Unlock af Nokia Hvem kan ?
Fra : Tommy

Dato : 08-08-01 08:51

Hvem kan unlocke en Nokia 3330/3310
Du skal helst bo i nærheden af Horsens

Ring til mig på 24252876

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-08-01 12:26

Spørg i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Det er da ret indlysende, at det er der den slags skal spørges om...

Lasse

Fra : Stig Christensen

Dato : 08-08-01 13:16

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:9kr7re$ov0$1@sunsite.dk...
> Spørg i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
>
> Det er da ret indlysende, at det er der den slags skal spørges om...
Hvis nu man bruger uunet' news server, så har de ikke den newsgroup, så
virker det meget logisk at spørge her, synes jeg ihvertfald.

Fra : apollo14

Dato : 08-08-01 15:35

"Stig Christensen" <stigc@writefjernme.com> skrev i en meddelelse

> Hvis nu man bruger uunet' news server, så har de ikke den newsgroup, så
> virker det meget logisk at spørge her, synes jeg ihvertfald.

Det passer ikke helt som du kan se sidder jeg på uunet's newsserver, og jeg
har den faktisk. Så søg lige igen....

Fra : John K

Dato : 08-08-01 14:12

> Spørg i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
>
> Det er da ret indlysende, at det er der den slags skal spørges om...

Da gruppen er ret ny, og da det ikke er alle der har adgang til den gruppe,
syntes jeg det virker ret indlysende at spørge her.

Mvh

John K

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-08-01 16:13

I må undskylde, hvis jeg har trådt nogen over tæerne... -Jeg har bare aldrig
været udsat for at en undergruppe til et emne ikke på samme newsserver....
Og ja, gruppen er ny... -Men er man selv ny på nettet, søger man vel efter
en gruppe med f.eks. ordet "mobil", og så kommer også unlock-gruppen frem...
Og har man abboneret på denne gruppe før unlock-gruppen kom frem, så har man
i stribevis af indlæg kunne læse om oprettelsen af den, så jeg synes det er
lidt mystisk, hvis man ikke har opdaget det...?

Men igen, jeg kender seføli ikke alle systemerne, så correct me if I'm
wrong...

VH Lasse