”Skruet forkert sammen i hovedet”
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 07:03

"Skruet forkert sammen i hovedet"
Så overfladisk og bodega-agtigt fastslår politichefen årsagen til at
en morder også er voldtægtsforbryder på Amager.
Det er ren Martin Larsen - indædt tyrkertro på at medfødt hardware a
la DNA kan forklare asocial uforståelig adfærd.
At fyren hvis Kling og Klang fanger ham, skal afsondres fra samfundet
pr el-fodlænke og fængselsmure, bør alle kunne være enige om. Men det
er læge-forgudelse at tro på et hardwiring problem, som kan påvirkes
af lægeindgreb.
Læger er skadedyr, som medierne opreklamerer. Al indsats mod
psykopater/voldsmænd er handlelammende zombie-medicin, der ikke
berører ondets rod, og håb om at DNA nogensinde kan sættes i
forbindelse med sexisme og mord er nul.De anderledes TROENDE har i
bedste fald kun links som de ikke selv forstår og aldrig kan sætte
egne ord på. Når der påstås statistik om, at bestialsk adfærd
overlapper lav-intelligens, så aner ingen, hvad er årsag og hvad er
virkning. Hvis tumpemors sociale arv gør dig udstødt, bliver du dum og
fristet til forbrydelse Samfundet planlægger forbrydelsen og taberen
udfører den. Jesus var den eneste kloge teoretiker, da han sagde "De
fattige vil vi altid have hos os"Vi har en vidunderlig masse viden om
Nietzsche og van Gogh som o 1890 provokerede og af den ny
behandlerscience, psykiatri, kaldes sindsyge. Begge var nok
oplevelsesnarkomaner og udbrændt, da de blev sære. Men for Martin
Larsen skal døden have en årsag, så lægeoverfladiskheden hyldes.
Mht hjernens sammenskruning kan de hjernekirurgiske Kling og Klang
overlæger end ikke forklare en forskel mellem hvordan fysiologi og
anatomi er forskellig mellem aber og dem selv. Ikke en struktur eller
et biokemisk signalstof er fundet forskelligt. Gorillahjerne og
Einsteins kan måske det samme hvis opvækstmiljø ku perfektioneres.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 15:53

On 2010-11-02 07:03, Bo Warming wrote:
> "Skruet forkert sammen i hovedet"
> Så overfladisk og bodega-agtigt fastslår politichefen årsagen til at
> en morder også er voldtægtsforbryder på Amager.

Nogle bøsser er glade for at bøsse-DNA er fundet, og andre er sure. Men
DNA er neutral dirigent, der ikke påvirkes af råb og skrig fra pøbel.

Men i sexspørgsmål er der også rige muligheder for tillært perversion à
la Lorenz prægning - som i praksis er hard-wired, hvor kastration med
skarp saks nok ville være bedste standardløsning.
Som en muhammedansk serievoldtægter i Paris sagde til dommeren: hjemme i
Libanon ville jeg ikke drømme om at gøre dette, for der ville man have
skåret min pik af.

> [...]
> et biokemisk signalstof er fundet forskelligt. Gorillahjerne og
> Einsteins kan måske det samme hvis opvækstmiljø ku perfektioneres.

Ja, ja - så er du mere end ½ klar til røde papirer. Mod sådant vanvid
kan der ikke længere argumenteres. Strømpistol og elektrochock.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 17:36

On Tue, 02 Nov 2010 15:52:53 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nogle bøsser er glade for at bøsse-DNA er fundet, og andre er sure. Men
>DNA er neutral dirigent, der ikke påvirkes af råb og skrig fra pøbel.

HVIS bøsse DNA var fundet, var det om ansigtsproportioner der er
feminine - ikke om hjernen

>Men i sexspørgsmål er der også rige muligheder for tillært perversion à

TILLÆRT = MILJØ = IKKE_ARV

> [...]
>Som en muhammedansk serievoldtægter i Paris sagde til dommeren: hjemme i
>Libanon ville jeg ikke drømme om at gøre dette, for der ville man have

Konrad Lorenz beskrev social arv og koran-erobringssyge er også social
arv
DNA= nul og hardwiring fx myelinisering er kun målt vedr meget
tidligere hjernemodninger

Ingen har diagnosticeret ufra obduktion af myelinisering - eller CAT,
MMR, EEG eller de specielle ny skanninger

Teori om stofskifteøgning ved kontraststofmåling gir TEORI om skitzo
men ikke noget entydigt og klinisk anvendeligt

>Ja, ja - så er du mere end ½ klar til røde papirer. Mod sådant vanvid
>kan der ikke længere argumenteres. Strømpistol og elektrochock.

En diagnose på psykose handler ikke om uenighed. Har du en
psykiatrilærebog der støtter dig, så oplys diagnose.
Nej du er bodega-mudderkaster

Røde papirer er hvis jeg løber efter naboens børn med en økse - ikke
at jeg volder mod din skrøbelige selvtillid

Som ikke leverer abe-mennneske-forskel-indsigt, vel ?

Avl på husdyr så de blir tamme kan heller ikke DNA-lokaliseres

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 17:55

On 2010-11-02 17:35, Bo Warming wrote:

> HVIS bøsse DNA var fundet, var det om ansigtsproportioner der er
> feminine - ikke om hjernen

Det jeg siger er science og du vrøvler...

