Jeg vil gerne tage de prostituerede i fors~
Fra : DADK

Dato : 05-11-10 03:39

Jeg går ikke selv til sådanne, har aldrig prøvet det, men jeg synes
debatten er kørt op.

Jeg vil gerne skrive en artikel om den anden side, dvs folk der
prostituerer sig for penge, for at spare op til et hus f.eks.

mail mig på vidadk@gmail.com

mvh
david

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-10 15:36

On Fri, 05 Nov 2010 03:39:23 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil gerne skrive en artikel om den anden side, dvs folk der
>prostituerer sig for penge, for at spare op til et hus f.eks.

Prostituerede behøver man ikke forsvare.
De spreder glæde og kaldes derfor glædespiger
Kunderne gir dem vellønnde job, så de er også fejlfri.

Kun svensk politi og glædeshadende myndigheder oplever tvang og
underrtrykkelse i både luders og kundes adfærd.

Men tvang er hvad udføres under trussel om vold, og her glæder begge
parter til de fælles indgåede aftaler , dokumenteredes i det
TV-program hvor jeg var med og leverede Adam Smith-teori