bare bringer et link til
YouTube.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-10 20:16

On 2010-11-11 17:24, Patruljen wrote:

> Tja - Martin. Dine - oversættelser - fortæller mere om digselv end om
> det oprindelige statement. Sad but true -

Jeg kender ikke perkersprog, så du må nøjes med dette. Iøvrigt havde du
nok intet fattet alligevel. Sad but true -

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 12-11-10 03:35

Patruljen wrote:

> Tja - Martin. Dine - oversættelser - fortæller mere om digselv end om
> det oprindelige statement. Sad but true -

SF er blevet et topstyret, fremmedhadende parti - kun for at kunne få
magten - hvordan bortforklarer du det?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 18:48

>SF er blevet et topstyret, fremmedhadende parti - kun for at kunne få
>magten - hvordan bortforklarer du det?

Engang opnåede Brixtofte fra V og andre at muslimer stemte på dem og
så skuespillede de nul-fremmedhad.

Dem der har håb om FN-retrætepost spiller også velmenerskuespillet

Jeg tror at idag lægger kun EL stor overbevisning i skuespilleriet -
og får det belønnet

Quisling og andre landsforræddere ku det samme.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 18:38

On Thu, 11 Nov 2010 17:04:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>regeringsmagten i endnu en periode"
>
>Oversat: Vi MÅ bruge taqiyya - alle kneb gælder når DK skal ødelægges.

Kynikere kaldte Sokrates-efterfølgerne de filosoffer der så mennesker
som hunde med enkle behov og motiver
Kynikere ser ofte ting skarpt og sandt
Velmenere bruger ordet kynisk om kortsynet egoistisk o det er hvad
Søvndal beskylder lokalformænd for, når de ikke vil kopiere S-racisme
for at holde de to patier sammen og evt opnå regeringsmagt

"Når bare vi får magt kan vi gøre pointsystem retfærdigt" reklamerer
Søvndal, og har du ikke tålmodighed til det, er du kortsynet=kynisk og
hæger om egne humanisme-idealer som gør SF upopulært

Berømtest blandt hundefilosofferne er Diogenes der boede i en tønde og
sked og onanerede på Athens torv for at gøre borgerskabet frigjort -
sejt!
Han efterfulgtes af de stoikere som forgudedes af romere som Seneca og
kejser Markus Aurelius der var store, ja udødelige aforisme-forfattere
"There is no man so blessed that some who stand by his deathbed, won't
hail the occasion with delight Marcus Aurelius