Gaza: Hamas vil myrde FN-leder
Fra : /John

Dato : 09-11-10 18:56

Hamas gider ikke FN.

"Despite the fact that UNRWA works tirelessly to provide for the residents
of Gaza (though there is evidence most of the aid is stolen and resold by
Hamas), director John Ging has been repeatedly targeted for assassination.

To help keep him alive, Ging's four guards will now carry German-made
Heckler and Koch machine guns":

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=22195

Nå, men ingen Gaza-nyhed kan vel efterhånden forbavse nogen.

(Se også læsernes kommentarer under artiklen)

John

Fra : Per Rønne

Dato : 09-11-10 20:32

/John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
>
> Nå, men ingen Gaza-nyhed kan vel efterhånden forbavse nogen.
>
> (Se også læsernes kommentarer under artiklen)

Hvad med at citere samme nyhed i en dansk avis?

Eller en sådan kunne du måske ikke finde ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-10 16:51

On 9 Nov., 20:32, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Hvad med at citere samme nyhed i en dansk avis?
>
> Eller en sådan kunne du måske ikke finde ...

John er aldrig istand til at aflevere uafhængige bekræftelser på de
propaganda beretninger, der udgår i en lind strøm fra - www.isreltoday.co.il

Hvorfor skulle det mon forholde sig anderledes denne gang :)

Der er nogenlunde lige så megen grundt til at tro på de
røverhistorier, der udgår fra den kilde, John anvender konstant, som
der var grund til at stole på Goebbels propaganda historier om
tyskernes sejrige fremgang og strategiske tilretninger på østfronten
i november 1944 inden den endelige og uundgåelige sejr.

Fra : \"@'

Dato : 11-11-10 01:16

On Wed, 10 Nov 2010 15:51:02 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>John er aldrig istand til

du er ikke i stad til noget som helst,

hvor svært er det at bruge Google og søge på "UNRWA+submarien guns"?

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1020&bih=630&q=UNRWA%2Bsubmarine+guns&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1f107045456c3a40

dine gentagne barnlige og tåbelige krav til at og alle, blot fordi
sandheden ikke passer dig må du se at få gjort noget ved,
ellers får du det svært når du starter i børnehaven

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 11-11-10 02:40

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> hvor svært er det at bruge Google og søge

For patrulje-fjolset er det 'mission impossible'.

John

Fra : Patruljen

Dato : 15-11-10 15:49

On 12 Nov., 01:32, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> det kan ikke v re sv rt for dig at finde.

> Mere krystalkugle-fjernanalyse?

Nuvel.
Du har eksempelvis tillagt mig mange forskellige følelser.
Prøv at svar - og prøv så også at hold dig til emnet. Som bliver taget
op nu -

Du skrev eksempelvis og blandt andet at jeg var desperat - remember.
Er det "din krystalkugle", der kan fortælle dig om hvilke følelser,
jeg har?

Er du telepatisk indrettet eller har du udviklet et hidtil ukendt
apparat, der kan fortælle dig, hvilke følelser andre mennesker har?

Eller er du er du så smakfuld af behov for at anvende
overføringsmekanismer, at du både kan berette om mit følelsesmateriale
og samtidig fortælle mig om min krystalkugle?

> Du har til overflod demonstreret, at hvad du "erindrer" med hukommelse
> som en si, ikke har den store betydning.

> Ironisk nok er det dig selv og din egen inkompetence, som du igen og
> igen udstiller.

Nu svarer du lige på det spørgsmål, som du har modtaget her - ikke
Fister?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 19:14

On Tue, 9 Nov 2010 20:32:13 +0100, null<per@RQNNE.invalid> wrote:

German-made

> Hvad med at citere samme nyhed i en dansk avis?

> Eller en sdan kunne du mske ikke finde ...
> --
> Per Erik Rnne
> http://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Du mener skrive eller tegne paene ting, om ham?

--
Sane
Peter

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 06:10

On 11 Nov., 01:15, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]

Nyheder fra pladderballe.ok -

> du er ikke i stad til noget som helst,

Nå, nå :)

> hvor sv rt er det at bruge Google og s ge p "UNRWA+submarien guns"?

Nu er det for det første ikke sådan, at jeg ikke selv kan udøve en
behørig kildekritisk analyse. Rent faktisk - jeg er i besiddelse af en
uddannelse, der netop kvalificerer mig i dette. Og ikke nok med det -
jeg læser fortsat videre.

