Emporia TelMe c115 startproblemer
Fra : Glente45

Dato : 27-10-10 23:38

Jeg har købt denne telefon i ALDI i weekenden...

Jeg jeg fik telefonen hjem og satte den i laderen reagerede den ikke
(ingen ladeindikation i display)....
Efter at have ladet de anbefalede 4 timer, isatte jeg sim og forsøgte
at tænde den. Det kunne ikke lade sig gøre...
Lygten virker DVS der er strøm på batteriet, men uanset hvordan
jeg prøver kan jeg ikke få telefonen til at starte.. Ingen reaktioner
overhovedet og simkortet virker i anden telefon... .

Søndag byttede jeg derfor telefonen - og den nye telefon lider af
fuldstændigt samme problem...

Jeg har søgt vidt og bredt med google men kan ikke finde nogen hjælp
til telefonen - kun salgsannoncer og anmeldelser. Telefonen figurere
ikke på hjemmesiden hos Emporia ????

Nogen ideer til en løsning ?
Nogen ideer til hvor jeg kan finde vejledning....

Fra : Glente45

Dato : 31-10-10 02:26

On 28 Okt., 06:37, Glente45 <glent...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> ikke på hjemmesiden hos Emporia ????
>
> Nogen ideer til en løsning ?
> Nogen ideer til hvor jeg kan finde vejledning....

Jeg har netop været nede for at aflevere telefonen. Den flinke dame i
kassen fortalte at det var en generel fejl på partiet og der var en
tilbagekaldelse. Men da Aldi ikke registrere kundernes navne mv, kan
de kun vente på kunder kommer tilbage med en reklamation

Fra : Mette Halbaek

Dato : 06-11-10 04:40

On 28 Okt., 01:37, Glente45 <glent...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> ikke på hjemmesiden hos Emporia ????
>
> Nogen ideer til en løsning ?
> Nogen ideer til hvor jeg kan finde vejledning....

Fuldstændig samme problem her! Er også på telefon nr. 2, som ikke
reagerer..