Lækre kvalitetssolbriller på nettet
Fra : Bono

Dato : 08-08-01 11:19

Hey alle

Her idag faldt jeg lige over en hjemmeside som jeg blev meget begejstret for

Den hedder www.shades.dk, og sælger fede solbriller til en rimelig pris

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-08-01 13:50

Isang tao pinangalanan Bono nagsulat :

>Hey alle
>
>Her idag faldt jeg lige over en hjemmeside som jeg blev meget begejstret for
>
>Den hedder www.shades.dk, og sælger fede solbriller til en rimelig pris

Nå? Faldt du sådan lige pludselig over den?

Klip <fra din header>
From: mailme@vip.cybercity.dk (Bono)

Klip<fra http://whois.fergusons.dk/>

domain: shades.dk

person: Eskild Soerensen

e-mail: mailme@vip.cybercity.dk

Sikke et sjovt sammenfald mellem din email og ejeren af domænets email.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Brian Møllerskov

Dato : 08-08-01 15:02

Ja, det er jo lidt surt at falde i et sådant hul.

Godt set.!

BM

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-08-01 15:31

Isang tao pinangalanan Brian Møllerskov nagsulat :

>Ja, det er jo lidt surt at falde i et sådant hul.

Tjah... der fødes "en" hvert minut

Fra : FRANK KRISTENSEN

Dato : 08-08-01 16:42

Jeg er egentlig lidt modstander af, at gøre denne tråd lang. Men de
solbriller?!?!? De er da vist ikke lige sejlermodeller og noget for os.

Med venlig hilsen

Frank Kristensen
"West Wind"
"Scanmar 40"
"sailing is life....
Everything else are just details"

Claus Frørup <claus@froerup.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n4j2ntkc1kebd4qbvbk78db078t46v3le7@news.worldonline.dk...

Fra : HM

Dato : 10-08-01 15:53

Man skal også være en idiot for at kabe briller
over nettet uden mulighed for at prøve, bøvl
med returnering etc. etc. !!!!

-HM

Fra : fiduusen.dk

Dato : 22-08-01 09:12

VÆR OPMÆRKSOM AT DER ER TALE OM BILLIGE KOPISOLBRILLER