Goldbergvariationerne - med Gell Gould
Fra : Kert Rats

Dato : 30-10-10 21:58

På dvd eller måske Blu-ray?
Findes de?
Og kan jeg købe dem?

Jeg elsker Goldberg-variatioerne - med Glenn Gould.'

Venligst

Kert Rats

Fra : .J.S...

Dato : 30-10-10 22:21

DVD
http://www.amazon.com/Goldberg-Variations-Glenn-Gould-Plays/dp/B000050IL0

CD + SACD
http://dk.cdwow.com/search?q=glenn+gould+Goldberg+Variations&t=all

mvh/JS

Fra : Kert Rats

Dato : 30-10-10 22:39

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> DVD
> [...]

Tak for tippet. Dvd'en er dog ret dyr, så jeg lurer på en billigere handel.

Venligst

Kert Rats

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-10-10 22:36

Kert Rats skrev:

> På dvd eller måske Blu-ray?
> Findes de?
> Og kan jeg købe dem?
> Jeg elsker Goldberg-variatioerne - med Glenn Gould.'

Jeg ved det ikke, men der står på indlægssiderne
til cd'en fra 1981 at der vil komme High Definition
Sound (20-bit)-udgaver af nogle af de live-optagelser,
fra 1955 til 1981 som Sony Classical ligger inde med.

Der står ikke noget om, om de også har filmet
1981-studio-indspilningerne fra 30th Street Studio,
i New York.

--
Herluf :·)

Fra : Kert Rats

Dato : 30-10-10 22:42

> [...]
>
> Der står ikke noget om, om de også har filmet
> 1981-studio-indspilningerne fra 30th Street Studio,

Det er primært live-optagelsen, som jeg er interesseret i. Lydsporet er også
interessant, så hvis Goldberg-variationerne er udkommet i en
top-kvalitet-udgave, så er jeg MEGET interesseret.

Rock on!

Venligst

Kert Rats