Sigøjnerliv
Fra : Martin Larsen

Dato : 03-11-10 16:36

En 10-årig sigøjnerpige som flyttede til Spanien for 3 uger siden er
blevet mor.
Babys mormor kan ikke forstå påstyr i pressen: "det er den alder vi
gifter os i Rumænien"
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11684854
Key words: multi-kulti paradis

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 04-11-10 06:35

Den 03-11-2010 16:35, Martin Larsen skrev:
> [...]
> blevet mor.
> Babys mormor kan ikke forstå påstyr i pressen: "det er den alder vi

og problemet er?

- cep

Fra : \"@'

Dato : 04-11-10 07:43

On Thu, 04 Nov 2010 06:34:52 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>og problemet er?

at reglerne i praksis gør Danmark til socialkontor for disse mennesker

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 04-11-10 07:56

Den 04-11-2010 07:43, "@' skrev:

> at reglerne i praksis gør Danmark til socialkontor for disse mennesker

Hvilke regler gør i Danmark til "socialkontor" for nybagte zigøjner
mødre på 10 år som kommer fra alle andre lande end netop danmark?

er du syg?

Pigen har født et barn, og er et af "disse mennesker"?

Hvis en gammel rig kælling i Italien får en unge med kunstig befrugtning
er det ikke et problem, men når en zigøjner pige i spanien får en unge
er det pludselig opløftet til en national katastrofe i din optik.

Tag dig dog sammen!

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-11-10 14:55

On 2010-11-04 07:56, Claus E. Petersen wrote:

> Hvilke regler gør i Danmark til "socialkontor" for nybagte zigøjner
> mødre på 10 år som kommer fra alle andre lande end netop danmark?

Allerede efter så beskedne krav til at kunne læse er du tabt.
Pigen kom til Spanien for at føde. Jeg har ikke undersøgt det nærmere,
men hun har sikkert modtaget service på spansk hospital.

> Pigen har født et barn, og er et af "disse mennesker"?

Pigens alder og rejsemønster fortæller noget om sigøjnerens kultur, som
ikke harmonererer med livsstilen i civilisationen.

> Hvis en gammel rig kælling i Italien får en unge

Du er også alderfascist! (mao typisk rød skizo)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-10 21:00

On Thu, 04 Nov 2010 14:54:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke harmonererer med livsstilen i civilisationen.

>Du er også alderfascist! (mao typisk rød skizo)

Man skal vælge sine slag med omhu
Zigøjnere er ikke muslimer og de stjæler ikke særlig meget i Danmark
så mit liv er for kort til at angribe dem

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-11-10 21:32

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> og problemet er?

Du se det ikke som noget problem at småpiger på ti år får børn?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : DADK

Dato : 04-11-10 15:13

Martin Larsen wrote:
> [...]
> blevet mor.
> Babys mormor kan ikke forstå påstyr i pressen: "det er den alder vi

Og hvis man så får trang til at præcisere, at det ikke er en praksis man
ønsker udbredt på de vestlige himmelstrøg, så bliver det vel sagtens
gjort til et spørgsmål om at man "dæmoniserer" eller "dehumaniserer"
sigøjnerne. Ja, lad os være lidt mere inkluderende og tolerante - det
manglede jo bare.