Svar på MartinLarsen-fnidderX3
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 16:47

Svar på MartinLarsen-fnidderX3
Der ligger ingen særlig foragt i at jeg svarer allernederst i denne
indlæg på 3 fniddermudderkasnings-misfostre som er citeret midt i
indlægget. Der er problemer med min newsreader - Martins mudderkast er
ikke værre end gennemsnittets på denne bodega-ng
On 2010-10-30 05:02, Bo Warming wrote:

> Det er meget smigrende at du har klæbehjerne om de famiilieintriger,
> jeg har ladet dk.politik få indsigt i
>
> I psykiatriens barndom da min farbror blev grundløst tvangsindlagt var
> alibi for at indfange patientmateriale med lasso ofte af enkemødre og
> storesøstre som daglig omgikkes familiens sorte får
> insiserede at han røg på lukket afdeling
> Men det er fem årtier siden jeg boede nær
> enhedslisteborgmesterfaderen, min storebror, så han kan ikke skade mig

Jeg tror du som sædvanlig foregiver vished, fordi sandheden er for
ubekvem.

Mvh
Martin
On 2010-10-30 12:42, Bo Warming wrote:
> On Fri, 29 Oct 2010 21:36:29 +0200, Martin Larsen

> Selvfølgelig har jeg ikke modsat rettede mottoer
>
> Glem dit latinpjat
>
> "At være, ikke at se ud", er det eneste motto jeg har anbefalet

Du har ikke "anbefalet", du har sagt at det var *dit*

Altså tager du klart afstand fra Machiavelli - indrøm.

Mvh
Martin
On 2010-10-26 17:46, Bo Warming wrote:

> Seriøse debatører klikker aldrig på et link hvis ophavsmand ikke har
> forklaret hvad det skal understøtte

Sludder - du har fået så meget forklaring at du nu ligger og ryster
som
en pisket hund over udsigt til at se noget reelt fungerende, og ikke
bare et af dine sædvanlige skizoide fantasifostre du kan tralle
sorgløst
videre med ude i nattemørket. Klik så!

Mvh
Martin

1.Selvfølgelig har jeg for længst klikket og besvaret indholdet af
link om tåbebriternes kameraløsning. Død kat fanger ikke mus, og
muslimer undgår at volde foran linsen. Min velfungerende gps-løsning
er bedre og billigere og når nogen kalder gps for relativistisk, så er
de fejlagtigt Einstein-forgudende.
Gps er trigonometrisk jvf Euklid og står på skuldrene af Rømer mht
lyshastighed og kinesere/WernhervonBraun mht raketter til
satelitplacering. Men var relativity blevet på Heraklit-stadet og
Einstein død i vuggen, havde det ikke forsinket det amerikanske
militærs fornemme udvikling af stedbestemmelse

2.   Om jeg anbefaler eller har VæreEjSynes sloganet som motto er
et fedt m
og kun blær om latinoversættelser kan få nogen til at opleve
modsigelser - Machiavelli, Cicero, TychoBrahe og jeg er kloner mht
kritik af snobberi og glæde ved mottoets indhold, og det er også
HCAndersen selvom denne selv snobbede usselt.

3.   Hvad angår det uforståelige
" Jeg tror du som sædvanlig foregiver vished, fordi sandheden er for
ubekvem." bedes Martin forklare og gerne citere mig for at jeg sku
finde en eller sandhed ubekvem
Det kan jeg ikke udelukke, og man gør mig en stor tjeneste hvis man
hjælper mig at få skovlen under selvbedrag, men da Martin Larsen
aldrig har påvist sådant, og nu taler om at jeg har som "sædvane" at
selvbedrage, så er jeg spændt på forklaring og eksempler

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 17:18

On 2010-10-30 17:46, Bo Warming wrote:
> [...]
> indlæg på 3 fniddermudderkasnings-misfostre som er citeret midt i
> indlægget. Der er problemer med min newsreader - Martins mudderkast er

Det er BW der skaber fnidder. Samler gamle tråde som han er flygtet fra
og smider ind tilfældige steder. tsk tsk tsk
Måske du er småsenil og bliver konsterneret over mine forsøg på at lede
dig frem til at indse de selvmodsigelser og fortrængninger, som du tror
dine übermensch-fantasier har fritaget dig for at tage stilling til.

