Politiet afviser sag mod Gucci Helle
Fra : Nicky

Dato : 10-11-10 17:59

Københavns Politi afviser at rejse sig­telse mod Helle Thorning-Schmidt for
at have afgivet urigtige oplysninger til offentlige myndigheder i
forbindel­se med hendes skattesag. Det oplyser bt.dk. Socialdemokraternes
formand var anmeldt af Venstres Ungdoms formand.

Politiet oplyser, at afgørelsen er truffet allerede den 6. oktober, men
uddybder ikke hvorfor mand først nu har besluttet at fortælle
offentlig­heden om sagen.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34905481:politiet-afviser-sag-mod-helle-t.html?forside

Ja, det kommer vel næppe som den store overraskelse, at der er forskellige
regelsæt for over - og underdanmark.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 17:13

On 10 Nov., 17:59, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:
> K benhavns Politi afviser at rejse sig telse mod Helle Thorning-Schmidt for
> at have afgivet urigtige oplysninger til offentlige myndigheder i
> forbindel se med hendes skattesag. Det oplyser bt.dk. Socialdemokraternes
> formand var anmeldt af Venstres Ungdoms formand.
>
> Politiet oplyser, at afg relsen er truffet allerede den 6. oktober, men
> uddybder ikke hvorfor mand f rst nu har besluttet at fort lle
> offentlig heden om sagen.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34905481:politiet-afviser-sag-...
>
> Ja, det kommer vel n ppe som den store overraskelse, at der er forskellige
> [...]

Sådan noget skidt - hvad Nicky :)

Intet at hente derfra, der kan flytte fokus fra regeringens fatale
fadæer, såsom at blive tituleret som "verden mest uduelige
udenrigsminister" eller få statsministeren verdensberømmet som en
ukvalificeret fadæce på klimakonkefrencen, der direkte spillede en
afgørende rolle i at der intet som helst kom ud af begivenheden -
udover at få betalt erstatninger til kilometerlange futtog at
uretmæssigt anholdte, der sad i tissede i bukserne i timer på asfalten
-

Osv.osv.osv.

Gad vide, hvilke beskidte tricks de højrerabiate tågehorn nu kan finde
frem at trutte løs om. Måske bruger hun kemisk fremstillet negelak til
sin storetå, mens hun taler om økologi og miljøhensyn?

Fra : TL

Dato : 12-11-10 02:42

On Thu, 11 Nov 2010 16:12:32 -0800 (PST), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> få statsministeren verdensberømmet som en
>ukvalificeret fadæce på klimakonkefrencen, der direkte spillede en
>afgørende rolle i at der intet som helst kom ud af begivenheden

Tror du virkelig, at det ville have gjort nogen forskel for
slutresultatet, hvis det havde været en anden statsminister?

Fra : DADK

Dato : 12-11-10 03:30

Patruljen wrote:

> [...]
> frem at trutte løs om. Måske bruger hun kemisk fremstillet negelak til
> sin storetå, mens hun taler om økologi og miljøhensyn?

Jeg kan i hvert fald se, at det slet ikke kan gå hurtigt nok med en
folkeskolereform. Vi må virkelig få opkvalificeret vore borgere, hvis
det du leverer ovenover er en slags prototype.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 19:04

On Thu, 11 Nov 2010 16:12:32 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>frem at trutte løs om. Måske bruger hun kemisk fremstillet negelak til
>sin storetå, mens hun taler om økologi og miljøhensyn?

Det er os indvandringskritikere der er klare i mælet og S-SF er
tågehorn - det er landsforræddere jo nødt tl at være