Nag dobler problemerne
Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-10 17:33

Nag dobler problemerne
Hvis din fjende stjæler, volder eller bedrager mod sig, så er ofte
politianmeldelse den klogeste løsning.
Men gider Kling og Klang ikke fange og belære de asociale, kan det
være en dårlig løsning at bære nag mod tyven/voldsmanden.
Da jeg for nylig i min have overfaldtes af en køllebevægnet autonom,
der sagde jeg sku dø, var jeg to dage om at gå på ( privatiseret, dvs
dyr) skadestue. så politiet lod voldspersonen gå fri. Selvfølgelig har
jeg lært at Glistrup ikke at bære nag

At bære i sig hævnlyst er at ville skabe onde cirkler af
vendeta-stupiditet
Øje for øje gør verden blind, sagde Gandhi som Glistrup var fan af.