Ulandshjælp kanvi ikke få for LIDT af
Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-10 20:24

Der skabes ikke produktion ved at man udfører fordelingspolitik og
fattiggør danskere for at berige afrikanske pampere

SydØstasien stormer frem pga konfuzianistisk arbejdsmoral og ikke pga
hjælp som nogle har sagt nej til og vi har oftest afvist at hjælpe fx
koreanere der var så fattige som ghanesere i 1950
I 1990 var koreanerne tyve gange rigere og ghaneserne næsten uændret
PÅ GRUND AF hjælp som jo holder tilbage

      "Lad os antage at vore godgørende handlinger alt i alt
ikke er virkelig GAVNLIGE FOR DE FATTIGE alligevel ville vi aldrig
godtage nogen bestræbelser, der gik ud på at fjerne en impuls, hvis
rette opfyldelse så omtvisteligt har en tendens til at rense og
opløfte menneskesindet."Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the
principle of Population" 1763-1847
Uh   "Man har afskaffet det at være menneske, og enhver spekulant,
journalist og
uh   "Hvad du evner kast af i de nærmeste krav - ej i det Indiske
Ocean " Mogens Glistrup
uh   "Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid
øget i takt med mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793
i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843
uh   "Vi har ødslet umådelige summer på de fattige, hvilket vi har
enhver grund til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES
ELENDIGHED." Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the principle of
Population" 1766-1843
uh   Colonies do not cease to be colonies because they are
independent. Benjamin Disraeli 1804 - 1881
uh   Franz af Assisi ville i dag være blevet ulandshjælper. Hvis
han i dag bliver forladt af kirken, vil han søge plads hos de
revolutionære.      Gunter Grass
Uh   Gæstfrihed er en dyd, som får os til at give mad og husly til
folk, der ikke behøver nogen af delene. Ambrose Bierce 1842-1914
uh   Hvis der er to personer med en universitetsuddandelse i et
udviklingsland, så er den ene statsoverhoved og den anden eksil. Lord
Samuel
uh   Sult er hele menneskehedens fælles fjende. Dwight D.
Eisenhower
uh   U-landshjælp: Penge, som man tager fra de fattige mennesker i
de rige lande, og giver til de rige mennesker i de fattige lande
Dennis Healey
uhff   The only very marked diferrence between the average civilized
man and the average savage is that the one is gilded and the other
painted. .Mark Twain
uhin    Ulandshjælp: Penge, som man tager fra de fattige mennesker i
de rige lande for at give dem til de rige mennesker i de fattige
lande.      Dennis Healy
uhin   Negerhøvdingene skal stadig støttes og ambassaden i Beograd
stadig udsmykkes.       Glistrup
uhlja   Jeg er træt af at beskatte fattige mennesker i vort rige land
og sende pengene til de rige folk i de fattige lande.      Jimmy
Carter
uhlja   Vi giver penge, som vi ikke har, ud til folk, vi ikke kender,
for at imponere andre folk, der ikke kan lide os.       Frank
Chelf
uhme...således bliver hele livet igennem vore værste svagheder og
lavheder som oftest udført for menneskers skyld, vi foragter mest.
Charles Dickens
uh   "Argentina efterlyser indvandrere - de har masser af dyrkbart
land - men der vil muslimerne ikke hen - der skal man *så* før man kan
*høste* - og muhamedaner-præsteskaberne ønsker Europa koraniseret. og
de styrer folkevandringerne" Henrik Søndergaard Kanal2-TV, 1994
uh   Alle flygtninge kan idag komme til bage. Når de ikke gør det,
så handler det om de gode levevilkår i Danmark. Elma Vukotic,
hjemvendt bosnisk muslim , i Jyll.Post 20.6.98

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-10 20:52

On 2010-11-07 20:24, Bo Warming wrote:
> [...]
> rette opfyldelse så omtvisteligt har en tendens til at rense og
> opløfte menneskesindet."Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the

Økonomer der har forsket i emnet siger lige ud at ulandshjælp er spildte
penge (bortset fra negerkongers bankkonti i Schweiz). Alligevel tonser
pamper-røvene uanfægtet derudaf uden at ansvarlige politikere siger
stop. Hvorfor er en liberal regering ikke liberal? Og hvorfor er de
konservative skabs-radigale?

Mvh
Martin