Journalistforbund udsmidning af Lokalavis-~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 11:51

Journalistforbund udsmidning af Lokalavis-stab
Falbert argumenterer i EB i dag at Kurt Lassen nok ekskluderes af sin
fagforening for ikke at beskytte kilder i Plummer-bogen.
Der er mere grund til sådan fagforenings-selvjustits vedr 3
journalister på Lokalavisen for Nørrebro og NV

En af dem passerede mit plankeværk og roste det til skyerne, hvad
næsten alle gør, og lovede at lave reportage i sit blad og smigrede
mig med at hun ofte havde trykt læserbreve fra mig indtil jeg begyndte
at kritisere politiet.
Jeg optag snakken på bånd.
Nu skriver hun at avisen pludselig totalt afviser at dække min street
art som hun lovede reportage om, fordi hun denne uge har sendt en
journalist-kollega hertil uanmeldt og denne fandt at jeg var
uanstændig påklædt, så nu er de garvede mediefolk utryg ved at besøge
mig!!!

Havde det været juli ku hun ha fotograferet mig nøgen i min have hvis
hun således trængte ind på matriklen uden foregående aftale.
Men nu er det snart jul og alt for koldt til det. Jeg har måske haft
en nederdel på som ikke ses fordi knælang vindjakke dækker den, men
der er dom for at straffelovens §266b brydes hvis snerper ikke vil
betjente en mand i damenederdel.
Den snerpede avis - hvis chef støber kuglerne - er altså kriminelle
efter straffelovens §266b, hvilket er alvorligere end kildebeskyttelse
I vore dage har alle motiltelefoner med kamera, så hvis politi,
børnehave, snerpejournalister eller andre opdigter usømmelighed må de
ses som beviste lodrette løgnere, hvis de ikke kan dokumentere med
elekronisk mobil-foto.
Politiet tog foto af mine blødende knæ - men løslod alligevel den
køllebevæbnede mordforsøger, der var trængt ind på min matrikel.
Men grundløst løslod de volddpersonen. Indtil jeg gik på
privatiseret skadestue - så nu forsker de igen i mordforsøget. Men
snerpeavisen der bryder løfter om at tilfredsstille kvarterets
nysgerrighed om min street-art, , dem kan nok selv deres fagforening
ikke få til at lleve op til journalistisk etik og sømmelighed

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N