Men lad os nu lige kikke lidt på dine kvalifikationer @ :)

Først og fremmest. Johns udsagn går ikke alene på, at UNRWA`s leder af
UN`s akiviteter i Gaza: John Ging - eller rettere - hans bodyguards,
har fået leveret 4 stk. tyske Heckler and Koch maskinpistoler. Det har
du åbenlyst - "overset" eller også er du blevet nødt til at ignorere
denne kendsgerning. Det kan anskues alt efter hvilke briller man
anvender, hvilke motiver, du har for at gøre sådan. Hvis jeg tager
mine terapeutiske kvalifikationer i brug, så vil jeg netop skrive: "Må
gøre eller jeg vil formulere mig således: "Bliver nødt til." Men lad
nu den sag ligge - jeg har tidligere tydeliggjort, at du har alvorlige
psykiske vanskeligheder og må anvende forsvarsmekanismer i et omfang,
som netop indikerer: Alvorlige psykiske vanskeligheder og ikke blot at
du er ubegavet. Så det behøver jeg for så vidt ikke påvise eller
tydeliggøre endnu engang.

John skriver dels i sin overskrift, at det er Hamas, som har angrebet
John Ging. Det er så ikke det, som er skrevet i kilden. Tilgengæld
står der i kilden, at "though there is evidence most of the aid is
stolen and resold by Hamas".

Den der røverhistorie har jeg gennemgået ganske nøje tidligere. Sagen
var at medlemmer af Hamas dels beslaglagde rundt regnet 400 papkasser
med fødevarer og et antal tæpper. Dertil tilbageholdt de et antal
lastvogne med fødevarer. Intet af dette var mærket som tilhørende UN.
Hverken den lagerbygning eller de, så vidt jeg erindrer, 5 lastvogne
var mærket sådan, at man kunne se, at tingene stammede fra UN. Og da
UN konfronterede Hamas med forholdet og gjorde opmærksom på at varene
tilhørte UN - tilbageleverede Hamas de beslaglagte varer. Når jeg
bruger formuleringen: beslaglagde, så skyldes det, at Hamas er den
lovligt valgte autoritet og regeringmagt i de palæstinensiske
selvstyreområder. Du ville utvivlsomt heller ikke anvende
formuleringen: Det danske politi stjal - et eller andet. Den korrekte
formulering er netop beslaglagde, konfiskerede eller tilbageholdte,
når der tales om lovlig magtudøvelse, som udført af en politistyrke
eller en regeringsmagt´s magtapparat.

Den historie er så pludselig blevet til, at Hamas stjæler det meste af
den nødhjælp som UN sender til Gaza og videresælges af Hamas. Er du
kvalificeret til at dokumentere og erkærfte fra uafhængig kilde, at
der foregår noget sådant. Eller foretrækker du en hurtig googlesøgning
på ordene: UNRWA+submarine guns.

???

Og så til det næste punkt, hvor du kan brilliere med dine fremragende
kvalifikationer @.
Din Google research -

Gad vide om du overhovdet har kikket på, hvad der dukker op som
resultat af din "undersøgelse". Det er hovedsageligt blogs - hvor
enhver kan skrive hvad som helst. Man kan ligefrem finde påstande om,
at John Ging og UN indgår i en konspiration for at nedbryde eller
defamere Israel -

Du skal et godt stykke ned i rækken før der fremkommer noget, der kan
kaldes for en nogenlunde redelig og uafhængig kilde. Og det er:
http://www.haaretz.com - Når jeg skriver - nogenlunde redelig, så er
det fordi vi taler om en avis. Og der arbejder som bekendt
journalister... som ikke just altid kan tilskrives at være
sandhedsvidner. Du kan eventuelt søge på, hvordan de fleste
højrerabiate båthorn her på dk.politik anskuer en avis som Politiken.

Du skal så bemærke overskriften: UN Gaza leaders given submachine guns
for protection 'against Hamas'. Med andre ord - against Hamas er sat i
citationstegn eller anførelstegn. http://www.netleksikon.dk/c/ci/citationstegn.shtml
Der er altså angiveligt tale om et citat. men hvem der egentlig er
citeret oplyses ikke - gør det @.

