interview: Jimmy Carter: Israel's Aparthei~
Fra : Patruljen

Dato : 07-11-10 03:10

Fra : Patruljen

Dato : 07-11-10 03:15
Fra : Patruljen

Dato : 07-11-10 03:21

President Carter talks about AIPAC and Israel on C-SPAN
http://www.youtube.com/watch?v=wBJgaBe5NgM&feature=related

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-11-10 14:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jimmy Carter: Israel's Apartheid

Hvorfor er det lige at jeg har det i mit vand at hvis Carter havde udtalt
sig kritisk om palistineserene, ja så havde du afvist ham som en senil
gammel olding?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 07-11-10 06:13

On 7 Nov., 14:02, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Hvorfor er det lige at jeg har det i mit vand at hvis Carter havde udtalt
> sig kritisk om palistineserene, ja så havde du afvist ham som en senil
> gammel olding?

Nu er det jo faktisk sådan, at Carter også kritiserer Hamas for at
skyde med nytårsraketter. Sig mig lige - Fister. Hører du overhovedet
efter hvad der bliver talt om inden du fortæller om at du har vand i
hovedet?

Man kan faktisk godt få indopereret en slags ventil, der kan lukke
vandet ud, når der ligefrem bliver så meget at det forhindrer dig i at
tænke klart. Du skal bare tale med din læge om at du har vand i
hovedet. Så kan du blive indstillet til en operation. Dont worry - der
er også håb for dig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-11-10 14:26

On Sun, 7 Nov 2010 05:12:35 -0800 (PST), Patruljen wrote:

> [...]
> tænke klart. Du skal bare tale med din læge om at du har vand i
> hovedet. Så kan du blive indstillet til en operation. Dont worry - der

Dit mudderkast er på pattebarns-niveau.

Du har efterhånden udstillet din stupiditet flere gange end Wilstrup.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-11-10 14:37

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dit mudderkast er på pattebarns-niveau.
>
> Du har efterhånden udstillet din stupiditet flere gange end >Wilstrup.

Patruljen har det åbenbart bedst med at det kun er ham selv der svare i hans
tråde-starter.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-11-10 14:31

>Nu er det jo faktisk sådan, at Carter også kritiserer Hamas >for at
>skyde med nytårsraketter.

Det bliver han da også nød til hvis han ikke vil fremstå total utroværdig.

>Sig mig lige - Fister. Hører du overhovedet
>efter hvad der bliver talt om inden du fortæller om at du har >vand i
>hovedet?

Og så gik der person mudder i dine argumenter, ganske som der plejer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ivannof

Dato : 07-11-10 16:14

"Patruljen" skrev i meddelelsen

> [...]
> gammel olding?

Nu er det jo faktisk sådan, at Carter også kritiserer Hamas for at

Hvorfor er det lige at man er nødt til at gøre Hamas-raketter til en festlig
omgang skæg og ballade? Det er trods alt raketter, der kan dræbe og er
beregnet til det.

Hvis man skal være mere nøjagtig er de nok beregnet til at skræmme alle
israelere i en vis omkreds fra Gazastriben, få børnene til at tisse i sengen
om natten og have alle på katastrofe-standby 24 timer i døgnet.

Og så er det ikke nytårsraketter.

Hvorfor mener du at du er nødt til at forklejne Hamas' terroristiske tiltag?

Hilsen Ivan

Fra : \"@'

Dato : 08-11-10 02:03

On Sun, 7 Nov 2010 16:13:46 +0100, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Og så er det ikke nytårsraketter.
>
>Hvorfor mener du at du er nødt til at forklejne Hamas' terroristiske tiltag?

han er rendyrket jødehader og muhamedanernes "nyttige" idiot -

derfor

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-10 20:18

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nu er det jo faktisk sådan, at Carter også kritiserer Hamas for at
>skyde med nytårsraketter.

DEt er viljen tæller og når et enigt Hamas styret folk affyrer
MÅLRETTEDE raketter som nogle er dræbt af, så fortjener de
tæppebombning, helst med tåregas på en vindstille dag

Carter er ikke præsident nu og var en svag sådan

Fra : Patruljen

Dato : 08-11-10 01:13

On 7 Nov., 14:31, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver han da også nød til hvis han ikke vil fremstå total utroværdig.

Det er så din forestilling, at han "bliver nød til det" for ikke at
fremstå total utroværdig.

Andre som er forkæmpere for menneskerettigheder vil formentlig ikke
anskue det fra den vinkel. Men blot konstatere, at begge sider begår
overgreb og forbryder sig mod menneskerettigheder og international
lovgivning.

> Og så gik der person mudder i dine argumenter, ganske som der plejer.

Du kan prøve at undlade at kaste mudder efter mig. Og du kan prøve at
anerkende, at min agenda ikke er som den du og de øvrige tågehorn
trutter om konstant.

Jeg forsvarer ikke Hamas. Jeg sympatierer heller ikke med dem. Endsige
overhovedet bryder mig om dem. I mine øjne er de en flok religiøse
fanatikere på linie med de religiøse fanatikere, hvis politiske
overbevisninger og motiver udgår fra biblens myter om et genopstået
Israel. Religiøse forestillinger om en genopstået - Stor-Israel - for
at kunne tilvejebringe dommedag. Disse findes i de amerikanske
bibelbælter.

Guddommelige fantasier om et særligt af Gud udvalgt folks rettigheder
til et landområde, som de derfor med sindsro kan okkupere fra de
laverestående goyims. osv. etc. som kan findes i jødisk religiøse
forestillinger.