[snip mere vrøvl]

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 20:24

On Tue, 02 Nov 2010 17:54:56 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det jeg siger er science og du vrøvler...
>
>[snip mere vrøvl]

Nogle bøsser er stolte af genetisk skæbnetro, så er de skyldfri
DE ønsketænker om beviser som Nyborg afviser
og ham anerkende du og delvis jeg som solid science
Men hvad har du læst om indicier på særligt bøsse-DNA?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 20:41

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det jeg siger er science og du vrøvler...
>
>[snip mere vrøvl]

Nogle af dine link er science. Men har de relevans til tråden og
forstår du dem selv når du aldrig supplerer med egne ord?

Fortæl om bøsse-DNA som Nyborg kalder en myte

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 21:29

On 2010-11-02 20:40, Bo Warming wrote:

> Nogle af dine link er science. Men har de relevans til tråden

Hvilke links, hvilken tråd?

Man kan ikke diskutere science med BW som bare stædigt holder på sit og
ikke gider klikke.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-10 02:42

On Tue, 02 Nov 2010 21:28:58 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvilke links, hvilken tråd?

Dit link om britiske molbo-kameraer der ikke dur til at afsløre
muslimforbrydelse, fordi forbryderne er BEVÆGELIGE, er et særlig godt
eksempel.

>Man kan ikke diskutere science med BW som bare stædigt holder på sit og
>ikke gider klikke.
Spar på mudderet - det blir snart frostvejr.Vil du så droppe
personangreb-generalisering og prøve videnskabelighed, omsider?

Når man ved at klikke ser at Martin Larsen ikke selv har læst eller
forstået linket, og derfor aldrig evner at sætte egne ord på sit
synspunkt og et evt ræsonement, så bemærker jeg det.
Hvilket link fra dig er ikke blevet øjeblikkeligt nedgjort - eller
vist behørig respekt ?
Om DNA/neuroscience glæder jeg mig til links, som er lovet, men intet
link fremlagt overhovedet.
For lægevidenskabens postulat om arvelig psykose bygger på tre
islandske maniodepressive familier og kun det.
Arvelig homosexualitet er en umulighed men arvelig bisexualitet kan
mani teorien godt forestille sig , men også her er du kun til
postulater og aldrig til dokumenterbar
N A T U R V I D E N S K A B

Måske løse håndled og stemte s'er er knyttet til genetik, men stammen,
for nu at nævne talefejl jeg har mærket på egen krop i min barndom, er
ikke undersøgt med enæggede tvillinger eller adoptivbørn - kun de
overfladiske familieundersøgelser der har social arv som
mega-fejlkilde

Den meget femine bøsse-sanger, der slog sig op på sjov
majestætsfornærmelses-sang om "Hvis Frederik var til drenge, ku jeg
blive dronning" har nok arvet sit pigefjæs og smalle skuldre og den
islandske depressions-familie havde arvelig psoriasis og det kan man
let blive depri af. Så psykofarmaka-fabrikanter der vil se bevis på
kemisk løsning af psykosernes problem og derfor sponsorerer
tvillingforskning med milliarder, de ømmer sig og lægeforskerne hygger
sig uden at gavne medicin-salget, hvis de ikke har korrupt
konsulentjob og besnakker studiekammerater blandt de praktiserende
læger

Seriøse debatører klikker ikke på alt, der lugter råddent, og uden
mindt een linies omtale af linkets indhold, siger erfaringen at man
spilder tiden på tomt blær og nul-relevans
Snakkesalighed er ikke gentagelser, har jeg vist, og begrænsningens
kunst er god, men links bør ikke ersatte men supplere argumentation,
siger anstændig netikette

Copypaste relevant del af dine alt for lange links. Bring dernæst
linket som context eller extra backup-dokumentation for det tilfælde
at modtagerne har god tid og er skeptiske

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-11-10 03:42

On 2010-11-03 02:41, Bo Warming wrote:

> Dit link om britiske

om ANPR ser man stadig ikke noget tegn på at du har turdet klikke, men
måske har jeg hjulpet BW ganske lidt med hans klikke-fobi-neurose.

> Spar på mudderet

tsk tsk

[snip mudder]

> Arvelig homosexualitet er en umulighed

Det er da udmærket forsøgt - hvis man ikke ved nok om genetik.
Hanner er der ofte rigeligt af i naturen, men overhanner er få. Det
giver mulighed for fine-tuning af DNA.
De hanner der ikke kan matche den dominerende silverback gør klogest i
at stikke af, og er derpå henvist til at finde på andre løsninger for
deres drift.
Men iøvrigt tror du vist heller ikke på selektionslæren.

Trist iøvrigt at du ikke føler dig for god til disse underlige
snig-angreb og ikke blot svarer i de relevante tråde...
OG at du ikke åbent erklærer forudsætningerne for din
anti-videnskabelige romantisk omkringflakkende "tænkning".

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-10 18:24

On Wed, 03 Nov 2010 03:41:51 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>deres drift.
>Men iøvrigt tror du vist heller ikke på selektionslæren.

Alle folkeslag har til alle tider forstået og troet på selektionslæren
vedr kvinders og dyrehunners og husdyravlees partnervalg vedr
befrugtning

>Trist iøvrigt at du ikke føler dig for god til disse underlige
>snig-angreb og ikke blot svarer i de relevante tråde...
Intet snig fra min side - forklar

>OG at du ikke åbent erklærer forudsætningerne for din
>anti-videnskabelige romantisk omkringflakkende "tænkning".

Inten antividenskab, ingen romantik, ingen omkringflakken fra min side
- hvad fabler du om?

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-11-10 19:07

On 2010-11-03 18:24, Bo Warming wrote:

> [...]
> befrugtning

> Intet snig fra min side - forklar

> Inten antividenskab, ingen romantik, ingen omkringflakken fra min side

Tak, lad os nu se hvor længe det holder.

Mvh
Martin