Kinesermodel !
Fra : Bjørn J.

Dato : 10-11-10 11:34

Nu kan du få en rigtig kinesermodel i skala 1:1

Den vil garanteret passe til dit køretøj mv.

Det handler om det første kinesiske passagerjetfly.

Mon det også kan købes på plastikkortet via internethandel..?..

http://jp.dk/jptv/nyheder_erhverv/erhverv/article2241314.ece

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Allan F

Dato : 10-11-10 13:07

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Mvh/Bjørn J.
> Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Held og lykke med at få det solgt til Europa og USA - og alle de andre
steder hvor 'kineservarer' er brugogsmidvæk.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-10 20:52

> [...]
>
> Det handler om det første kinesiske passagerjetfly.
>
> Mon det også kan købes på plastikkortet via internethandel..?..

Ja, jeg skal da helt sikkert sætte mig op i et kineserfly, jeg ved jo hvor
godt de mestrer at
lave sikre biler, elektronik der bare virker og den høje kvalitetsstandard
der generelt kommer
fra kina. Prisen er klart det vigtigste her.
Det er vel toppen af kinesisk ingeniørkunst der er lagt i disse flyvere som
er gennemtestet
efter de højeste sikkerhedsstandarder.

--
Tom

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-11-10 00:38

"Tom" <nospam> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> fra kina. Prisen er klart det vigtigste her.
> Det er vel toppen af kinesisk ingeniørkunst der er lagt i disse flyvere

Det er så men en rendyrket klon:

http://www.airliners.net/photo/COMAC...700/1641271/M/

Fra : Armand

Dato : 11-11-10 15:10

Den 11-11-2010 00:38, Bjørn J. skrev:
> "Tom"<nospam> skrev i en meddelelse

> Det er så men en rendyrket klon:
>
> http://www.airliners.net/photo/COMAC...700/1641271/M/

Det er så også dét de er bedst (værst?) til!

Omend ikke andet så har de magtet at modernisere motor-bestykningen til
nogle af de nutidige voluminøse med stort by-pass (á økonomiske),
hvilket Kan gøre den mere langtrækkende end originalen/erne, hvilket så
også er mere påkrævet i så stort et land!

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-11-10 15:25

KLIP

> Det er så også dét de er bedst (værst?) til!

I det er tilfælde har de så byggelicens til grundflyet.

Der blev ikke lavet ret mange motorer, hvis ikke Herr Otto's princip var
blevet kopieret..

> [...]
> nogle af de nutidige voluminøse med stort by-pass (á økonomiske), hvilket
> Kan gøre den mere langtrækkende end originalen/erne, hvilket så også er

De har også ændre hovedvingen.

Hvorom alt er, det kan ikke bruges til passagerflyvning uden en godkendelse.

Den godkendelse er den samme for alle verdens fly med mindre du flyver
experimental og det kommer dette fly næppe til !