nED MED LYNLÅSENE sir J.Stewrt klogt
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 19:13

Det er et årti siden jeg har båret benklæder med noget så sært som
lynlås
Bukser skal minimere rsiko for blufærdighedskrænkelse og intet andet

Metalliske lynlåse er dybt godnat - et par knapper i gylpen er mere
end rigeligt

Fra : Vidal

Dato : 30-10-10 19:36

Den 30-10-2010 20:12, Bo Warming skrev:
> [...]
> Bukser skal minimere rsiko for blufærdighedskrænkelse og intet andet
>
> Metalliske lynlåse er dybt godnat - et par knapper i gylpen er mere

Jo, men du ved jo godt, de der åbninger foran på bukserne
kan lede dig i uføre. Jeg tænker på denne negerkvinde, der
besøgte dig for et par år siden, og fangede et glimt af dine
mest private dele, med anmeldelse til følge.

Hvis du havde haft en lynlås op det tidspunkt, ville det aldrig
være sket, det havde simpelthen været for smertefuldt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 20:03

On 2010-10-30 20:35, Vidal wrote:

> [...]
>
> Hvis du havde haft en lynlås op det tidspunkt, ville det aldrig
> være sket, det havde simpelthen været for smertefuldt.

Jamen han sku da ha holdt kalorius indenfor. Er den først sluppet ud er
lynlåse farlige.

Men pudsigt at BW der deler fascination med Leth

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 22:00

On Sat, 30 Oct 2010 21:03:10 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jamen han sku da ha holdt kalorius indenfor. Er den først sluppet ud er
>lynlåse farlige.
>
>Men pudsigt at BW der deler fascination med Leth

ingen benægtede at negerflygtningepigen kom to timer for sent kl20 den
22 maj til besigtigelse af 1 sals lejligheden

Jeg sad i haven og drak hvidvin med et hvidt par der var meget
interesseret i at leje og købe lejligheden.
Jeg afbrød den væsentlige snak over vin for at vise gambianeren
1.salen og hun opdigtede ud af den blå luft at jeg i baggården bag
huset sku ha trukket pikken op af de gylpløse elastik shorts

Politiet har magt til at gennemføre justitsmord trods påstand mod
påstand og min mistillid til dommer-institutionen er fortsat rystet

Ville nogen lægge an på en perifer person mens der var vidner på den
anden side huset, der ville komme hvis hun havde råbt op ved en
antastelse? Af efterfølgende emailkorrespondence mellem det hvide par
og mig fremgik at der var seriøs interesse om handel med dem.

Min Risø-ansatte kusine har været ude for en blotter. Han provokerede
i to sekunder hende og en veninde som picnid-lunchede i naturen.
Grinede og joggede videre. Det er sjældne typer, som jeg intet har
tilfælles med. Sorte piger bør prøves, fx når man er i afrika og de er
billige, men det er en samleje situation som var utænkelig når man har
vigtige gæster. Leth har heller ikke preference for kulturfremmede.
HAr nogen mon det? Sorte er "anden sortering."

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-10-10 22:49

Den 30-10-2010 23:00, Bo Warming skrev:
> Leth har heller ikke preference for kulturfremmede.
> HAr nogen mon det? Sorte er "anden sortering."

det var uartigt sagt - selv om de godt nok er jordens mindst heldige
menneske race til trods for strøelsen så går kun 2 % af verdenshandlen
igennem hele Afrika - man har pumpet penge i Afrika til ulands bistand i
mands minde uden det har rigtigt gjort nogen forskel i forhold til en
del asiatiske lande der blomster op når de for en hånd til at komme i
gang - der har ikke været befolknings tilvægts siden aids kom frem i
Afrika ..

men når alt det er sagt så ved jeg at neger der bliver adopteret ind i
en f.eks dansk familie er hverken ringer eller dårliger stillet ind
andre - så det handler strengt taget mere om de har en mildest talt
upraktisk kultur ind de er født dumme ..

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 23:50

On Sat, 30 Oct 2010 23:49:02 +0200, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>andre - så det handler strengt taget mere om de har en mildest talt
>upraktisk kultur ind de er født dumme ..

Ja , Allan Derry Møller der var søn af tyskmor og USA-negersoldat og
adopteret til Danmark hvor han pædofilforførte i stor stil er nok
opdraget af splittede velmenerforældre og sådan social arv er oftest
årsag til adoptivbørn-tragedier. Men koreaner børn klarer sig bedre
efter dansk-adoption, siger Vita Pruzan statistik. Har du læst
statistik om at negroide i adoptivfamilier kan ryste de selvopfyldende
profetier af sig? Det har jeg ikke så det vil interessee mig med en
kilde og ikke blot ønsketænkning..