Journalisten skriver så dette, som absolut ikke er uden betydning, men
fuldstændigt afgørende. "UNRWA's representative in Israel said it does
not issue responses on security matters."

Så der opstår et helt naturligt spørgsmål. Hvem er kilden som er
citeret her?
UNRWA fortæller tydeligt, at det ikke er dem, der er kilden.
http://www.unrwa.org/ Og mit gæt er, at du intet kan finde her...

Ligesom der er formuleret dette: "In March 2007, gunmen fired at
Ging's convoy and he escaped without injury. In the summer of 2007,
armed men again attacked him, in Rafah, killing one."

Det er så tæt man kan komme på, hvem der står bag angrebet: "Armed
men" Altså bevæbnede mænd. Du må så meget gerne påvise og dokumentere,
at det rent faktuelt er Hamas der står bag angrebet. Og ikke
eksempelvis Mossad, der ikke holder sig for gode til bl.andet at
forfalske andre landes pas og myrde palæstinensere i neutrale lande,
som det skete i Dubai. Og mens både England og Australien udviser
israelske diplomater i protest over Mossads misbrug af de nævnte
landes pas - bedyrer Israel er der jo ingen beviser findes og at de
derfor må betragtes som uskyldige.

UN har bedt om Israels tilladelse til at få maskinpistoler ind i Gaza
i ganske lang tid eller for at være mere præcis - minimum 4 mdr. Det
er de sådan set nødt til medmindre de vil benytte eventuelle
palæstinensiske tunneler, da Israel har fuld kontrol over enhver
indføring af varer til Gaza.

Artiklen skriver således om dette: After previous assurances by the
Coordinator of Government Activities in the Territories that
authorization was forthcoming, in July, Interior Minister Eli Yishai
said he would not approve the request.

Ya'akov Imut, in charge of weapons registration at the Interior
Ministry, said the ministry turned down the request because it is
authorized only to license handguns. Only last week, after pressure
from the UN, was the request approved. http://en.wikipedia.org/wiki/Eli_Yishai

The COGAT office said "the delay was because UNRWA received
authorization from the Germans only five months ago."

COGAT er Coordinator of Government Activities in the Territories:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coordinator_of_Government_Activities_in_the_Territories#Gaza_Strip

Den samme myndighed, om angiveligt har forbudt indførelse af
eksempelvis - Pasta/spaghetti til Gaza angiveligt af sikkerhedshensyn
og ikke for at straffe Gaza`s befolkning kollektivt som beskrevet af
Goldstone. Tilsyneladende udgør Pasta en sikkerhedsrisiko for IDF. Man
kunne vel risikere at Hamas kaster med spaghetti, som jo er yderst
farligt.

Her anvendes også anførselstegn eller citationstegn. Men forskellen,
som ikke vil være ubetydelig for en historiker, men som åbenlyst intet
betyder for en journaist er at kilden opgives - COGAT.

> http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1020&bih=630&q=UNRWA%2Bsubm...
>
> dine gentagne barnlige og t belige krav til at og alle, blot fordi
> sandheden ikke passer dig m du se at f gjort noget ved,
> ellers f r du det sv rt n r du starter i b rnehaven

Du har nu modtaget 2 fuldstændigt legitime kildeanalytiske spørgsmål,
til fremstillingen af det du frit og frejdigt kalder - sandheden. Og
da du samtidig fortæller, at jeg ikke er istand til noget som helst -
så er det formentlig særdeles passende, at du viser i praksis, hvad du
selv evner - ikke @?

Og lad nu være med at finde en kilde frem fra eksempelvis: Blogspot -
som du netop har bragt henved 15 - 20 stykker af efter din grundige
undersøgelser via Google. Jeg skulle nødigt falde om med voldsomme
mavekrampe af grin.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 06:12

On 11 Nov., 02:40, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> ""@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse
>
>  > hvor sv rt er det at bruge Google og s ge
>
> For patrulje-fjolset er det 'mission impossible'.

Tja - John.

