Så fik "Jago" igen ram på "Othello!"
Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 07:06

"Othello" eller Kenneth Plummer bliver fejet tilside ganske
uforskyldt! Journalisten opbygger på ægte "Jago-vis" et
fortrolighedsforhold med aftale om hvad der må bringes til torvs, men
bryder denne aftale groft for egen vindings skyld.
K.P. har taget ham til hjerte og ind i sin privatsfære men får kniven
i hjertet som tak! Nys afsløret på P1!

Næste "Othello" står parat til svig og nedrighed. Ja I ved hvem det er
ikke? Ham der løftede den private sundedssektors fod fra nakken på
den almindelige amerikaner. Nu står militante Teeparty-afskum klar med
stiletten! Med en hylende Sara Palin som bannerfører!
I kulissen står såkaldte kristne bevæbnet til tænderne med had og
uforsonlighed. De vil sætte åndelige dværge til at lede verdens
største nation!

"Moren har gjort sin pligt! Moren kan gå!"<Shakespeare>

Hvad har K.P. gjort? Han har kælet for en dame til en julefrokost!(De
burde afskaffes!) Folk opfører sig pænt i årets løb og så render de
amok ved julefrokosten. Jeg snakkede med en muslimsk dame som rystet
fortalte om sin "oplevelse." hun var gået med til julefrokost på det
hospital hun var ansat. Overlægen kneppede sygeplejersken og de gifte
knaldede hinanden! Dagen efter så de den anden vej som om intet var
hændt! hun var rystet over den lave moral! Endda til en højtid!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-10-10 14:51

On Thu, 28 Oct 2010 06:05:45 -0700 (PDT), Lyrik wrote:

> Hvad har K.P. gjort? Han har kælet for en dame til en julefrokost!(De
> burde afskaffes!) Folk opfører sig pænt i årets løb og så render de
> amok ved julefrokosten.

Hans damebekendtskaber er inderligt ligegyldige, men hans overtrædelse af
tavshedspligten hvad angår ansøgere til generaldirektørstillingen i sin
tid, er det der fældede ham.

LOL

Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 09:24

On 28 Okt., 15:50, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Hans damebekendtskaber er inderligt ligegyldige, men hans overtrædelse af
> tavshedspligten hvad angår ansøgere til generaldirektørstillingen i sin
> tid, er det der fældede ham.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han havde en deal med journalisten som alle andre kendisser. Den holdt
de petitesser fortroligt. Om hvem der også havde søgt en stilling! Det
drejer sig ikke om statshemmeligheder. Men journalisten forrådte ham.

,,,,,,,,,,,,,,
Ja hvor morsomt!

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-10-10 20:51

On Thu, 28 Oct 2010 08:24:07 -0700 (PDT), Lyrik wrote:

> [...]
> de petitesser fortroligt. Om hvem der også havde søgt en stilling! Det
> drejer sig ikke om statshemmeligheder. Men journalisten forrådte ham.

Uanset hvilke aftaler har havde lavet med journalisten, så må han sgu da
ikke afsløre fortrolige oplysninger. K.P. har skidt i nælderne, og måtte
tage konsekvensen.

Og inderligt irrelevant.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 15:17

On 2010-10-28 15:05, Lyrik wrote:

> "Moren har gjort sin pligt! Moren kan gå!"<Shakespeare>

Nix
Die Verschwörung des Fiesco zu Genua. Schiller

Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 09:34

On 28 Okt., 16:16, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Nix
> Die Verschwörung des Fiesco zu Genua. Schiller
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvad er det nu du vil pindehugge? du har ikke set Othello the Moor of
Venice af Shakespeare, eller hvad?

Skal vi ikke holde os til emnet.
Moren af Venedig var general for stormagtens styrker. Råbet
lød:"Tyrken står på Cypern!" skrevet af Shakespeare i 1500 tallet. I
modsætning til nu hvor ateisterne råder, så rykkede de kristne ud og
smed tyrken væk fra Cypern! Under ledelse af den sorte Othello i
stykket.

Da han havde fordrevet tyrken vendte han hjem i triumf. Senere blev
han sat ud af spillet! "Moren havde gjort sin pligt(smidt tyrken ud af
Cypern!) og så kunne han gå!" Så uansét hvem der har udtalt ordene så
er Shakespeares Othello det åndelige ophav til denne konstatering!