Jeg tror ikke de er født dumme, og når Thomas Jefferson profeterede
at negre aldrig kan lære Euklids geometri, så tog han fejl - men det
er få der beviser det i USA hvor school busing og andet dyrt har gjort
en kraftanstrengelse for at de ikke skal tænke "I've got rhytm" og
blive ved det

En klog negerpige har jeg aldrig mødt, har nogen det?

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-10 00:45

On 2010-10-31 00:50, Bo Warming wrote:

> [...]
> blive ved det
>
> En klog negerpige har jeg aldrig mødt, har nogen det?

Ayaan Hirsi og Condoleezza Rice er 100 gange klogere end Kim Larsen IMHO

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-10 00:15

On 2010-10-30 23:00, Bo Warming wrote:

> [...]
> vigtige gæster. Leth har heller ikke preference for kulturfremmede.
> HAr nogen mon det? Sorte er "anden sortering."

Det er da vist ingen hemmelighed at Leth er på Haiti fordi negerkonerne
der stimulerer ham.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-10 00:53

On Sun, 31 Oct 2010 01:14:53 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er da vist ingen hemmelighed at Leth er på Haiti fordi negerkonerne
>der stimulerer ham.

Alle kan digte om Leth, hvis seje machiavelliske lidersnak om noget af
Haitis megen bilig-service fik sat en fin debat igang og velmenerne
gjorde sig kosteligt til grin

Ansætter du en kok, som ellers lever af jord, så får du datteren med i
købet, og hendes løn er affaldet fra kokkearbejdet - derfor et det
sorte tyende ikke så overvægtigt som på mit fraternity i Austin Texas

Generøse Leth gav dog bolleungmøen en uddannelse gratis, så han havde
noget velmeneri at prale med når den nu filmatiserede bog vakte
forargelse som planlagt.

Der er ikke noget så smigrende som når morgenbolledamen er våd uden
forspil

En dansk Niels Schou film fra 1983 var om de besværlige koner hvis
klitoris skal gnubbes i evigheder, Hans christianit-kone var ansat på
RUC , så han har været misundelig på Leth-pralhalsen,

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-10 02:26

On 2010-10-31 01:52, Bo Warming wrote:

> [...]
> forargelse som planlagt.
>
> Der er ikke noget så smigrende som når morgenbolledamen er våd uden

Denne historie er jo blot en helt ligegyldig del af Leths meriter, som
er blæst op af BW og tabloid pressens "aldrig mene noget, som de andre
ikke mener, altid holde ryggen fri og hånden klar til stening"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-10 17:30

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er da vist ingen hemmelighed at Leth er på Haiti fordi negerkonerne
>der stimulerer ham.

Er man gammel og resultatløs med egen race, gør man dyd af
nødvendighed

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 07:23

On Thu, 02 Dec 2010 17:30:19 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er man gammel og resultatløs med egen race, gør man dyd af
>nødvendighed

Ingen af de få sorte jeg har bollet med har givet mig lyst til
gentagelse med samme glædespige.

Det har hvide, indere og korenere og min japanske samleverske havde
jeg det godt med erotisk 1986-94, men afveksling fryder og kvinder har
ikke den vedvarenhed i lyster som mænd har og jeg havde indtil jeg
blev 60.

At min far gad erotik som 70årig må være fordi min mor har
programmeret ham til tvangstroskab og småsult

"How well I remember the aged poet, Sophocles, when in answer to the
question, "How does love suit with age- are you still the man you
were?" replied, "Peace, most gladly have I escaped the thing of which
you speak; I feel as if I had escaped from a mad and furious
master!".Plato

At jeg er faldet over nederdelsprovokationen at drille politi med er
en sjov hobby - men Herningmorderen er dømt på afvigende psyke og
DNA-indicier der kan være plantede, så måske jeg sku droppe min
folkeoplysning, for at beskytte mig mod justitsmord

Folk tror jeg tænder på frisk luft om dyret og blotteri , selvom
dovenskab er grundmotivation og ingen i kvarteret excl genbo har set
min penis længe nok til at de ku tage et foto. Undtagen een gang:
Total nøgenhed da jeg ryddede fortovet for sne i 1999 blev
samtaleobjekt i kvarteret er lidt sjovt, men har startet
rygtedannelse. Min fætter er viking i Øresund
Og at sjatpisseri let gir tøj-fugtighed som nederdel er trylleslag
imod

Hvis jeg var uterlig overfor genbo der fx beså onani fra sit vindue ku
jeg straffes men sådant ligger mig fjernt

Både mht samlejer og konstruktive dovenskabsprovokationer gælder at
afveksling fryder - ny grænser skal afprøves når man er på den klart
sikre side af lovens ånd - men det var måske den Herning-dømte : DNA
kan være plantet

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-12-10 18:21

On 12/03/2010 07:23 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
> afveksling fryder - ny grænser skal afprøves når man er på den klart
> sikre side af lovens ånd - men det var måske den Herning-dømte : DNA

Jan Erik Hansen havde også incest-overgreb og voldtægts-taske

Velmeneranklager har krævet psykiatrisk forvaring på ubestemt tid, men
han fik 16 år - man må håbe uden rabat og uden udgang.