Du kan hjælpe lidt til med at få @ ud fra det hjørne, han netop har
malet både dig og ham op i -
Mon ikke, du vil opleve, at dem som er på en "Mission impossible" er
jer 2 højrerabiate tågehorn :)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 14:25

On Thu, 11 Nov 2010 05:12:25 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> [...]
> malet både dig og ham op i -
> Mon ikke, du vil opleve, at dem som er på en "Mission impossible" er

At lære dig at bruge Google, ER "Mission impossible", så det har du ret i.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 06:54

On 11 Nov., 14:24, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> At l re dig at bruge Google, ER "Mission impossible", s det har du ret i.

Du kan intet lære mig - lille SA mand. Måske hvordan man kan spilde
sin tid og sit liv på at være en livsvarig klient, der ustandselig må
krydre sine indlæg med -

:(

:(

:(

Og

:(

Men du - det kan jeg ikke bruge til det fjerneste. Faktisk består en
af mine hovedfunktioner rent professionelt i, at bringe mennesker ud
over den type vanskeligheder.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 15:02

On Thu, 11 Nov 2010 05:54:26 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Du kan intet lære mig - lille SA mand.

INGEN kan lære deg noget, for dertil er du for faktaresistent.

>Måske hvordan man kan spilde
> sin tid og sit liv på at være en livsvarig klient, der ustandselig må
> krydre sine indlæg med -

Er der gået "Kim Larsen" i dig (fyre en masse gylle af).?

> Men du - det kan jeg ikke bruge til det fjerneste. Faktisk består en
> af mine hovedfunktioner rent professionelt i, at bringe mennesker ud
> over den type vanskeligheder.

Et kvalificeret gæt: Det er du (heller) IKKE særlig god til.

Fra : TL

Dato : 11-11-10 23:57

On Thu, 11 Nov 2010 05:54:26 -0800 (PST), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Faktisk består en
>af mine hovedfunktioner rent professionelt i, at bringe mennesker ud
>over den type vanskeligheder.

Man kan kun have ondt af dine ofre.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 07:09

On 11 Nov., 15:02, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> INGEN kan l re deg noget, for dertil er du for faktaresistent.

Nej, da. Det er sikkert derfor jeg læser videre. Det er velsagtens
helt logisk inde i dit lille dysfunktionelle hoved, at det vælger jeg
at bruge en hel del tid på - til trods for at INGEN kan lære mig
noget.

Nu har du så muligheden. Du kan lære mig, hvordan man kan kunne udover
de kildeanalytiske problemer jeg netop har anført. Du er mere end
velkommen til at påvise dine fremragende færdigheder - Thomsen.

> Er der g et "Kim Larsen" i dig (fyre en masse gylle af).?

Nej. Du fortæller selv ivrigt om dit livs målsætninger og om hvordan
du tilbringer din tid -
Du plejer og dyrker dine rygsmerter, der forhindrer dig i at foretage
dig noget som helst andet. Alt mens vi andre skatteydere må betale for
at holde dig og dine unger i live og beklædt. Er det ikke nogenlunde
sådan?

> Et kvalificeret g t: Det er du (heller) IKKE s rlig god til.

Det ved du ikke det fjerneste om. Og som du selv beretter, så er du
ude i rene gætterier. Hvori og af hvad består dine øvrige
kvalifikationer udover at - gætte?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 15:50

On Thu, 11 Nov 2010 06:08:45 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> [...]
> helt logisk inde i dit lille dysfunktionelle hoved, at det vælger jeg
> at bruge en hel del tid på - til trods for at INGEN kan lære mig

Mon ikke nærmere det er derfor det tager så længe.?

> Nu har du så muligheden. Du kan lære mig, hvordan man kan kunne udover
> de kildeanalytiske problemer jeg netop har anført. Du er mere end
> velkommen til at påvise dine fremragende færdigheder - Thomsen.

Din såkaldte "kildekritiske tilgang", består i at påstå, at en bestemt
kilde ALTID er fyldt med løgn, UDEN at påvise hvorfor du mener det er løgn.

> Nej. Du fortæller selv ivrigt om dit livs målsætninger

Nu digter du jo løgnehistorier igen.

>og om hvordan
> du tilbringer din tid -
> Du plejer og dyrker dine rygsmerter,

"dyrker".????

> der forhindrer dig i at foretage
> dig noget som helst andet.

Nu digter du IGEN.

>Alt mens vi andre skatteydere må betale for
> at holde dig og dine unger i live og beklædt. Er det ikke nogenlunde
> sådan?

Din fantasi fejler ikke noget.