Je responderay (Blixen)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 19:20

>dig frem til at indse de selvmodsigelser og fortrængninger, som du tror

Selvmodsigelser i mine mange trådstarter mm vil jeg ikke udelukke , så
gør mig en tjeneste at copypaste A= det ene ´+
B= det andet
Og forklar så den modsigelse DU OPLEVER mellem A og B

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 19:45

On 2010-10-30 20:19, Bo Warming wrote:

> Selvmodsigelser i mine mange trådstarter mm vil jeg ikke udelukke , så
> gør mig en tjeneste at copypaste A= det ene ´+
> B= det andet
> Og forklar så den modsigelse DU OPLEVER mellem A og B

<esse quam videri> <> <videri quam esse>

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 22:13

On Sat, 30 Oct 2010 20:44:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

><esse quam videri> <> <videri quam esse>

Jeg har aldrig skrevet det ene eller det andet af dine latterlige
latinske blære oversættelser af mit bondedanske

MAN SKAL VÆRE OG IKKE SYNES=SE UD SOM

Tjæk, gerne copypaste og anerkend at du igen digter dvs lyver lodret

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-10 23:41

On 2010-10-30 23:12, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> MAN SKAL VÆRE OG IKKE SYNES=SE UD SOM
>
> Tjæk, gerne copypaste og anerkend at du igen digter dvs lyver lodret

At du ikke begriber banale latinske ord VED vi, *men det er ligegyldigt*
Du bad om at se modstrid (A <> B) og det er hvad jeg tålmodigt viser igen:

A = <MAN SKAL VÆRE OG IKKE SYNES>
B = <MAN SKAL SYNES OG IKKE VÆRE>

A <> B

QED

Skulle du redde din manglende logik, kunne du da blot sige at B er dit
primære motto og A dit skrømte-motto. Men så mange nosser har du ikke
engang. tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-10 00:25

On Sun, 31 Oct 2010 00:41:12 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Skulle du redde din manglende logik, kunne du da blot sige at B er dit
>primære motto og A dit skrømte-motto. Men så mange nosser har du ikke

Jeg har aldrig vist interesse for et dødt sprog, men jeg har set et
våbenskjold hvor guldbogstaverne lød Esse non videre, så mon ikke
dette anden sorteringssprog er flexibelt når der er behov for
telegramstil

Er man en anelse musikalsk , ved man uanset nosser at ingen vælger som
motto at man skal SE UD OG IKKE VÆRE

Men du sætter en ære i at være umusikalsk, lader det til.

Vedr dit "quam" pedanteri var det vist Vidal der fik dig afsporet,

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-10 02:02

On 2010-10-31 01:25, Bo Warming wrote:

> [...]
> motto at man skal SE UD OG IKKE VÆRE
>
> Men du sætter en ære i at være umusikalsk, lader det til.

Nej, det er din gode ven Machiavelli. Prøv nu at fatte det.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-10 02:09

On Sun, 31 Oct 2010 02:01:34 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej, det er din gode ven Machiavelli. Prøv nu at fatte det.

Citer ordret fra den og den side i Fyrsten, idet du oplyser hvilken
udgave fx Jan Lindhards ekstrakt
- du kan den vel udenad på latin? men find helst dansk udgave som
biblioteket kan skaffe.

I Borgiaernes giftmord-Toscana var det ikke klogt at have al for mange
nosser - Georg Brandes var også en ynkelig snob men med enorm
integritet og usnobbethed vedr ægte science

Hvor mener du at jeg svigter vor fælles antimuslim-sag ved ikke at
leve nok op til parademottoet VÆR, EJ SE UD ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-11-10 15:26

On 2010-11-01 02:09, Bo Warming wrote:

> Citer ordret fra den og den side i Fyrsten, idet du oplyser hvilken
> udgave fx Jan Lindhards ekstrakt
> - du kan den vel udenad på latin? men find helst dansk udgave som
> biblioteket kan skaffe.

Du behøver vel ikke "snobbe-latin" som du forstår så dårligt.
Men mod slutningen af kapitel 18 finder du bl.a følgende på et af de 2
sprog som du har godkendt til usenet:

Every man may come to see what thou seemest, few come to perceive and
understand what thou art; and those few dare not oppose the opinion of many

Mvh
Martin

Fra : N/A

Dato : 30-10-10 22:15

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 22:15

On Sat, 30 Oct 2010 20:58:14 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>I latin er der fri ordstilling, den ene sætning modsiger ikke
>den anden.

Men kan du finde et sted på usenet hvor jeg har skrevet ordet "quam" ?
(som jeg er utryg ved selvom jeg fik topkarakter i latin på
Metropolitanskolen)

Tør Martin vædde en eller tusind tusindkronesedler som vi deponerer i
bank ved væddemåls indgåelse?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-10 23:36

On Sat, 30 Oct 2010 18:18:19 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>dig frem til at indse de selvmodsigelser og fortrængninger, som du tror
>dine übermensch-fantasier har fritaget dig for at tage stilling til.

Mit tekniske problem der tvang mig til at svare udenfor tråd er løst

Gid du løste dit psykologiske snobbeproblem med at tale døde og
levende fremmedsprog helt umotiveret

Blixen var en snob og ku sikket finde på meningsløst blær, men hvorfor
efterligne?