Grotesk fusk.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-11-10 10:33

Man tror jo at det er løgn!

http://epn.dk/samfund/politik/article2236602.ece

Det mest bekymrende er jo, at manden et eller andet sted tror at han
slipper af sted med det.

En kalkuleret risiko, kunne man kalde det.

Jeg kommer uvilkårligt til at tænke på, om det er nogen lignende
kalkyler der dukker op i mandens hovede når han kommer til et rødt
lys, og hvad færdselsloven ellers indeholder af ting og sager man skal
tage stilling til. )

Jeg tror jeg vil undgå Öresundsbron i et stykke tid.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-11-10 16:52

Den 05-11-2010 10:32, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> tage stilling til. )
> Jeg tror jeg vil undgå Öresundsbron i et stykke tid.

Jeg tror ikke du behøver at frygte bron. Den mand vil vist ret hurtig
ikke have råd til at krydse den, måske end ikke mulighed for det.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-11-10 17:12

On Fri, 05 Nov 2010 10:32:30 +0100, folmer wrote:

> [...]
> slipper af sted med det.
>
> En kalkuleret risiko, kunne man kalde det.

Med en konstant fart på 200 km/t skal han køre i 500 timer for at kunne
tilbagelægge 100.000 km. = ca. 21 døgns kørsel (Så vidt jeg kan regne ud).

Hvis han var falskmøntner ville han sikkert lave 5000-kronesedler.

--
sayonara
Martin Mose Larsen