Du mener måske at staten bare skal lade de syge dø af sult, hvis de er så
uheldige at komme ud for en ulykke.?

> Det ved du ikke det fjerneste om.

Hvilket var grunden til at jeg skrev "GÆT". Går det for stærkt.?

>Og som du selv beretter, så er du
> ude i rene gætterier.

Men dog KVALIFICERET gæt.

>Hvori og af hvad består dine øvrige
> kvalifikationer udover at - gætte?

Jeg har en veludviklet logisk sans.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 08:05

On 11 Nov., 15:50, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Mon ikke n rmere det er derfor det tager s l nge.?

Rent faktisk - så har jeg brugt mindre end halvdelen af den tid, det
almindeligvis varer :)
Så meget for dine - kvalificerede gøt - Thomsen.

> Din s kaldte "kildekritiske tilgang", best r i at p st , at en bestemt
> kilde ALTID er fyldt med l gn, UDEN at p vise hvorfor du mener det er l gn.

Hvor har jeg skrevet at der er _løgn_ i spil?
Du citerer mig lige - eller digter du bare. Du behøver egentlig ikke
svare. Spørgsmålet var rent retorisk. Der er vis skrevet 12 indlæg.
Det vil tage mindre end 5 minutter at forvisse sig om at det er dig,
som må digte og ikke mig.

> Nu digter du jo l gnehistorier igen.

Projektioner - Thomsen. Projektioner. Pas på, at de ikke bliver for
iøjenfaldende.
Du har netop digtet løs og tillagt mig trangen til at digte :)

> "dyrker".????

Hvis du ingenting har at byde ind med om det emne som tråden handler
om, så orker jeg virkelig ikke kævle løs med dig om dit fnidder. Det
er dig, som har bunker af tid. Ikke mig -

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 17:56

On Thu, 11 Nov 2010 07:04:35 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Rent faktisk - så har jeg brugt mindre end halvdelen af den tid, det
> almindeligvis varer :)
> Så meget for dine - kvalificerede gøt - Thomsen.

Tro du bare selv på det, hvis det gør dig lykkeligere.

> Hvor har jeg skrevet at der er _løgn_ i spil?

Hver eneste gang der bliver henvist til www.isreltoday.co.il så afviser du
det hver gang som israelsk propaganda, uden overhovedet at forholde dig til
indholdet.

> Du citerer mig lige - eller digter du bare. Du behøver egentlig ikke
> svare.

Citat:

> [...]

> iøjenfaldende.
> Du har netop digtet løs og tillagt mig trangen til at digte :)

Dine digterier er ikke en ny ting.

> Hvis du ingenting har at byde ind med om det emne som tråden handler
> om, så orker jeg virkelig ikke kævle løs med dig om dit fnidder.

MIT fnidder.?????

Det er DIG der bliver personlig og ævler løs om noget du ikke aner det
fjerneste om.

>Det
> er dig, som har bunker af tid. Ikke mig -

Så smut du bare i flyverskjul.

PS: Du har ikke checket din hade-side for kommentarer.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 10:14

On 11 Nov., 17:56, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> indholdet.

> Citat:
>
> "John er aldrig istand til at aflevere uafhængige bekræftelser på de

Jeg har netop stillet 2 spørgsmål vedrørende artiklen - Thomsen.
Forhold dig til dem og prøv at besvar dem. Resten er blot et udtryk
for dit overskud af tid til at fnidre om dit og dat. Det er
fuldstændigt uinteressant. Kan du svare på de spørgsmål, der er
stillet til artiklens indhold og Johns private tilføjelser i headeren.
Ja eller nej?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 18:34

On Thu, 11 Nov 2010 09:14:22 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Jeg har netop stillet 2 spørgsmål vedrørende artiklen - Thomsen.

Som jeg HAR besvaret, endda med citat fra dig selv.

> [...]
> fuldstændigt uinteressant. Kan du svare på de spørgsmål, der er
> stillet til artiklens indhold og Johns private tilføjelser i headeren.

Jeg har ikke læst artiklen og det er også irrelevant. Jeg konstanterer bare
at du HVER GANG der bliver henvist til den side, afviser du det altid som
"israelsk propaganda", UDEN at påvise hvad der ikke passer.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 12:10

On 11 Nov., 18:34, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Som jeg HAR besvaret, endda med citat fra dig selv.