Da Othello havde fordrevet tyrken kunne han forsvinde, så havde de
ikke brug for ham mere!

jens

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 18:08

On Thu, 28 Oct 2010 08:33:43 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>er Shakespeares Othello det åndelige ophav til denne konstatering!
>
>Da Othello havde fordrevet tyrken kunne han forsvinde, så havde de

Fra Afrika fik Venedig gode generaler hvoraf nogle var mørkebrune og
det inspirerede til Othello-dramaer af både Shakespeare og Schiller
Men pavens vigtigste modtræk til muslimernes infame erobring af Cypern
var det sensationelle Lepanto-søslag hvor vædring blev forælder og
bording blev forældet og de kristnes kanoner viste frem mod De Store
ARmada søslaget i Kanalen få år senere. Den af paven udnævnte spanske
overadmiral lammetævede muslim-flåden . og det vejede næsten så tungt
som at portugiserne havde rundet Afrika og hurtigt rensede Det indiske
Ocean for muslim-skibe pga overlegen navigation og kanon-kunst. så
Venedig snart ikke beholdt monopol på karavanevejens luksus-import.
Negersoldater var ret uvæsentlige og Venedigs -uracisme havde så lidt
betydning som den spanske guldalders.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 18:20

On 2010-10-28 17:33, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Hvad er det nu du vil pindehugge? du har ikke set Othello the Moor of
> Venice af Shakespeare,

Jo

> Da Othello havde fordrevet tyrken kunne han forsvinde, så havde de
> ikke brug for ham mere!

Nej, Othello, ødelægger ikke den tyrkiske flåde. Det gør en storm.
Denne storm bruges i stykket kun til at skabe en tidsforskydning i
ankomsten til Cypern, som giver mulighed for at sætte turbo på Iagos
intriger.

Der er ikke tale om at Othello kan forsvinde, han begår selvmord, da han
erfarer at Iago har drevet gæk med ham.
Replikken forekommer ikke hos Shakespeare, hvor den da også ville være
komplet meningsløs

Even now, now, very now, an old black ram Is topping your white ewe.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 20:46

On Thu, 28 Oct 2010 19:20:15 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>komplet meningsløs
>
>Even now, now, very now, an old black ram Is topping your white ewe.

Forskel mellem now og "very now" har du evt tekniske termer på?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 21:43

On 2010-10-28 21:46, Bo Warming wrote:

> Forskel mellem now og "very now" har du evt tekniske termer på?

Nej, men jeg glæder mig til at læse noget teknisk fra BW vedr
overvågning, men jeg holder ikke vejret.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-10 00:21

On Thu, 28 Oct 2010 22:42:38 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej, men jeg glæder mig til at læse noget teknisk fra BW vedr
>overvågning, men jeg holder ikke vejret.

Se om du kan modsige at radiosender i biltage kan via gps-satelit
overvåge hvor hver af samtilge køretøjer er på ethvert tidspunkt, dvs
retfærdig roadpricing kan sikres og når man gør det dyrt at køre hvor
myldretid er slem fx broer, så får vi bedre trafikfordeling

Både hastighedsbøder og terroristindfangning forbedres uden dyre
politiarbejdstimer, så briternes kameraer og danske stærekasser er
rent til grin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 15:24

> [...]

>"Moren har gjort sin pligt! Moren kan gå!"<Shakespeare>
>
>Hvad har K.P. gjort? Han har kælet for en dame til en julefrokost!
Han har givet hende job fordi hun var sexet men job skal gives hvis
man lever gode programmer

Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 09:27

On 28 Okt., 16:23, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Han har givet hende job fordi hun var sexet men job skal gives hvis
> man lever gode programmer
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hendes eventuelle sexyness var ikke afgørende for hendes job. Ikke at
jeg vil sige at det at være tiltrækkende ikke er fint for en
skærmtrold, men det var andre journalistiske egenskaber der var mere
afgørende.

Det er ren tilsvining!

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 17:24

On Thu, 28 Oct 2010 08:26:55 -0700 (PDT), Lyrik
> [...]

>jeg vil sige at det at være tiltrækkende ikke er fint for en
>skærmtrold, men det var andre journalistiske egenskaber der var mere

Nyhedscensur udfra mediesnerperi
Tror du at medierne bringer de sensationer som der er folkelig
interesse for? Nej
En smuk journalistpige passerede mit plankeværk for første gang og
spurgte mig om hun mon ku få lov at bringe reportage med fotos om det
i sit blad, Lokal-avisen for Nørrebro og NV

Over hundred forbipasserende har været inde i min have og har udtrykt
undren over, at sådan street art ikke har været i en eneste avis sller
TV-kanal og jeg gav naturligvis tilladelse til at mit kvarters
lokalavis dækkede
I ugevis har mails informeret mig , at det var udskudt og udskudt, og
i går oplystes, at det var droppet helt fordi en kollega havde været
forbi og jeg var ikke normalt påklædt så hun var utryg!!! For hva? For
voldtægt i et tætbefolket kvarter???.
Folks nysgerrighed er journalister skråt op ligeglade med, men hvis
chefredaktøren ikke finder personen er autonomagtig politisk korrekt
eller medynkvækkende så udtænkes påskud for at negligere læsernes
nysgerrighed.
Det svarer til overtroen om, at science drives af forskerens
nysgerrighed. Nej , der forskes i DNA, hvis det kan skabe
placeboeffekt vedr de ellers virkningsløse mediciner mod genetiske
lidelser.