Bivirkninger er vor eneste aktive dødshjæl~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-10 03:39

   Bivirkninger er vor eneste aktive dødshjælp - øv
Giv fuldstændige oplysninger om medicins og kirurgis bivirkniner og
forlang informed consent underskrift, selvom USA-forsikrings-helvede
afskrækker
Tilbyd alle der ønsker det en dødspille de kan tage når som helst
under hospitalsopholdet - eller de skal kunne kræve indsprøjtninger,
hvis to læger med en måneds mellemrum har interviewet og fundet
dødsønsket gennemtænkt - det er den hollandske model som nu kopieres
af Sveits og Belgien mm

   Når en patient står ved dødens port, er det lægens pligt at
skubbe ham igennem. Lawrence Peters
      What is dangerous about the tranquilizers is whatever
peace of mind they bring is a packaged peace of mind. Where you buy a
pill and buy peace with it, you get conditioned to cheap solutions
instead of deep ones.      Max Lerner
   "No doctor takes pleasure in health, even of his friends
Montaigne
   At ligge stille og tænke lidet, er den billigste medicin for
sjælens sygdomme. Nietzsche
   Civilisation er den uafladelige formering af unødvendige
nødvendigheder. Mark Twain
   Cure the disease and kill the patient. Francis Bacon 1561
-1626
   Det er ikke antallet af nervøse lidelser og patienter, der er
vokset, men antallet af læger, som er i stand til at studere
sygdommme. Anton Tjekhov
   I lægeverdenen er det finere at transplatere hjerter end at
behandle gigt. Ester Larsen
   Lægekunsten består i at underholde patienten, mens naturen
klarer sygdommen. Voltaire
   Lægens job er:   Altid trøste, - ofte lindre - sjældent
helbrede.      Hippokrates, lægekunstens far
-   Læger er ikke en stand, det er en sammensværgelse. Voltaire
   Læger foreskriver medicin, som de kun ved lidt om, for at
forebygge sygdomme, som de ved endnu mindre om hos mennesker, de ved
intet om. Voltaire
-   Medicinens kunst består i at more og opmuntre patienten, mens
naturen helbreder sygdommen      Francois de Voltaire
-   Most men die of their remedies, not of their diseases. Moliere

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N
Udelad eller udvælg frit blandt citater

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-10 16:48

On 2010-11-08 03:38, Bo Warming wrote:
> [...]
> hvis to læger med en måneds mellemrum har interviewet og fundet
> dødsønsket gennemtænkt - det er den hollandske model som nu kopieres

Tak fordi du skriver på dansk i dansk ng Du er desværre meget langt
ude i Big Mother hængedyndet med dine "tilbud" og "krav"
underkastelses-accept. Syggdomsbehandler-monopol-mastodonten skal
*afmomopoliseres* og frit valg/marked træde i stedet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-10 19:33

On Mon, 08 Nov 2010 16:48:07 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>underkastelses-accept. Syggdomsbehandler-monopol-mastodonten skal
>*afmomopoliseres* og frit valg/marked træde i stedet.

Selvfølgelig er afmonopolisering den fundamentalistiske, ideelle
løsning.

Men se hvordan danskere hepper på at Obama skal levere statslægekunst

Vigtige problemer som aktiv dødshjælp skal angribes fra flere fronter
bl.a. min trådstarts

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-10 20:55

On 2010-11-08 19:33, Bo Warming wrote:

> Selvfølgelig er afmonopolisering den fundamentalistiske, ideelle
> løsning.
>
> Men se hvordan danskere hepper på at Obama skal levere statslægekunst

Politiken-segmentet...

Men Big Mother burde BW ikke flirte med.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-10 02:56

On Mon, 08 Nov 2010 20:54:59 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Politiken-segmentet...
>
>Men Big Mother burde BW ikke flirte med.

Jeg finder Politiken en levende og interessant avis men er uenig i
deres registreringsfobi og læge-opreklameing og Big Mother betyder
vel både Storebror-ser-dig-fra-fødslen og det rager ikke staten

og Big Mother betyder barnepigestat med luder og cigaret-forbud som er
SF-stalinisme