"Goyim Were Born Only To Serve Us": The Moral Wisdom Of Rabbi Ovadia
Yosef
http://www.tnr.com/blog/the-spine/78490/goyim-were-born-only-serve-us-the-moral-wisdom-rabbi-ovadia-yosef

Jeg har en meget anderledes dagsorden. Som handler om ligestilling,
anerkendelse af og respekt for international lovgivning, anerkendelse
af og respekt for menneskerettighederne som formuleret af UN.

Så længe du foregiver at kende mine motiver og vrider dem til noget
andet end hvad de er via svinske anklager om antisemitisme og
forkærlighed for de ene part, sålænge vil jeg nedgøre dig med god
samvittighed.

Der er slet ingen tvivl om, at meget af det som jeg skal have kastet i
hovedet af jer - højrerabiate tågehorn - der trutter om racisme og
partsindlæg blot er primitive forsvarsmekanismer, der fortæller om
jeres eget følelsesmateriale ud i racisme og partsindlæg. I er parate
til at forsvare den israelske regering til jeres dødsdag, når blot der
slagtes muslimer i hobevis. Om I så skal berette om jeres H20 overskud
i hovedet - så betyder det intet som helst for jer, at begge parter
forbryder sig mod enhver menneskelig anstændighed. I er racisterne og
I er dem der skriver partsindlæg. Jeg er den, som korrigerer og
beretter om de overgreb der foretages på begge sider.

Nu er det sdåan at jeg slet ikke behøver nævne arabiske og
palæstinensiske forbrydelser. Det gør I nemlig iforvejen. Og ikke nok
med det - I overdriver dem i sådan en grad, at det skal legitimere at
der for hver død israeler myrdes mere end 100 palæstinensiske børn.

Fra : Patruljen

Dato : 08-11-10 01:19

On 7 Nov., 16:13, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> skyde med nyt rsraketter.

> Hvorfor er det lige at man er n dt til at g re Hamas-raketter til en festlig
> omgang sk g og ballade? Det er trods alt raketter, der kan dr be og er
> beregnet til det.
>
> Hvis man skal v re mere n jagtig er de nok beregnet til at skr mme alle
> israelere i en vis omkreds fra Gazastriben, f b rnene til at tisse i sengen
> om natten og have alle p katastrofe-standby 24 timer i d gnet.
>
> Og s er det ikke nyt rsraketter.
>
> Hvorfor mener du at du er n dt til at forklejne Hamas' terroristiske tiltag?

Jeg ved ikke om du har en militær uddannelse - men hvis du ser på
eksempelvis Ken Okeefe, der er tidligere marinesoldat fra US army, så
sidder fyren med et skævt smil, når diskussionen falder på dender
raketter, som fyres af fra palæstinensisk side. Der er ingen som ikke
tager afstand fra dem. Men de er hvad de er -

Der er affyret henved 6000 stykker af slagsen. Og de har afstedkommet
3 døde israelere. I sammenligning med hvad bare det danske militær
råder over af effektivt militært udstyr, så er der virkelig tale om -
nytårsraketter. Og i sammenligning til, hvad IDF råder over af
militært isenkram, så er det omtrent en joke. Det kan du sådan set
læse dig til ganske let ved at studere tabstallene på begge sider.

Fra : \"@'

Dato : 08-11-10 10:14

On Mon, 8 Nov 2010 00:19:10 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg ved ikke om du har en militær uddannelse

først noget personfnidder som INTET har med muhamedanernes terror mod
Israel at gøre

>eksempelvis Ken Okeefe, der er tidligere marinesoldat fra US army, så
>sidder fyren med et skævt smil, når diskussionen falder på dender
>raketter,

mit gæt - han lever ikke indenfor rækkevidde af de raketter så hvad
han fantaserer om har intet som helst med virkeligheden i Israel at
gøre

sandheden er jo at israelerne er nødt til at bygge beskyttelsesrum når
de bygger skoler og børnehaver

http://www.youtube.com/watch?v=4BVAWPVqXTI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Im4KE3nkGA0&feature=related

http://wejew.com/media/1244/Sderot_Crisis_Video/ -
desværre med en reklametrailer først

gad vide hvorfor dette ikke skulle med i goldsteinrapporten?

http://www.youtube.com/watch?v=7U3ZkJZJh9E

og meget mere

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1004&bih=630&q=Sderot%2Bterror%2Byoutube&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=694ec5404a478a5

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ivannof

Dato : 10-11-10 13:19

> [...]

militært isenkram, så er det omtrent en joke. Det kan du sådan set
læse dig til ganske let ved at studere tabstallene på begge sider.

Principielt kunne det stadig være interessant at vide hvorfor du er nødt til
at forklejne Hamas' terroristiske tiltag.

Nej, jeg har ikke haft meget med militæret at gøre, men min generelle
uddannelse har efterladt mig med en klar idé om at en "nytårsraket" er
beregnet til at flyve til vejrs og eksplodere højt oppe i luften for at
fornøje, mens et "misil" er beregnet til gøre skade på nogen man ikke kan
lide.

Selv om disse to begreber kan sammenlignes er der stor forskel på at en
krysantemumbombe eksploderer som en del af et tivolifyrværkeri eller
eksploderer på en legeplads fordi nogen terrorister ønsker civile ondt!

At ikke flere er døde er vel mere et spørgsmål om gazaterroristersnes
forrygende inkompetance og israelernes dygtighed til at inkorporere
beskyttelsesrum i deres dagligdag.

Der er forskel på uagtsomt manddrab og overlagt mord. Gazaraketterne er ikke
et uheld, de er hver af dem en reel krigshandling. Enhver af dem er et
udsagn: "nu er vi i krig". Og så kan det undre at man ikke kan forstå at
Israel angriber Gaza-striben. Krig er krig. Og Gaza har sendt 6000
krigserklæringer!

Hilsen Ivan