Noget Indenrigspolitik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-10 09:42

Jeg gaar ud fra at det snart er tid ttil at latterliggoere
mig med noget af det som jeg har gaaet og sagt i
min lejlighed, i de sidste paar aar! Istedet for at
gaa og sige det til folk paa gaden!

Det er trods alt lands foraedderi og mord det drejer sig om,
Og naar torturvideoen i sjove hjemmevideoer ikke virkede!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-10 10:11

On Thu, 11 Nov 2010 09:42:04 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Det er trods alt lands foraedderi og mord det drejer sig om,
> Og naar torturvideoen i sjove hjemmevideoer ikke virkede!

Gad vide hvordan det bliver gjort paa den maade?
Skriver jeg noget paa en bestemt maade naar det er tid?

Siger jeg noget til en bestemt person, siger ting paa en speciel
maade?

Naa det gaar nok!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek lavet om!

Gad vide hvor mange DF har myrdet paa den maade?

Der er stadigvaek saa mange fysiske beviser at ingen slippe
Vaek med at kalde mig en paranoid, dvs det kan de da godt
Men der er nok beviser til at modbevise det!

Men hvor laenge? Er det meningen jeg selv skal soerge for at slippe
af med dem?

Naa jeg er ret sikke paa at jeg har faaet det vaerste fjernet!
(programmering)

Nu er der sa den lille del af mennesker der har faaet det indtryk, at
jeg er en bindegal vanvittig pga. mine skriverier
Her i nyhedsgrupperne, forbavsende lille gruppe efter jeg beviste at
jeg havde ret,men der er nogle faa som bare har kigget en enkelt
gang! Det store flertal ved at jeg har vaeret
Programmeret pa en maade der er saa modbydelig at jeg er
Kvante Mekanisk af tortur!

De fleste bukker vel bare under naar landsforaedderne angriber
Under et eller andet daekke? I loebet af et par aar, i mit eget
tilfaelde var det emdr jeg gik med til for at se om det kunne hjaelpe
paa en depression(seratonin mangel-noget med maven)

Jeg burde have vidst det, da de opsoegte mig og ikke omvendt!

det maa alligevel vaere en del, der blev oedelagt af at deres hjerne
roevrender dem pga. programmering!

Jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa hvor nemt det ville
Have vaeret at stoppe Apartheid Sydafrika i at myrde Danmark
Hvis der var blevet sat ind med det samme lige da de gjorde DF!

Alle vaeslerne og de svagelige(DF typer) ville kun holde til det i et
par uger?

det ville de ikke engang!