Jens Bruun vil sikkert sige at man ikke kan lave omelet uden at slå æg
ud, fordi vi ikke kan være helt sikre på at han er skyldig.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 22:43

On Fri, 03 Dec 2010 18:21:09 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jens Bruun vil sikkert sige at man ikke kan lave omelet uden at slå æg
>ud, fordi vi ikke kan være helt sikre på at han er skyldig.

Det er bedre at ti skyldige går fri end at en uskyldig dømmes

Vi straffer for at føle os gode og for at skabe fangevogterjobs

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 23:18

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jan Erik Hansen havde også incest-overgreb og voldtægts-taske
>
>Velmeneranklager har krævet psykiatrisk forvaring på ubestemt tid, men
>han fik 16 år - man må håbe uden rabat og uden udgang.

Elektronisk fodlænke er forebyggende og nok

Strafliderligheds-sadisme sku du overlade til velmenertosssernes
nidnag univer

Politi og psykologer har ikke forstand på om uvoldelig incest og en
diskutabel "voldtægtstaske" disponerer for MORD der er en helt anden
boldgade

Politi tror at DF-extremisme som min er syg, så nederdelsbrug er tæt
op ad farlig pædofili

Politi er farligt strafliderlige - syge af sadisme a la Martin Larsen?
Dommerne er ukritiske når politi indstiller til at lefle for pøblen -
de arbejder under en populistisk arbejdsbeskrivelse

Justitsmord er noget ulækkert noget - selv når kun småbøde som min.
Glistrup mente halvdelen af domme er ukorrekte - det tvivlede jeg på
indtil at hadefuldt politi valgte at tro på flygtningeløgner og fik
landsret til at bekræfte justitsmord på mig - påstand mod påstand bør
give tiltalefrafald når ikke en krigssituation

DNA er helt ny og meget usikker teknik med snese af store væsentlige
fejlkilder og fejlkildetyper

Martin Larsens tyrkertro på at psykoser kan være 50% arvelige er
typisk for udbredt totaluforstand om videnskab ,

Når dom udfra påstand mod påstand bør anklager og forsvarer have samme
retsmedicinforskning bag egen styring og der bør ikke spares på
top-professorer hvis forsknig ofte er til grin men ekspertisen skal
ødsles med før man livstidsdømmer en måske-uskyldig

Omelet-tankegang er kun OK når akut problem a la krig

Den Herningdømte sku ha behandlngsubestemthed så løsladelse ku ske
hvis tegn på normalitet - men de vil ikke anderkende at domme er
usikre og derfor overreageres, som om det beviste validitet af
dommerargumenterne

Tænk hvis dommere er på samme bodeganiveau som Martin er vedr Tourette
og basalganglier - proof by association

Sexisme sager og skolepsykolog indstillinger sker tilfældigt og
dommerfrit, og at vi er mere retssamfund vedr sådanne væsentligheder
end asiat-lande tvivler jeg på

Jo flere skattepenge at ødsle med, jo flere justitsmord, for det
skaber job til venner med tvangsanbringelser osv

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-12-10 01:03

On 12/03/2010 11:17 PM, Bo Warming wrote:

> Elektronisk fodlænke er forebyggende og nok

Nej - der skal være et tydeligt *afskrækkelseselement*

> Strafliderligheds-sadisme sku du overlade til velmenertosssernes
> nidnag univer

Mon ikke det er BW der er pervers-liderlig og håber på ros eller
bagatelstraf?

> Politi er farligt strafliderlige - syge af sadisme a la Martin Larsen?

Bold ej mand - lærer du det nogensinde?

> Martin Larsens tyrkertro på at psykoser kan være 50% arvelige er
> typisk for udbredt totaluforstand om videnskab ,

Hvis begge forældre er skizo, mon så ikke der er mindst 50 %

> Omelet-tankegang er kun OK når akut problem a la krig
>
> Tænk hvis dommere er på samme bodeganiveau som Martin

Bold ej mand - tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-10 02:09

On Sat, 04 Dec 2010 01:02:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>bagatelstraf?

>Bold ej mand - lærer du det nogensinde?

