Alle må kende mit DNA, men V elsker forbry~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 00:47

Alle må kende mit DNA, men V elsker forbrydelse

Start med at tvangsregistrer alle muslimer. Danskere ka bli
registreret frivilligt og ved fødslen

V er imod - de ønsker vold?

DNA siger intet om psyke, og sygdomsrisici behøver ingen skamme sig
over og arbejdsgiver bør kende alt

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 02:44

On 2010-11-02 00:47, Bo Warming wrote:
> [...]
> registreret frivilligt og ved fødslen
>
> V er imod - de ønsker vold?
>
> DNA siger intet om psyke, og sygdomsrisici behøver ingen skamme sig

Havde der bare været et par smarte kameraer så havde de måske haft
serievoldtægtsmanden nu. Enig?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 07:10

On Tue, 02 Nov 2010 02:44:25 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Havde der bare været et par smarte kameraer så havde de måske haft
>serievoldtægtsmanden nu. Enig?

Et par MILLKIARDER britiske "smarte" kameraer havde måske haft en
lille chance for at få udåd på linsen hvis MEGET intelligent placerede
af Kling og Klang

DF-Pias nationale DNA-register ku udelukke de 5 mio uskyldige danskere

J A T A K N U

Som de synger i Folke og Røverere i Kardemomme by

VI VIL HA SKÅRUP TIL BRANDMAJOR

Fra : Vidal

Dato : 02-11-10 10:09

Den 02-11-2010 02:44, Martin Larsen skrev:

> Havde der bare været et par smarte kameraer så havde de måske haft
> serievoldtægtsmanden nu. Enig?

Eller hvis alle blev tvunget til at gå med en GPS-
rapportør, så myndighederne altid vidste, hvem der
var hvor. Den kunne evt. indbygges i mobiltelefon.

Det perfekte overvågningssamfund.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 13:40

On Tue, 02 Nov 2010 10:09:14 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Eller hvis alle blev tvunget til at gå med en GPS-
>rapportør, så myndighederne altid vidste, hvem der
>var hvor. Den kunne evt. indbygges i mobiltelefon.
>
>Det perfekte overvågningssamfund.

Du hader folk på Amager der ryster i bukserne for en asocial stodder

Det er deres behov som tilfodeses af DF-saglighed

Du dutter - på fascistoid vis -
folk en mening på,
hvis vanvid alle kan forstå

Hold dig til emnet og respekter dine truede medborgeres akutte ,
livsvigtige behov

Hvorfor er du så hadefuld ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-10 15:21

On 2010-11-02 10:09, Vidal wrote:

> Eller hvis alle blev tvunget til at gå med en GPS-
> rapportør, så myndighederne altid vidste, hvem der
> var hvor. Den kunne evt. indbygges i mobiltelefon.

Det er *BW* modellen
Jeg er modstander af tvang...

Har man sagt ja til muslimimport koster det kassen - også på
sikkerhedsområdet.
Det er klart at serievoldtægteren fra Amager som iflg politiet har
ligget brak i mange år, er vågnet op til "dåd" fordi han stimuleres af
fornemmelsen af at hele samfundet er i opløsning.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-10 17:59

On Tue, 02 Nov 2010 15:20:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ligget brak i mange år, er vågnet op til "dåd" fordi han stimuleres af
>fornemmelsen af at hele samfundet er i opløsning.

Heller ikke sædblærespænding eller pessimisme om samfundets
opløsningstendenser kan relateres til DNA