60 minutes - CBS documentary on the two st~
Fra : Patruljen

Dato : 27-10-10 02:13

60 minutes - CBS documentary on the two state solution for the Israeli
Palestinean conflict. The growing number of illegal settlements is
making it near impossible to achieve a peaceful solution to end the
occupation of Palestinean land, since 1967.

Time is running out for two state solution, Israel & Palestine CBS
http://www.youtube.com/watch?v=rKC_waqf4uo

Time is running out for two state solution, Part - 2
http://www.youtube.com/watch?v=_gdZwa83yqc&feature=related

Philly BDS Flashdance!
http://www.youtube.com/watch?v=y6dO9eVOY2I&feature=player_embedded#!

Fra : TL

Dato : 27-10-10 17:59

On Wed, 27 Oct 2010 01:13:12 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>60 minutes - CBS documentary

Vil du ikke svare på mine spørgsmål i diskussionen om hvorvidt
zionisme er racisme, og hvad hhv. du og FN mener i den sag?

Er du krøbet i flyverskjul?

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-10 18:04

TL <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen
ugmgc6dkr5b9h458dnce06buhickv8bigt@4ax.com:

> Vil du ikke svare på mine spørgsmål i diskussionen om hvorvidt
> zionisme er racisme, og hvad hhv. du og FN mener i den sag?
>
> Er du krøbet i flyverskjul?

Hahahahaha. Niels Jørgen Bruun Pedersen har alt for travlt med sine samtaler
med ordensmagten og "biker"-klubber.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 00:42

On Wed, 27 Oct 2010 19:04:06 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>TL <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen
>ugmgc6dkr5b9h458dnce06buhickv8bigt@4ax.com:

I Information har man kunne læse at når en veninde ikke vil lesbisk
sex med den homosexuelle veninde er hun "racist"

Lad os holde fast i at racisme er om biologis k race og den
journalistskabte sprogglidning til religions/isme -kritik er ulykkelig
og forkert

Zionisme og anden national chauinisme er ca som den racisme jeg har
fået 3 straffe for

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-10 02:00

On 2010-10-28 01:42, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Lad os holde fast i at racisme er om biologis k race og den
> journalistskabte sprogglidning til religions/isme -kritik er ulykkelig

Lad dog de velmenende gøglere løbe linen ud. Alle der ikke tænker som
dem skal åbenbart kaldes racister. tsk tsk Vi får håbe at retssystemet
er lidt klogere og at folk ser komikken.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-10 05:52

On Thu, 28 Oct 2010 02:59:33 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lad dog de velmenende gøglere løbe linen ud. Alle der ikke tænker som
>dem skal åbenbart kaldes racister. tsk tsk Vi får håbe at retssystemet
>er lidt klogere og at folk ser komikken.

Det er umuligt for retsvæsenet at flytte på sagerne, når §266b er
formuleret så selv nægtelse af butikshandel med person i kjole er
dækket af "racisme-§"

Fra : DADK

Dato : 27-10-10 18:47

Patruljen wrote:

> [...]
> making it near impossible to achieve a peaceful solution to end the
> occupation of Palestinean land, since 1967.

Giv mig bare én begrundelse for at palæstinensere skal leve, og der
findes en særlig palæstinensisk "sag"

Set fra min stol er palæstinenserne en flok snyltere der bedriver terror
og suger på alle andre landes overskud, herunder Danmarks.

Fra : P.N.

Dato : 27-10-10 20:26

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Set fra min stol er palæstinenserne en flok snyltere der bedriver terror
> og suger på alle andre landes overskud, herunder Danmarks.

Hvorfor er det lige at ovenstående sætning gør at jeg kommer til at tænke på
en bestemt person her.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-10-10 20:49

On 2010-10-27 19:47, DADK wrote:

> [...]
>
> Set fra min stol er palæstinenserne en flok snyltere der bedriver terror
> og suger på alle andre landes overskud, herunder Danmarks.

Ja, det virker som om de umuligt kunne overleve uden det subsidierede
lejr- og ghettoliv som en særlig livsform, med dertil knyttede
mytologier om undertrykkelse og frihed, som de evindeligt og teatralsk
genopfører med dyrisk gentagelsestvang.

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 28-10-10 14:07

On 27 Okt., 18:58, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Vil du ikke svare på mine spørgsmål i diskussionen om hvorvidt
> zionisme er racisme, og hvad hhv. du og FN mener i den sag?
>
> Er du krøbet i flyverskjul?

Var det din kommentar til denne tråds emne?
Hvor er relevansen og relationen til emnet?

Fra : Patruljen

Dato : 28-10-10 14:08

On 27 Okt., 19:04, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> TL <tl...@roadrunner.com> skrev i meddelelsen
> ugmgc6dkr5b9h458dnce06buhickv8b...@4ax.com:

> Hahahahaha. Niels Jørgen Bruun Pedersen har alt for travlt med sine samtaler
> med ordensmagten og "biker"-klubber.

Jamen det er da fint, at du mener, at du ved, hvad jeg foretager
mig :)
Hvad er dine metoder?

De fungerer ikke så godt - den ting er sikkert og vist.

Fra : Patruljen

Dato : 28-10-10 14:10

On 27 Okt., 19:47, DADK <d...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Set fra min stol er palæstinenserne en flok snyltere der bedriver terror
> og suger på alle andre landes overskud, herunder Danmarks.

Måske skulle du prøve at bevæge dig op fra stolen, så dit udsyn kunne
udvikle sig en smule :)

Fra : Patruljen

Dato : 28-10-10 14:12

On 27 Okt., 21:48, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> lejr- og ghettoliv som en særlig livsform, med dertil knyttede
> mytologier om undertrykkelse og frihed, som de evindeligt og teatralsk

Mytologier?

He -

Sidder du og klistrer fast i en eller anden Ikea-stol så dit udsyn er
derefter?