>Hvis begge forældre er skizo, mon så ikke der er mindst 50 %

Nietzsche gik som jeg meget op i ikke at angribe person men emne NÅR
IKKE PERSONEN VAR ET GODT "FORSTØRRELSESGLAS" for at illustrre en
pointe

Når du påstår link om Tourette-fysiologi og intet sådant leverer, så
er de det forhåndenværende redskab til at eksemplificere en debatfejl

Jeg er sikker på at jeg kan lære noget af dig om psyke og
DNA-sammenhæng. Men så må vi gå på emnet - bold ej mand og fx. med
link der copypastes fra og forklares

Hårde fysiologiske facts om stammen-DNA-sammenhæng findes ikke, så jeg
er spændt på om du har sådant om den beslægtede socialarv-skabe uvane
Tourette-tics/banden (som måske ikke er spor ufrivillig - er
ulykkesfugl-adfærd et frivilligt valg? )

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 07:29

On Thu, 02 Dec 2010 17:30:19 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er man gammel og resultatløs med egen race, gør man dyd af
>nødvendighed

Ovenstående og de andre mails sendt i mit navn igår kl 1730 er ikke
sendt af mig igår - nogen bruger mit navn til genfremsendelse - men
jeg kan da stå ved årgamle udgydelser. Men hvad sker?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-10 19:56

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
vpnoc698ckc4v0l0a5qk1cmk1q92q6tkpt@4ax.com:

> Det er et årti siden jeg har båret benklæder med noget så sært som
> lynlås
> Bukser skal minimere rsiko for blufærdighedskrænkelse og intet andet

Vrøvl. Bukser skal også sikre, vi ikke fryser ihjel i vor del af verden.

> Metalliske lynlåse er dybt godnat - et par knapper i gylpen er mere
> end rigeligt

Vrøvl. En lynlås er 1.000 gange lettere at betjene, end knapper er. Deraf
navnet "lynlås".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 22:08

On Sat, 30 Oct 2010 20:56:11 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>vpnoc698ckc4v0l0a5qk1cmk1q92q6tkpt@4ax.com:

>Vrøvl. Bukser skal også sikre, vi ikke fryser ihjel i vor del af verden.

Skotters underliv er nøgne under kilten. Jeg fryser om skuldre og
hænder når kold vinter. Aldrig om skridt hvor ventilation er minimal.

>Vrøvl. En lynlås er 1.000 gange lettere at betjene, end knapper er. Deraf
>navnet "lynlås".

Jeg bruger nederdel, fordi jeg for ca et årti siden blev sjatpisser,
men dengang jeg brugte underbukser fandt jeg tidsbesparlse ved lynlås
helt uvæsentlig. Kun når samvær med andre, gad jeg knappe/lyne

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-10-10 22:59

Den 30-10-2010 20:12, Bo Warming skrev:
> Det er et årti siden jeg har båret benklæder med noget så sært som
> lynlås
> Bukser skal minimere rsiko for blufærdighedskrænkelse og intet andet
altså nu er det sådan at det fleste buker jeg for / køber de er nu en
gang født med en lynslås
jeg må indrømme at spekulere over hvorfor i stedet for bare at tage det
som det er - ja det er
min tid ikke til ..

> Metalliske lynlåse er dybt godnat - et par knapper i gylpen er mere
> end rigeligt

jeg for en (og det er ren dovenskab) vil da hønse i om der er knapper
eller lyn lås - jeg har 3 stakke af tøj det der er beskidt det der lige
er taget ud af vaske maskinen og af alle steder ligger og tøre på mit
badeværelse gulv (gulv varme) det er som regel der jeg finder noget rent ..
også er der noget i et skab og på nogen bøjler (spørg mig ikke hvad det
er - min x og min mor har muligvis en ide om det)
jeg havde en fornemelse af der skulle ligge nogen sokker men da jeg
ligesom ikke kunne finde nogen gik jeg i Netto og købte 15 par som røg
der ind - indtil de bliver væk også køber jeg et læs mere osv.

Mht at gå nøgen rundt - altså så længe man gør det hjemme ved sig selv -
så kan det ikke rage nogen
min x gjorde det meget om sommeren - skrev et indlæg om det i Jura og
det viste sig faktisk det er mere forbudt at kikke ind - ind noget andet

Når det er på plads så vil jeg nu altid tage tøj på hvis der kommer
gæster - jeg mener hwa fan det er om ikke andet distraherende ..

men du kan se denne optagelse af Steen Johansen fra 70 erne hvor idden
var en anden

http://www.youtube.com/watch?v=xX4MdXqL5y4

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 23:55

On Sat, 30 Oct 2010 23:58:55 +0200, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>min x gjorde det meget om sommeren - skrev et indlæg om det i Jura og
>det viste sig faktisk det er mere forbudt at kikke ind - ind noget andet
Seneste lovtilføjelse om naturister går især på det ulovlige i at
chikanere deres nu på alle strande lovilige hobby