> Jeg har ikke l st artiklen - og det er ogs irrelevant.

Gad vide hvorfor jeg ikke er forbavset over den ting. Du er ikke
interesseret i en debat om emnet. Du har et andet formål med at være
tilstede på dk.politik. Ved du hvad - Thomsen. Dether er ikke en
fnidre klub -

> Jeg konstanterer bare
> at du HVER GANG der bliver henvist til den side, afviser du det altid som
> "israelsk propaganda", UDEN at p vise hvad der ikke passer.

Jeg har ikke en særlig agenda, jeg gerne vil have trumfet igennem
koste hvad det vil. Jeg har en interesse i at nå så tæt på facts som
muligt. Det fordrer at man analyserer både på de kilder som bringes i
spil og krydstjekker dem med øvrige kilder - og det er især uafhængige
kilder.

Hvis du nu havde gjort dig den ulejlighed, at læse de artikler som er
bragt her og også mine statements, så ville du have opdaget, at der er
påvist ting og sager, der ikke stemmer overens med hvad vi rent
faktisk ved -

Og igen. Det er jeg egentlig ikke sikker på. Du kunne sikker også have
læst hele baduljen og alligevel ikke kunne begribe, hvad der er
foregået.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-11-10 21:13

On Thu, 11 Nov 2010 11:09:35 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Gad vide hvorfor jeg ikke er forbavset over den ting.

Fordi du ikke har fattet hvad min kritik handler om.

>Du er ikke
> interesseret i en debat om emnet. Du har et andet formål med at være
> tilstede på dk.politik.

Sikke noget ævl. Jeg kritiserede din afvisning af dokumentation som
"propaganda", UDEN den mindste begrundelse.

> Ved du hvad - Thomsen. Dether er ikke en
> fnidre klub -

Øhhhhh.... Hvad vil du ellers kalde det.?

> Jeg har ikke en særlig agenda, jeg gerne vil have trumfet igennem
> koste hvad det vil. Jeg har en interesse i at nå så tæt på facts som
> muligt.

Det gør man IKKE ved at stole blindt på alt hvad der støtter ens egen
holdning og ukritisk afvise alt hvad der modsiger end holdning.

>Det fordrer at man analyserer både på de kilder som bringes i
> spil og krydstjekker dem med øvrige kilder - og det er især uafhængige
> kilder.

At DU kalder nogle kilder for "uafhængige", bliver de ikke nødvendigvis
sandhedsvidner af. F.eks. kan historier på/i "israeltoday" godt være sande,
selv om de er israelske.

> [...]
> bragt her og også mine statements, så ville du have opdaget, at der er
> påvist ting og sager, der ikke stemmer overens med hvad vi rent

"hvad vi rent faktisk ved".???

Du mener "Hvad DU tror er sandt".

> Og igen. Det er jeg egentlig ikke sikker på. Du kunne sikker også have
> læst hele baduljen og alligevel ikke kunne begribe, hvad der er
> foregået.

Jeg holder mig til simple fakta, og ikke fantasifulde komplekse historier.

F.eks.

Det er Hamas' officielle politik at Israel skal udslettes.
Hamas har skudt tusindvis af raketter efter civile mål i Israel. At de ikke
kan ramme, er irrelevant.
Der er ufatteligt mange beviser på, at mange af de "frygtelige historier"
om israelske massakrer på palæstinenserne, er lodrette løgne. Søg på
"palliwood" på dit elskede YouTube.
Hamas er mange gange afsløret i at stjæle nødhjælp. At der ikke specifikt
er stemplet "UN" på nødhjælpen, er irrelevant.

osv. osv. osv.........

Fra : N/A

Dato : 12-11-10 07:29

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-11-10 07:29

On Thu, 11 Nov 2010 15:23:50 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> Du beretter at du ikke har læst artiklen. Jeg behøver derfor ikke
> kommentere det du kalder din kritik.

Som jeg skrev: Du ikke har fattet hvad min kritik handler om.

> Hvordan skulle du kunne kritisere noget du ikke har sat dig ind i ?

Lær dog for helvede at læse. Jeg kritisere din automatiske afvisning af ALT
fra et bestemt medie KUN fordi du åbenbart ikke kan lide indholdet.

Det svarer til at skyde budbringeren, fordi du ikke kan lide budskabet.

> Det er rendyrket spildtid -

At jeg spilder min tid med at kommentere dit jødehad, er sgu da mit eget
valg.

> Du fortæller selv - Thomsen - at du ikke har læst artikelen.

ja, og.?

>Samtidig
> bilder du dig ind, at vide, at jeg ikke har afleveret begrundelser.

Der var ingen begrundelser i dit indlæg.

> Det er somend iorden. Det er altid sundt at få sig en mægtig latter
> inden sengetid :)

Korrekt. Jeg griner ofte af diverse tossede indlæg herinde.

> Ja - Det er så her, du beretter om forskellen på dine og mine motiver
> for at være tilstede på dk.politik.

Økseskaft.???

Benægter du virkelig at dk.politik er en "fnidre klub".?

> Msåek la du bare fnidre lidt med et af de andre højrerabiate tågehorn,
> der elsker at trutte om ting og sager, de ikke har hverken læst eller
> sat sig ind i.

LOL. Jeg er ikke højrerabiat, men rød stue elsker jo at sætte deres
modstandere i samme bås og påklistre dem så mange negative ord som muligt.

>Jeg kan anbefale dig at fnidre videre med eksempelvis
> @, Michael M. Jensen, TL,, John eller øvrige ligesindede. De er
> nogenlunde på samme niveau og vil utvivlsomt gerne fnidre lidt med
> dig.

At niveauet åbenbart er for højt for dig, må du selv rode med.

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 16:24

On 11 Nov., 21:13, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Gad vide hvorfor jeg ikke er forbavset over dit manglende formulerede
svar - det er også et svar, at der ikke forefindes en respons -

> [...]

> Sikke noget vl. Jeg kritiserede din afvisning af dokumentation som
> "propaganda", UDEN den mindste begrundelse.

Du fortæller selv - Thomsen - at du ikke har læst artikelen. Samtidig
> [...]

Msåek la du bare fnidre lidt med et af de andre højrerabiate tågehorn,
der elsker at trutte om ting og sager, de ikke har hverken læst eller
sat sig ind i. Jeg kan anbefale dig at fnidre videre med eksempelvis

______ CUT for videre fnidder________________

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 16:34

On 11 Nov., 23:57, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Man kan kun have ondt af dine ofre.

Jeg kan godt forstå, at du har ondt af digselv og de øvrige tågehorn,
der trutter løs her på dk.politik. Men nu er jeg her ikke med en
hensigt om at hjælpe jer ud over jeres vanskeligheder. Tværtimod - jeg
er her netop for at gøre jer til ofre. Naturligvis anvender jeg min
faglighed i den forbindelse, når jeg kan finde lidt tid til det.

Kan du ikke lige finde dit sidste indlæg frem? Så skal jeg somend
gerne analysere lidt på dig i den forbindelse. Det jeg erindrer at
have læst gør dig til et ubehjælpsomt og let offer. Sandsynligvis vil
du ikke fatte en brik. Men intentionen er for så vidt heller ikke
hverken at hjælpe dig eller gøre dig klogere. Intentionen er at
udstille dig - sådan at ingen udefra kommende læsere kan komme i tvivl
om hvilken tilstand du befinder dig i.

Fra : TL

Dato : 12-11-10 01:32

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Kan du ikke lige finde dit sidste indlæg frem?

det kan ikke være svært for dig at finde.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-11-10 07:32

On Thu, 11 Nov 2010 15:34:01 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> [...]
> er her netop for at gøre jer til ofre. Naturligvis anvender jeg min
> faglighed i den forbindelse, når jeg kan finde lidt tid til det.

ROTFLMAO.

Måske er det din MANGLENDE faglighed, der gør at du dummer dig gang på
gang.?

> Kan du ikke lige finde dit sidste indlæg frem? Så skal jeg somend
> gerne analysere lidt på dig i den forbindelse.

LOL. Du er til grin.

> [...]
> hverken at hjælpe dig eller gøre dig klogere. Intentionen er at
> udstille dig - sådan at ingen udefra kommende læsere kan komme i tvivl

Og du fejlede "big time". ))))

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-11-10 17:42

On Fri, 12 Nov 2010 07:31:49 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Og du fejlede "big time". ))))

Hvilket ikke er første gang - Og det bliver heller ikke sidste, kan
man håbe...

Volger